Oh puhleasequote:Op maandag 15 september 2008 03:01 schreef Superfast het volgende:
Die v Gelder mag de schoenveters van Genee nog niet strikken
Geneequote:Op maandag 15 september 2008 13:38 schreef Prik0 het volgende:
De samenstelling is gewoon kut. Genee + Borst + Derksen en er dan nog een gast bij.
Krijgen we deze vraag nou elke week in dit topic?quote:Op maandag 15 september 2008 18:03 schreef psv-gomes het volgende:
kan je het programma niet meer terug kijken via uitzending gemist?
normaal kan dat wel, maar de aflevering van vorige week en gisteren staan er nog steeds niet op
Stond volgens mij ook in het vorige topic. Maar je kunt het niet meer terugkijken. Gezeik met voetbalrechten.quote:Op maandag 15 september 2008 18:23 schreef psv-gomes het volgende:
ik vraag gewoon iets
en ik zie nergens antwoord op mijn vraag, nu ik het heb doorgelezen
Nou, het is nu echt significant slechter dan vorig seizoen. Ik denk dat ze nog erg moeten wennen aan het omgaan met de beelden en dat ze de praattijd voor henzelf en de gasten iets moeten inkorten. Want kom op zeg, die beelden hebben nu geen enkele toegevoegde waarde. Ik heb Ronald een keer het magische apparaatje te voorschijn zien halen.quote:Op maandag 15 september 2008 14:18 schreef Dos37 het volgende:
Ik snap nu ook weer waarom ik het maanden niet heb gekeken
Ik vind het een zwaktebod dat de kwaliteit van het programma zó afhankelijk is van de gasten.quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:33 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
edit: Moet natuurlijk ook bij gezegd worden dat het erg saaie gasten waren deze keer.
Youri schuift weer aan.quote:Op zondag 21 september 2008 15:28 schreef Houniet het volgende:
Wie is er vanavond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |