Je mag 'm wel aan mij geven hoor.quote:Op maandag 15 september 2008 12:07 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Ik doe af en toe stomme "impuls" aankopen. Mijn slechtste aankoop was toch een PDA een aantal jaar terugNooit wat mee gedaan en koste wel 300 euro.
quote:Op maandag 15 september 2008 12:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil zoveel. Ben echt een materialistisch kreng.
Ik denk er over het algemeen wel eerst goed over na, dat scheeltquote:Op maandag 15 september 2008 12:07 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Ik doe af en toe stomme "impuls" aankopen. Mijn slechtste aankoop was toch een PDA een aantal jaar terugNooit wat mee gedaan en koste wel 300 euro.
Ja, ranzige tent is dat.quote:Op maandag 15 september 2008 12:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar daar ruikt het naar pis.
Oh telefoon en laptop van de zaak, daar ga ik niets nieuws voor kopen.quote:Op maandag 15 september 2008 12:03 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Ik ga misschien ook nog een nieuwe telefoon kopen omdat ik uitgekeken ben op mijn huidige telefoon.
Daarnaast wil ik ook nog een laptop aan gaan schaffen, maar ik heb altijd belachelijke eisen.
PSPquote:Op maandag 15 september 2008 12:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik denk er over het algemeen wel eerst goed over na, dat scheelt. Heb niks duurs gekocht waar ik later echt niks mee deed, ben nog steeds blij met m'n Fatboy, camera, iPod, Wii en DS
. En de pc had ik gewoon echt nodig. M'n telefoon heb ik nu anderhalf jaar en ben er nog steeds blij mee, dus neem hierna een sim-only abonnement.
Ik heb dat ding weer kunnen verkopen gelukkig. De eerste en laatste keer dat ik iets via Marktplaats heb verkocht denk ik.quote:Op maandag 15 september 2008 12:11 schreef Burdie het volgende:
[..]
Je mag 'm wel aan mij geven hoor.
Zover ben ik nog niet. Moet eerst nog een aantal jaar doorstuderen. Daarnaast is het toestel wat ik nu misschien krijg qua specs slechter dan mijn huidig toestel, maar ik vind het gewoon zo leuk uitzien.quote:Op maandag 15 september 2008 12:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh telefoon en laptop van de zaak, daar ga ik niets nieuws voor kopen.
O, ik lieg, sinds eergisterenquote:Op maandag 15 september 2008 12:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb een dvd-speler!
Sinds gisteren
Gefeliciteerd! Welkom in de 21e eeuw!quote:Op maandag 15 september 2008 12:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb een dvd-speler!
Sinds gisteren
quote:Op maandag 15 september 2008 12:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, ik lieg, sinds eergisteren
En een CD-I speler
Iedereen zit hier op te scheppen wat voor apparaten ze allemaal hebben...quote:Op maandag 15 september 2008 12:17 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Welkom in de 21e eeuw!
Testen in productiequote:Op maandag 15 september 2008 12:18 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Bij mij is FOK! kapot. Verneukte layout
Ja, maar het is best leuk eigenlijk, voor de kindjes, die hebben er al mee zitten spelen...quote:Op maandag 15 september 2008 12:20 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]CD-I
Toen ik op de basisschool zat had ik een vriendje waarvan de vader bij Philips werkte. Die had als een van de eerste mensen een CD-I en ging even demonstreren wat de toekomst was. Achteraf was het natuurlijk een grote flop.
20 euro dvd speler, goedkope telefoon die niets kan van de zaak. Een ontwikkellaptop van de zaak. 15 jaar oude Daewoo tv (non breedbeeld). En een sony stereo metquote:Op maandag 15 september 2008 12:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Iedereen zit hier op te scheppen wat voor apparaten ze allemaal hebben...
Ik heb een dvd-speler
Wel een dure telefoon trouwens...
Ach, je moet toch ergens mee beginnen?quote:Op maandag 15 september 2008 12:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Iedereen zit hier op te scheppen wat voor apparaten ze allemaal hebben...
Ik heb een dvd-speler
Wel een dure telefoon trouwens...
Ik heb gewoon een gat in m'n hand. Ik ga echt zo failliet als ik op mezelf woonquote:Op maandag 15 september 2008 12:30 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Ik denk dat iedereen zijn geld anders uitgeeft. Ik geef relatief veel geld uit aan kleding en electronica terwijl vrienden van mij een heel vermogen uit kunnen geven aan een hobby als modeltreinen, vliegeren, fietsen of schoenen.
Het Q-effect noemen we dat.quote:Op maandag 15 september 2008 12:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een gat in m'n hand. Ik ga echt zo failliet als ik op mezelf woon.
Hoe ouderwets!quote:Op maandag 15 september 2008 12:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik geef mn geld uit aan eten
En kleren voor de kindjes enzo...
Wijs. Maar het is wel gezellig.quote:Op maandag 15 september 2008 12:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb mezelf al voorgenomen geen dure huisdieren te nemen.
Dat heb ik nu ook lol... Paar weken geleden nog een scheerapparaat van 90e gekocht...quote:Op maandag 15 september 2008 12:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een gat in m'n hand. Ik ga echt zo failliet als ik op mezelf woon.
Een hondjequote:Op maandag 15 september 2008 12:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een paar goudvissen dusquote:Op maandag 15 september 2008 12:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
nee, dat zijn guppen. Die heb ik nu. Iemand interessequote:Op maandag 15 september 2008 12:39 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dan heb je er binnen een jaar een stuk of 100
De meeste gaan toch dood CL zo te horenquote:Op maandag 15 september 2008 12:39 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dan heb je er binnen een jaar een stuk of 100
M'n goudvis is ruim 5 geworden hoorquote:Op maandag 15 september 2008 12:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
De meeste gaan toch dood CL zo te horen
Ik sla even over.quote:Op maandag 15 september 2008 12:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
nee, dat zijn guppen. Die heb ik nu. Iemand interesse.
Ik haaaaaat te weinig geld hebbenquote:Op maandag 15 september 2008 12:41 schreef Q. het volgende:
Ik moet nog even bij mijn moeder bedelen om wat zakgeld voor deze maand, anders haal ik de volgende salarisuitbetaling niet.!
Join the club.quote:Op maandag 15 september 2008 12:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik haaaaaat te weinig geld hebben
Te klein voor de sushiquote:Op maandag 15 september 2008 12:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
nee, dat zijn guppen. Die heb ik nu. Iemand interesse.
Wie niet, wie niet.quote:Op maandag 15 september 2008 12:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Meer werkenquote:Op maandag 15 september 2008 12:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is een mogelijkheid.quote:Op maandag 15 september 2008 12:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
niet zo moeilijk doen, doe je er gewoon 7 in ofzo
Dat is het beste.quote:Op maandag 15 september 2008 12:49 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Of werken tegen een beter tarief.
-Niet te duur huis kopen.quote:Op maandag 15 september 2008 12:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Geef eens een samenvatting van wat je tot nu toe hebt geleerd?
Mijn tarief is prima alleen ik zie er zo weinig van terug.quote:Op maandag 15 september 2008 12:49 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Of werken tegen een beter tarief.
Dan doe je iets verkeerd bij de onderhandelingen.quote:Op maandag 15 september 2008 12:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn tarief is prima alleen ik zie er zo weinig van terug.
Ik verdien zo veel, maar ik krijg het nietquote:Op maandag 15 september 2008 12:56 schreef Q. het volgende:
Meer geld verdienen.
Heb je al een torenhoge schuld?quote:Op maandag 15 september 2008 12:57 schreef CherryLips het volgende:
Oja: geen torenhoge studieschuld opbouwen, maar zover ben ik al.
ervoor is dan ook wel zielig, meteen naar een pensionquote:Op maandag 15 september 2008 13:01 schreef Burdie het volgende:
Wij gaan een pup nemen, ik hoop na onze vakantie (oktober)!!!
Frans is ook verplicht hè?quote:Op maandag 15 september 2008 13:02 schreef Burdie het volgende:
CL, is dit iets voor jou toevallig?
https://extranet.tempo-team.nl/jobboard/JobDetailsDisplayAction.do?locale=nl&activeApplicationId=JOBBOARDING¤tMenuId=EMPLOYEE.JOBBOARDING&jobID=83752&saucid=MY01
Pension? Wat is er mis met een ouderwetse boom?quote:Op maandag 15 september 2008 13:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
ervoor is dan ook wel zielig, meteen naar een pension
Dan adopteert ze een Frans.quote:
Excellent verbal and written communications killsquote:Op maandag 15 september 2008 13:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Pension? Wat is er mis met een ouderwetse boom?
Nee, de studieschuld valt reuze meequote:Op maandag 15 september 2008 13:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Heb je al een torenhoge schuld?Bij je ouders blijven wonen is iig financieel verstandig.
Wel goedkoper iddquote:Op maandag 15 september 2008 13:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Lekkere tekstquote:Op maandag 15 september 2008 13:02 schreef Burdie het volgende:
CL, is dit iets voor jou toevallig?
https://extranet.tempo-team.nl/jobboard/JobDetailsDisplayAction.do?locale=nl&activeApplicationId=JOBBOARDING¤tMenuId=EMPLOYEE.JOBBOARDING&jobID=83752&saucid=MY01
Je gaat je katten ook in de sloot verzuipen?quote:Op maandag 15 september 2008 13:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Als je dat kan missen zou ik dat vooral doen. Nou ja, zolang je maar geen 200 euro per maand hoeft af te lossen is het nog te overzien.quote:Op maandag 15 september 2008 13:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, de studieschuld valt reuze mee. Zit eraan te denken om het alvast beetje bij beetje af te lossen.
Oh mijn god waar begin je aanquote:Op maandag 15 september 2008 13:01 schreef Burdie het volgende:
Wij gaan een pup nemen, ik hoop na onze vakantie (oktober)!!!
Aan een lief pupjequote:Op maandag 15 september 2008 13:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oh mijn god waar begin je aan.
Schoonouders kan ookquote:Op maandag 15 september 2008 13:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
ervoor is dan ook wel zielig, meteen naar een pension
Wat voor een?quote:Op maandag 15 september 2008 13:11 schreef Burdie het volgende:
[..]
Aan een lief pupje!
Willen we al een hele tijd.
Hoe gaat het met die hond?quote:Op maandag 15 september 2008 13:18 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil hem knuffelen.
Ik kan m'n eigen hond wel opzoeken maar ik ben blij dat die slaapt.
Weer een beetje opgekrabbeld na die TIA in mei, maar nog zo dement als een deurquote:
Zieligquote:Op maandag 15 september 2008 13:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Weer een beetje opgekrabbeld na die TIA in mei, maar nog zo dement als een deur.
Heb vorige week wel ruim een uur met 'r gewandeld en het buurmeisje is gisteren ook ruim een uur met 'r weggeweest, dis lichamelijk gaat het wel goed met 'r. Maar the lights are on but there's no one home, zeg maar.
Klinkt als weekend.quote:Op maandag 15 september 2008 13:22 schreef CherryLips het volgende:
The lights are on but there's no one home, zeg maar.
Wat een dag, wat een dag...quote:Op maandag 15 september 2008 13:43 schreef Pheno het volgende:
Upd: ECB grijpt in met 36 miljard euro
Chaos
Wall street gaat toch zo openquote:
And so it begins... The board is set, the pieces are moving...quote:Op maandag 15 september 2008 13:43 schreef Pheno het volgende:
Upd: ECB grijpt in met 36 miljard euro
Chaos
De sneeuwbal is al lang van de top van de berg afgerold hoor, je stond alleen te ver van de top af om hem duidelijk te kunnen zien, hij komt nu snel dichterbij en wordt groter en groter...quote:Op maandag 15 september 2008 13:52 schreef Ludootje het volgende:
[..]
And so it begins... The board is set, the pieces are moving...
Ik vraag me af hoe erg alles naar de klote gaat als de boel straks klapt.quote:Op maandag 15 september 2008 13:53 schreef Q. het volgende:
[..]
De sneeuwbal is al lang van de top van de berg afgerold hoor, je stond alleen te ver van de top af om hem duidelijk te kunnen zien, hij komt nu snel dichterbij en wordt groter en groter...
Ja daar ben ik ook erg benieuwd naar.quote:Op maandag 15 september 2008 13:56 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe erg alles naar de klote gaat als de boel straks klapt.
quote:Op maandag 15 september 2008 13:52 schreef Ludootje het volgende:
[..]
And so it begins... The board is set, the pieces are moving...
Nieuw Zeelandquote:
Doorgeven van hypotheken aan de schuldeisers is okay.quote:Op maandag 15 september 2008 14:03 schreef webspider het volgende:
Bij faillissement van je bank wordt je hypotheek toch kwijtgescholden?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |