Waarom moet ik nu meteen aan een zeker brabants biermerk denkenquote:Op maandag 15 september 2008 11:10 schreef Q. het volgende:
Zo.
Hehe, had ik ookquote:Op maandag 15 september 2008 11:16 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Waarom moet ik nu meteen aan een zeker brabants biermerk denken
Iedereen kan gemist worden, maar ik ben de makkelijke optie. I know (too) muchquote:Op maandag 15 september 2008 11:15 schreef Belsezar het volgende:
Ahh ok, even de man spelen die niet gemist kan worden
Niet vloeken!quote:Op maandag 15 september 2008 11:16 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik niet, maar ik heb al zeker een jaar geen bier op.quote:
Hehe, ja dat heeft zo zijn voordelen maar soms ook erg vervelend. Ik had het bij mijn vorige baan ook, omdat ik veel wist was het altijd van: ja dat kan B wel doen met van alles.quote:Op maandag 15 september 2008 11:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Iedereen kan gemist worden, maar ik ben de makkelijke optie. I know (too) much
Ach, ik kan een bavje op zijn tijd best drinken. 't Is geen Hertog Jan natuurlijk, maar zeker ook geen vergifquote:
Ik kan zo weg lopen hoorquote:Op maandag 15 september 2008 11:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Iedereen kan gemist worden, maar ik ben de makkelijke optie. I know (too) much
Hertog Janquote:Op maandag 15 september 2008 11:22 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ach, ik kan een bavje op zijn tijd best drinken. 't Is geen Hertog Jan natuurlijk, maar zeker ook geen vergif
Ik ook, maar ik help graag.quote:
Ah, Bavaria. Het muntje viel nu pasquote:Op maandag 15 september 2008 11:16 schreef Ludootje het volgende:
[..]
*High five geeft*quote:
Scherp!quote:Op maandag 15 september 2008 11:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, Bavaria. Het muntje viel nu pas
Wat jij zegt.quote:
Tja, ik ben geen bierdrinker. Ik heb Q. om het nationaal bierdrink gemiddelde nog op te vijzelenquote:
Nee, door op mijn parttimedag te gaan werken.quote:
Wat een enthousiasmequote:Op maandag 15 september 2008 11:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, door op mijn parttimedag te gaan werken.
quote:
quote:
Dan toch maar eens een Hertog Jan meet doenquote:
Hoi Burdiequote:
Ik weet wel een leuke kroeg waar ze HJ op tap hebben hier in Utrechtquote:Op maandag 15 september 2008 11:39 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[..]
Dan toch maar eens een Hertog Jan meet doen
Gewoon een keer de brouwerij bezoeken. Dat is ook wel eens leuk, zeker als je dan ook nog aan alle speciaalbieren mag.quote:Op maandag 15 september 2008 11:47 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik weet wel een leuke kroeg waar ze HJ op tap hebben hier in Utrecht
Welke dan?quote:Op maandag 15 september 2008 11:47 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik weet wel een leuke kroeg waar ze HJ op tap hebben hier in Utrecht
Utrecht is dichterbij.quote:Op maandag 15 september 2008 11:52 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Gewoon een keer de brouwerij bezoeken. Dat is ook wel eens leuk, zeker als je dan ook nog aan alle speciaalbieren mag.
Ietsquote:Op maandag 15 september 2008 11:52 schreef nectarientje het volgende:
Hoe is je vakantie L? Al iets werkelijker?
Voor mij helaas niet en tegen Hertog Jan zeg ik niet graag nee.quote:
Klinkt goed! Wat denk jij Ludootje?quote:Op maandag 15 september 2008 11:52 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Gewoon een keer de brouwerij bezoeken. Dat is ook wel eens leuk, zeker als je dan ook nog aan alle speciaalbieren mag.
Ik ben hard aan het denken over een nieuwe iPod. Die nieuwe iPod-nano ziet er wel goed uit.
[ afbeelding ]
Vlakbij het Wed en de Dom, aan de Oude Gracht. Dat ene rijtje huizen dat zeg maar met hun kont tegen de gracht aan staat. Is een beetje mijn vaste kroeg gewordenquote:Op maandag 15 september 2008 11:56 schreef Burdie het volgende:
[..]
Waar zit dat ook alweer?.
't Kan nooit leuk zijn daar, ik ben er nog nooit geweest.
Ik ken het, is wel leukquote:Op maandag 15 september 2008 11:56 schreef Burdie het volgende:
[..]
Waar zit dat ook alweer?.
't Kan nooit leuk zijn daar, ik ben er nog nooit geweest.
Haha, we zijn daar met een hele groep vrienden naartoe gegaan, alleen kon ik dus niet mee op het laastste momentquote:Op maandag 15 september 2008 11:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Klinkt goed! Wat denk jij Ludootje?
Belgie vast ookquote:Op maandag 15 september 2008 11:58 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Vlakbij het Wed en de Dom, aan de Oude Gracht. Dat ene rijtje huizen dat zeg maar met hun kont tegen de gracht aan staat. Is een beetje mijn vaste kroeg geworden
Hmm, volgens mij heeft de Stairway trouwens ook HJ op tap bedenk ik me net.
Ik heb mijn speelgoed uit Japan ook binnenquote:Op maandag 15 september 2008 11:58 schreef Anthraxx het volgende:
Nieuw speelgoed ftw.
Net maar even Wrath of the Lich King ge'preordered. Twee keer, dat dan weer wel.
Ik ga misschien ook nog een nieuwe telefoon kopen omdat ik uitgekeken ben op mijn huidige telefoonquote:Op maandag 15 september 2008 12:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb mijn speelgoed uit Japan ook binnen
Ik wil zoveel. Ben echt een materialistisch krengquote:Op maandag 15 september 2008 12:03 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Ik ga misschien ook nog een nieuwe telefoon kopen omdat ik uitgekeken ben op mijn huidige telefoon.
Daarnaast wil ik ook nog een laptop aan gaan schaffen, maar ik heb altijd belachelijke eisen.
En ze hebben van die gezellig formica tafelsquote:Op maandag 15 september 2008 12:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar daar ruikt het naar pis.
Ik doe af en toe stomme "impuls" aankopen. Mijn slechtste aankoop was toch een PDA een aantal jaar terugquote:Op maandag 15 september 2008 12:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil zoveel. Ben echt een materialistisch kreng.
Je mag 'm wel aan mij geven hoor.quote:Op maandag 15 september 2008 12:07 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Ik doe af en toe stomme "impuls" aankopen. Mijn slechtste aankoop was toch een PDA een aantal jaar terugNooit wat mee gedaan en koste wel 300 euro.
quote:Op maandag 15 september 2008 12:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil zoveel. Ben echt een materialistisch kreng.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |