Flood Control op Grootmoeder's wijzequote:Op maandag 15 september 2008 13:19 schreef Pheno het volgende:
Ja, elke keer weer op de reageer knop drukken en mijn username pw intypen.
Dat klinkt niet positiefquote:Op maandag 15 september 2008 13:22 schreef marcb1974 het volgende:
Oke, dit wordt dus een echt 'Black-monday' met wat pech
quote:Op maandag 15 september 2008 13:23 schreef Dr_Flash het volgende:
mwoa, er gaat nog redelijk weinig echt mis, en het is al half 2
Heb je dat anders wel danquote:Op maandag 15 september 2008 13:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat klinkt niet positief
pff totaal geen zin vandaag
Wall Street opent pas om half 4.quote:Op maandag 15 september 2008 13:23 schreef Dr_Flash het volgende:
mwoa, er gaat nog redelijk weinig echt mis, en het is al half 2
Dat zeg ik al maanden, maar tegen mij zeggen ze dat ik niet moet zeurenquote:Op maandag 15 september 2008 13:21 schreef Pheno het volgende:
En zo af en toe dat inlog onthouden vinkje aanzetten. Nu mag ik weer, naar 15 pogingen
Echt, prutz0rs.
En wel lopen zeiken in de lounge dat je problemen hebtquote:Op maandag 15 september 2008 13:29 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb nergens last van anders hoor
Oh, dat topic van ijsmeis is ook al doodgebloed ("we zijn er mee bezig") wel erg lang al. Met GoT heb ik nergens last van, al log ik in Tokyo aan.quote:Op maandag 15 september 2008 13:27 schreef JortK het volgende:
[..]
Dat zeg ik al maanden, maar tegen mij zeggen ze dat ik niet moet zeuren
GoT en Fok mag je ook zeker niet vergelijkenquote:Op maandag 15 september 2008 13:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, dat topic van ijsmeis is ook al doodgebloed ("we zijn er mee bezig") wel erg lang al. Met GoT heb ik nergens last van, al log ik in Tokyo aan.
Nee, het andere is wel door devvers gemaaktquote:Op maandag 15 september 2008 13:36 schreef JortK het volgende:
[..]
GoT en Fok mag je ook zeker niet vergelijken
crispquote:Op maandag 15 september 2008 13:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, het andere is wel door devvers gemaakt
Mijn excollegaquote:
OMFG ik ookquote:Op maandag 15 september 2008 13:37 schreef Pheno het volgende:
L33t post !!!!!!!!!!!!1!!!!!!!!!!!! ICHI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1!!!!!!!!!!!!!!!!!1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
eigenlijk niet neequote:
quote:Op maandag 15 september 2008 13:39 schreef JortK het volgende:
[..]
Waarom ben jij dan zo dom en hij zo slim ?
Nee, dat mag ik niet, want ik ken de achtergrondinformatie niet. Dat is wat ze altijd zeggen in devtopicsquote:Op maandag 15 september 2008 13:40 schreef JortK het volgende:
[..]
Ja anders had jij allang goede software gemaakt voor Fok
Kut excuusquote:Op maandag 15 september 2008 13:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, dat mag ik niet, want ik ken de achtergrondinformatie niet. Dat is wat ze altijd zeggen in devtopics
Ja met die layout. Niet met het ingelogd blijvenquote:Op maandag 15 september 2008 13:34 schreef JortK het volgende:
[..]
En wel lopen zeiken in de lounge dat je problemen hebt
Ik denk dat ze al veel hulp aangeboden hebben gekregen, maar als men de poort dichthoud dan is de hulp het ook beu. Dus hun excuus werkt vanzelf wel tegen ze.quote:
Hoezo, gaan ze eindelijk deeltjes laten botsen in de LHC?quote:Op maandag 15 september 2008 13:22 schreef marcb1974 het volgende:
Oke, dit wordt dus een echt 'Black-monday' met wat pech
21quote:Op maandag 15 september 2008 13:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoezo, gaan ze eindelijk deeltjes laten botsen in de LHC?
Zet koffie voor je collega's en neem zelf ook een bak. En als je dan toch bezig bent, lust ik wel een kop theequote:Op maandag 15 september 2008 13:51 schreef Ladylike het volgende:
zo.. uren ook weer gedaan..
volgend klusje
gaap me helemaal het apezuur hier, iemand met een goede tip (behalve op tijd gaan slapen) ben ik zeer danbaar
Zoiets, maar dan net wat andersquote:Op maandag 15 september 2008 13:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoezo, gaan ze eindelijk deeltjes laten botsen in de LHC?
Dat ja.quote:Op maandag 15 september 2008 13:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
De dag dat de wereld toch weer niet vergaat.
KOFFIE!!quote:Op maandag 15 september 2008 13:51 schreef Ladylike het volgende:
zo.. uren ook weer gedaan..
volgend klusje
gaap me helemaal het apezuur hier, iemand met een goede tip (behalve op tijd gaan slapen) ben ik zeer danbaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |