quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:58 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ach. liever schitteren in de UEFA-cup
1 goede kans direct in het beginquote:Op dinsdag 16 september 2008 21:00 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Ik schakel net in, is PSV al in de aanval geweest?
ik moet toch eens beter op gaan lettenquote:
No shit..quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:00 schreef Multatilu het volgende:
Als er een Ajacied bij een tegenstander van welke Nederlandse club dan Ajax voetbalt ben ik standaard voor die Ajacied! Denk dat de meeste Ajacieden daarom voor Atletico zijn.
En Bourdeaux het tweede teamquote:Op dinsdag 16 september 2008 21:01 schreef leroytje het volgende:
lol psv krijgt de 1e goal van deze CL-campagne tegen
En omdat PSV natuurlijk een club is zonder echte identiteit met publiek dat vooral bestaat uit skihuthits meebrullende boeren.quote:
Klinkt als vak 410.quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:04 schreef Multatilu het volgende:
[..]
En omdat PSV natuurlijk een club is zonder echte identiteit met publiek dat vooral bestaat uit skihuthits meebrullende boeren.
Wat versta je onder een 'echte' identiteit?quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:04 schreef Multatilu het volgende:
[..]
En omdat PSV natuurlijk een club is zonder echte identiteit met publiek dat vooral bestaat uit skihuthits meebrullende boeren.
Mwoehahaha... proest...... Je hebt vast ook plaatjes zitten kijken!quote:
Je weet dat men dat ook zingt als Heracles/Heerenveen er is?quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:58 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Tuurlijk is er wel rivaliteit, al willen ze het niet toegeven.
Als PSV op bezoek komt, is het boeren dit en boeren dat de hele wedstrijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |