Ja had ik die maar.quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:54 schreef Prosac het volgende:
[..]
denk aan die 22 miljoen die je sowieso al hebt.
Denk aan die 22 miljoen die PSV sowieso al heeft.quote:
quote:
sommige mensen kunnen niet tegen hun verlies hé...quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:55 schreef TC03 het volgende:
Beetje triest dat iedereen hier zo overdreven anti-PSV is. Kan me voorstellen dat je er niet mee zit, maar om dan overdreven Ateltico aan te gaan moedigen...
Dichterbij de Champions League komen ze nietquote:Op dinsdag 16 september 2008 20:55 schreef Blawh het volgende:
Al die Ajacieden hier.
En dan op de achterste poten staan als de commentator rivaliteit uitspreekt. Als er geen rivaliteit is reageer je toch niet zo overdreven? Of afgunst?
Heb het al gecorrigeerd, zeurkous.quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:55 schreef GieJay het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou.. Het staat al 0-1?
Ze moeten toch wat hè. Zelf zijn ze al jaren niet meer van belang in Europa, dus wat moet je anders...quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:55 schreef Blawh het volgende:
Al die Ajacieden hier.
En dan op de achterste poten staan als de commentator rivaliteit uitspreekt. Als er geen rivaliteit is reageer je toch niet zo overdreven? Of afgunst?
Of je vind Atletico gewoon een leukere ploeg dan psvquote:Op dinsdag 16 september 2008 20:55 schreef Blawh het volgende:
Al die Ajacieden hier.
Is meer dat er voor mij maar 1 club in Nederland is en ik het Johnny gunquote:Op dinsdag 16 september 2008 20:55 schreef Blawh het volgende:
Al die Ajacieden hier.
Lijkt mij leuk.quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:56 schreef Frasier het volgende:
Een keiharde kopbal van Johnny uit een corner
Wesstrijdquote:Op dinsdag 16 september 2008 20:56 schreef mcyodogg het volgende:
PSV komt nog wel terug in de wesstrijd
Het is gewoon puur afgunst. En Atletico is mijn favoriete Spaanse club.quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:55 schreef Blawh het volgende:
Of afgunst?
Tuurlijk is er wel rivaliteit, al willen ze het niet toegeven.quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:55 schreef Blawh het volgende:
Al die Ajacieden hier.
Ach. liever schitteren in de UEFA-cup dan roemloos ten onder in de Champions Leaquequote:Op dinsdag 16 september 2008 20:57 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Dichterbij de Champions League komen ze niet
Dat begrijp ik wel, maar die reacties hier zijn alsof hun eigen club (Ajax) de CL zelf heeft gewonnen.quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:57 schreef denthemen het volgende:
[..]
Is meer dat er voor mij maar 1 club in Nederland is en ik het Johnny gun
Duh, bij Feyenoord wordt er ook genoeg over Breda gezongen als NAC langs komt. Maar PSV en Ajax zijn geen rivalen.quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:58 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Tuurlijk is er wel rivaliteit, al willen ze het niet toegeven.
Als PSV op bezoek komt, is het boeren dit en boeren dat de hele wedstrijd.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:24 schreef tong80 het volgende:
Atletico heeft geweldige spitsen.
Dit wordt smullen.
Als Nederlander hoop ik op winsrt van PSV.
Maar gezien de taal van Stevens hou ik mijn hart vast
quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:58 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ach. liever schitteren in de UEFA-cup
1 goede kans direct in het beginquote:Op dinsdag 16 september 2008 21:00 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Ik schakel net in, is PSV al in de aanval geweest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |