Je krijgt de groeten van Luis, Bruno en Rasmusquote:Op dinsdag 16 september 2008 21:00 schreef Prosac het volgende:
[..]
vertel, hoe ging dat dan de laatste jaren?
Vergeet het maar, blij zijn met 4 is al netjes.quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:05 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Kijken of PSV de negen punten kan pakken in deze groepsfase.
410 no more excists, is nu 424 toch?quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:06 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij nog een keer naar 410 kijken
quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:06 schreef denthemen het volgende:
[..]
Je weet dat men dat ook zingt voor elke club buiten de randstad?
Wat kenmerkt PSV? Waar staat PSV voor?quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:05 schreef Blawh het volgende:
[..]
Wat versta je onder een 'echte' identiteit?
Heb je gezien hoeveel wedstrijden PSV nodig had tov Ajax om dat aantal te kunnen bereiken.quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:07 schreef stefmans het volgende:
[..]
Vergeet het maar, blij zijn met 4 is al netjes.
Trommelende ventjes die de polka dansen; dat zie je in Den Bosch of Eindhoven alleen tijdens carnaval hoor.quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:06 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij nog een keer naar 410 kijken
ach.. het tenminste nog iemand van een andere club, bij Ajax fluiten ze ook gewoon vertrokken eigen spelers uit.quote:
quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:08 schreef cultheld het volgende:
[..]
Trommelende ventjes die de polka dansen; dat zie je in Den Bosch of Eindhoven alleen tijdens carnaval hoor.
Wat heeft Ajax hier nou weer mee te maken. PSV zie ik nu al niet winnen of gelijkspelen tegen Atletico, Liverpool heeft PSV het altijd moeilijk mee. De punten moeten ze pakken tegen Marseille.quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:07 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Heb je gezien hoeveel wedstrijden PSV nodig had tov Ajax om dat aantal te kunnen bereiken.
doe Rasmus de groeten terug.quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:07 schreef denthemen het volgende:
[..]
Je krijgt de groeten van Luis, Bruno en Rasmus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |