Ik ga vandaag te horen krijgen of ik een paar daagjes op kan nemen binnenkort. Moet er even tussenuit voor wat langer dan een weekendje.quote:Op maandag 15 september 2008 09:44 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Nou eerst nog even 3 uur dataverwerken doen (ook verplicht in het eerste jaar)
Maar succes op je werk![]()
Nog maar een paar dagen en het is alweer weekend
Hey TDquote:Op maandag 15 september 2008 09:51 schreef TwistedDarling het volgende:
Zo'n deprimerende TT en dito smiley bij die TT gaat de boel (de maandag dus) ook echt niet beter maken voor je Ludootje.
Precies daarom ga ik vanaf nu positief denkenquote:Op maandag 15 september 2008 09:51 schreef TwistedDarling het volgende:
Zo'n deprimerende TT en dito smiley bij die TT gaat de boel (de maandag dus) ook echt niet beter maken voor je Ludootje.
Ik heb al een poging gewaagd daaraan en het is inderdaad niet geluktquote:Op maandag 15 september 2008 09:53 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Precies daarom ga ik vanaf nu positief denken![]()
............gaat volgens mij niet lukken vandaag
Uiteraard ken ik het nummer, maar je smiley maakte het zo.. deeply sad!quote:Op maandag 15 september 2008 09:54 schreef Ludootje het volgende:
Weekend was prima (fout stappen), alleen weer eens te weinig aan school gedaan waardoor ik mezelf weer eens goed genaaid heb
En ik doelde eigenlijk meer op het plaatje van de Boomtown Rats, Ik kan me daar af en toe best mee identificeren
Zo voel ik me nu ook eventjes. Dalijk voel ik me wel weer goed genoeg om naar school te gaan denk ikquote:Op maandag 15 september 2008 09:57 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Uiteraard ken ik het nummer, maar je smiley maakte het zo.. deeply sad!
School = spijbelen = verder slapen.quote:Op maandag 15 september 2008 09:58 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Zo voel ik me nu ook eventjes. Dalijk voel ik me wel weer goed genoeg om naar school te gaan denk ik
Dank je!quote:Op maandag 15 september 2008 09:57 schreef TwistedDarling het volgende:
*knuffel voor alle maandag-emo's hier*
Mwah, ik heb nu al een achterstand qua huiswerk... moet ik nog allemaal gaan inhalen enzo. Voelt wel kutquote:Op maandag 15 september 2008 09:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
School = spijbelen = verder slapen.
Zat ik nog maar op school denk ik nu dan, zucht.
Ik ben juist gaan werkenquote:Op maandag 15 september 2008 10:05 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Gelukkig heb ik de maandag vrij genomen.
Wat?!?! Waarom? Je kon dus gewoon de maandag overslaan en nu smijt je me dat ook nog even in mijn gezicht.quote:Op maandag 15 september 2008 10:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben juist gaan werkenNormaal heb ik die dag vrij
Hey Thraxx!quote:
Soms is het best leuk ja. Als je het ook echt druk hebt.quote:
Brabantsquote:Op maandag 15 september 2008 10:19 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hey Thraxx!
Maar jij werkt dan ook in het mooie Eindhoven! Hoe was je bedrijfsfeestje trouwens?
Klinkt goed! Ik wil terug naar Eindhoven verhuizen als het even zou kunnen. Veel leuker daar.quote:Op maandag 15 september 2008 10:23 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Brabants.
Veel bier en gezelligheid.
Das inderdaad minder, ik dacht dat je dit weekend er hard tegen aan zou gaan?quote:Op maandag 15 september 2008 10:02 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dank je!![]()
[..]
Mwah, ik heb nu al een achterstand qua huiswerk... moet ik nog allemaal gaan inhalen enzo. Voelt wel kut
En weten dat het je eigen schuld is, he?
Ik vond het gewoon erg gezellig. Ook wat mensen gesproken met dezelfde muziek, film en tv-serie smaak. Dus we hebben zeker genoeg om over te pratenquote:Op maandag 15 september 2008 10:28 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Klinkt goed! Ik wil terug naar Eindhoven verhuizen als het even zou kunnen. Veel leuker daar.
Ja, dat dacht ik dus ook maar dat viel tegenquote:Op maandag 15 september 2008 10:29 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Das inderdaad minder, ik dacht dat je dit weekend er hard tegen aan zou gaan?
Altijd leuk, je hebt dus een leuk avondje gehadquote:Op maandag 15 september 2008 10:31 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik vond het gewoon erg gezellig. Ook wat mensen gesproken met dezelfde muziek, film en tv-serie smaak. Dus we hebben zeker genoeg om over te praten.
Hehe, dus komende dagen met je neus in de boeken dan maar.quote:Op maandag 15 september 2008 10:32 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik dus ook maar dat viel tegen
Hoe lang ben je nou onderweg elke dag?quote:Op maandag 15 september 2008 10:36 schreef Anthraxx het volgende:
Brabant is mooi als je aan het eind van de dag weer terug naarUtrecht
kan.
Dat is nogal zeg! En je denkt er niet aan om wat dichterbij te gaan wonen ofzo?quote:Op maandag 15 september 2008 10:43 schreef Anthraxx het volgende:
Tussen de 1.5 uur als het meezit en 2 uur als het tegenzit per traject. Dus zeg maar totaal 3 tot 4 uur.
Heeft dat met d'r studie nog te maken? Of wil ze gewoon niet weg daar?quote:Op maandag 15 september 2008 10:48 schreef Anthraxx het volgende:
Ik kan er wel aan denken maar het gaat nogal moeilijk omdat Anna niet weg kan.
Nee ok, dan wordt het moeilijk inderdaad. Maar lijkt me niet super om elke dag zolang onderweg te zijn. Maar als je een toffe baan hebt lekker doenquote:Op maandag 15 september 2008 10:48 schreef Anthraxx het volgende:
Ik kan er wel aan denken maar het gaat nogal moeilijk omdat Anna niet weg kan.
Verder niets mis met brabant hoor!quote:Op maandag 15 september 2008 10:35 schreef TwistedDarling het volgende:
Eindhoven
Brabant
Zo, heb ik ook even een negatieve bijdrage gedaan aan dit topic.
goedemorgenquote:Op maandag 15 september 2008 10:35 schreef TwistedDarling het volgende:
Eindhoven
Brabant
Zo, heb ik ook even een negatieve bijdrage gedaan aan dit topic.
Studie. Ze moet ergens dit of volgend jaar zodanig bereikbaar zijn dat ze binnen 15 minuten op de faculteit kan staan (vooral 's nachts).quote:Op maandag 15 september 2008 10:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Heeft dat met d'r studie nog te maken? Of wil ze gewoon niet weg daar?
Weet je... het valt best meequote:Op maandag 15 september 2008 10:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee ok, dan wordt het moeilijk inderdaad. Maar lijkt me niet super om elke dag zolang onderweg te zijn. Maar als je een toffe baan hebt lekker doen
Ow joh echt. Dan is Eindhoven niet zo handig nee.quote:Op maandag 15 september 2008 10:56 schreef Anthraxx het volgende:
Studie. Ze moet ergens dit of volgend jaar zodanig bereikbaar zijn dat ze binnen 15 minuten op de faculteit kan staan (vooral 's nachts).
Goed, druk ook vooral. En daar?quote:
Ik zal er rekening mee houden dat het station vol staat met tokkie volk in PSV kledingquote:Op maandag 15 september 2008 10:55 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
goedemorgen
Eindhoven
en ik ga morgen naar psv=atletico
Werken is leukquote:Op maandag 15 september 2008 10:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wat?!?! Waarom? Je kon dus gewoon de maandag overslaan en nu smijt je me dat ook nog even in mijn gezicht.
Oe, daar zou ik ook graag heen willen zeg!quote:Op maandag 15 september 2008 10:55 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
goedemorgen
Eindhoven
en ik ga morgen naar psv=atletico
Ja dan is het inderdaad goed te doen. Ik lees nu ook veel minder sinds ik een auto heb, vind ik wel erg jammer eigenlijk.quote:Op maandag 15 september 2008 10:57 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Weet je... het valt best mee. Boek mee, Nintendo DS mee, Muziek mee. Het stomme is dat de reis van Eindhoven -> Eindhoven Airport vrij lang duurt. Terwijl ik vanaf Zeist binnen 1 uur en 10 minuten in Eindhoven ben.
Ahh ok, even de man spelen die niet gemist kan wordenquote:Op maandag 15 september 2008 11:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Werken is leuk
Ik spring even in de bres om een afdeling te helpen.
Waarom moet ik nu meteen aan een zeker brabants biermerk denkenquote:Op maandag 15 september 2008 11:10 schreef Q. het volgende:
Zo.
Hehe, had ik ookquote:Op maandag 15 september 2008 11:16 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Waarom moet ik nu meteen aan een zeker brabants biermerk denken
Iedereen kan gemist worden, maar ik ben de makkelijke optie. I know (too) muchquote:Op maandag 15 september 2008 11:15 schreef Belsezar het volgende:
Ahh ok, even de man spelen die niet gemist kan worden
Niet vloeken!quote:Op maandag 15 september 2008 11:16 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik niet, maar ik heb al zeker een jaar geen bier op.quote:
Hehe, ja dat heeft zo zijn voordelen maar soms ook erg vervelend. Ik had het bij mijn vorige baan ook, omdat ik veel wist was het altijd van: ja dat kan B wel doen met van alles.quote:Op maandag 15 september 2008 11:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Iedereen kan gemist worden, maar ik ben de makkelijke optie. I know (too) much
Ach, ik kan een bavje op zijn tijd best drinken. 't Is geen Hertog Jan natuurlijk, maar zeker ook geen vergifquote:
Ik kan zo weg lopen hoorquote:Op maandag 15 september 2008 11:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Iedereen kan gemist worden, maar ik ben de makkelijke optie. I know (too) much
Hertog Janquote:Op maandag 15 september 2008 11:22 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ach, ik kan een bavje op zijn tijd best drinken. 't Is geen Hertog Jan natuurlijk, maar zeker ook geen vergif
Ik ook, maar ik help graag.quote:
Ah, Bavaria. Het muntje viel nu pasquote:Op maandag 15 september 2008 11:16 schreef Ludootje het volgende:
[..]
*High five geeft*quote:
Scherp!quote:Op maandag 15 september 2008 11:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, Bavaria. Het muntje viel nu pas
Wat jij zegt.quote:
Tja, ik ben geen bierdrinker. Ik heb Q. om het nationaal bierdrink gemiddelde nog op te vijzelenquote:
Nee, door op mijn parttimedag te gaan werken.quote:
Wat een enthousiasmequote:Op maandag 15 september 2008 11:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, door op mijn parttimedag te gaan werken.
quote:
quote:
Dan toch maar eens een Hertog Jan meet doenquote:
Hoi Burdiequote:
Ik weet wel een leuke kroeg waar ze HJ op tap hebben hier in Utrechtquote:Op maandag 15 september 2008 11:39 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[..]
Dan toch maar eens een Hertog Jan meet doen
Gewoon een keer de brouwerij bezoeken. Dat is ook wel eens leuk, zeker als je dan ook nog aan alle speciaalbieren mag.quote:Op maandag 15 september 2008 11:47 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik weet wel een leuke kroeg waar ze HJ op tap hebben hier in Utrecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |