abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 september 2008 @ 12:25:08 #151
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_61641965
Geef mij 3 glaasjes rosé en ik zwabber alles .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_61642017
goedenmiddag dames

zo het was gezellig hier gisteren laat zie ik leuk om ff bij te lezen .....
leuk bootje Conleche! lijkt me erg fijn in de zomer lekker op het water dobberen

@de superslankwordende-moeders: gefeliciteerd!!!!

@Kwak; dat volgende vriendje komt vast veeeeeeeel sneller dan jij verwacht...

@Miss_S; vergeten te zeggen maar welcome back. En ben je flink verkleumd? of was het niet zo koud buiten?

@Bla (x3); ik kan het ook niet altijd meer volgen hier. Vooral de dagen dat ik aan het werk ben maar dan ga ik gewoon verder waar ik wel weer tijd heb en wat fijn dat je je kleren weer gaat passen

ik mag vanavond weer fijn volleyballen en heb as zaterdag de hele dag (van 9-17 uur) een toernooi en daar heb ik echt wel veeeeeel zin in zullen dr eens ff een kick-ass lekker gezellig en keihard volleybaldagje van maken.

en nog ff over dat sportschoollijstje van She, met mollig en slank enzo....
denk toch dat dat niet helemaal klopt wanneer je of echt klein of echt lang (zoals ik) bent.
Want ik ben nu met maat 38-40 echt niet meer mollig hoor.
(en ik denk als je 160cm bent en maat 38-40 hebt, dat je dan misschien wel echt mollig bent...)

vandaag verder weinig op de planning ook wel eens lekker...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  maandag 15 september 2008 @ 12:32:38 #153
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61642082
quote:
Op maandag 15 september 2008 12:27 schreef Beessie-Jen het volgende:
en nog ff over dat sportschoollijstje van She, met mollig en slank enzo....
denk toch dat dat niet helemaal klopt wanneer je of echt klein of echt lang (zoals ik) bent.
Want ik ben nu met maat 38-40 echt niet meer mollig hoor.
(en ik denk als je 160cm bent en maat 38-40 hebt, dat je dan misschien wel echt mollig bent...)
En ik denk dat jij gelijk hebt
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_61642158
quote:
Op maandag 15 september 2008 12:32 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

En ik denk dat jij gelijk hebt
En ik denk dat dat punt al drie keer gemaakt was in het vorige topic

Hoeveel kcal verbrand je met kokkerellen, Webkim? Anders wil ik ook zwabberen
  maandag 15 september 2008 @ 12:38:50 #155
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61642219
jamaar jamaar ik wil zo graag slank zijn als ik maat 38-40 heb

*kwak zit heerlijk haar bento leeg te vreet'n*
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_61642238
quote:
Op maandag 15 september 2008 12:36 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

En ik denk dat dat punt al drie keer gemaakt was in het vorige topic

Hoeveel kcal verbrand je met kokkerellen, Webkim? Anders wil ik ook zwabberen
sorrrrrry zo goed heb ik niet bijgelezen
  maandag 15 september 2008 @ 12:41:00 #157
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61642276
@BJ: ik vind het toch zo knap van je dat je meer dan 40 kg ben afgevallen. Het zal vast wel vaker tegen je gezegd zijn hier, maar ik moest het nog even kwijt.
  maandag 15 september 2008 @ 12:43:42 #158
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61642346

I'm with CF

Goedmorgen trouwens. Wederom niet vooruit te branden. Herfstmoe. Bij het wisselen van seizoenen ben ik me toch altijd floepie. Niet normaal.
Maar goed, zon schijnt, dus ik doe net of het 25 graden is buiten. Ik trek mijn thermo-shirt wel aan.

Speaking of which, de wintersport is weer gepland
Lekker met 12 man in een chalet in Pralognan. Heerlijk een weekje boarden, eten, sneeuwschuiven en dronken worden

En in november lekker met Ollie's verjaardag een weekje naar de zon ( wrs Eilat ).
Ik kijk er ZO naar uit.
  maandag 15 september 2008 @ 12:44:54 #159
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61642372
quote:
Op maandag 15 september 2008 12:10 schreef Merel het volgende:
Ik wil in het kraaiennest op de uitkijk staan voor piraten!
.

Hahaha, Conleche. Wel een boot, geen vaarbewijs , geweldig .
Niet meer actief op Fok!
pi_61642403
quote:
Op maandag 15 september 2008 12:41 schreef Tinkepink het volgende:
@BJ: ik vind het toch zo knap van je dat je meer dan 40 kg ben afgevallen. Het zal vast wel vaker tegen je gezegd zijn hier, maar ik moest het nog even kwijt.
dat hoor ik idd wel vaker maar vind het wel heel fijn om te horen, lief van je
  maandag 15 september 2008 @ 12:48:52 #161
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61642456
quote:
Op maandag 15 september 2008 12:38 schreef kwakveense het volgende:
jamaar jamaar ik wil zo graag slank zijn als ik maat 38-40 heb

*kwak zit heerlijk haar bento leeg te vreet'n*

Tja, het is maar net hoe je het bekijkt.
Kijk, binnen het sport circuit gelden anderen standaarden, net als de mode-industrie.
Daar ben je met 38-40 gewoon niet slank, maar mollig.
En ik heb ook 38-40 en vind mezelf echt mollig.

Ik begrijp best dat mensen het liever anders zien, maar ik vind het lijstje wel degelijk hartstikke waar.
Maar dat zal wel zijn omdat ik er anders naar kijk.
In mijn topsport dagen had ik 34/36 en was ik echt slank. Het zou vreemd zijn als ik 2 maten groter nog steeds slank zou zijn.

Overigens vind ik mollig heel cute
Mollig is wat mij betreft de mooiste maat voor vrouwen
  maandag 15 september 2008 @ 12:52:25 #162
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61642541
quote:
Op maandag 15 september 2008 11:23 schreef conleche het volgende:
Mogge! Ik vertelde toch gister of eergister over dat yacht? Ik weet niet hoe hij het voor elkaar heeft gekregen, want de spaarrekening is nog intact, maar hij zou m'n moeder van de tram halen en kwam met dit thuis
[ afbeelding ]

Nou ja het is natuurlijk niet echt een yacht, maar toch. Het heeft wel een lief kajuitje voor. En de hunk achter het stuur werd bijgeleverd, want je hebt hier een vaarbewijs bij nodig en guess what: dat heeft meneer C. niet wassie ff vergeten

Mannen

Nu ben je een echt prinsessekind Co.
Geniet ervan!

( Heeft mnr C ook aan stalling gedacht? Ik meen dat in A'dam een flinke wachtlijst is...hier in Utrecht konden we ook nergens met het bootje terecht, behalve 20 km verderp )
pi_61642568
@She, ander referentiekader denk ik ik denk dat ik bij de meeste mensen maat 34-36 mager zou benoemen...
en ik denk dat lengte wel zeker meespeelt... het BMI kan heeeeeel veel verschillen bij dezelfde kledingmaat.
pi_61642606
Mmmm..Genoeg lekkere tips voor de witlof!! Alleen da suiker...Mmmm...Maar wél lekker, carameliseren!!

kerrie over de spruitjes..Ik ben zelf nogal van de Ketjap!
Whahahahaa... dat botenverhaal!!! Geweldig!!Én nog geld op de spaarrekenig!!
Nou dat vaarbewijs nog!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  maandag 15 september 2008 @ 12:56:31 #165
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61642640
Zó raar dat SHE nu blauw is . Ik moet echt even wennen .

Stom: ik stuurde net een mailtje naar een tekstbureau dat freelancers zoekt. Krijg ik de mail terug. Onprofessioneel hoor. De site zelf ziet er ook niet echt gelikt uit (de kleurstelling doet pijn aan m'n ogen), maar de lijst opdrachtgevers weer wél, dus ik ga gewoon even een brief op de post gooien denk ik.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 15 september 2008 @ 13:03:21 #166
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61642791
Waarom bel je ze niet Vik?
  maandag 15 september 2008 @ 13:14:56 #167
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61643099
quote:
Horizontaal gestreepte kleding maakt slanker
Uitgegeven: 12 september 2008 09:54
Laatst gewijzigd: 12 september 2008 10:24

AMSTERDAM - Om slanker te lijken, kun je het beste kleding met horizontale strepen dragen, in plaats van kleding met verticale banen.

Die uitkomst van een nieuw wetenschappelijk onderzoek gaat dwars tegen traditionele modeadviezen in.

Wetenschappers aan de universiteit van York in Groot Brittannië testten de algemeen geaccepteerde theorie dat vrouwen slanker lijken in kleding met verticale lijnen door proefpersonen 200 afbeeldingen van fotomodellen te tonen.

Jurken

Op sommige foto's waren de vrouwen gekleed in jurken met verticale strepen. Op andere afbeeldingen droegen dezelfde modellen jurken met horizontale banen.

Opgeblazen

Verrassend genoeg bleek dat vrouwen in die laatste kledingstukken juist aanmerkelijk slanker werden ingeschat. Zelfs als hun foto met de horizontale streepjesjurk 6 procent werd opgeblazen, leken ze voor de meeste proefpersonen nog steeds even slank als op de onbewerkte foto met de verticale streepjesjurk.

De onderzoeksresultaten werden donderdag onthuld op het British Association's Festival of Science. "Horizontale strepen maken je niet dikker, integendeel zelfs, ze laten je dunner lijken", verklaarde hoofdonderzoeker Peter Thompson. "Vrouwen die kleding met verticale strepen dragen, lijken daarentegen juist breder."

Illusie

Thompson kwam op het idee voor zijn experiment door een optische illusie uit de negentiende eeuw: het zogenaamde Vierkant van Helmholtz.

Die afbeelding van de Duitse wetenschapper Herman von Helmholtz bevat twee vierkanten van gelijk formaat. De één is opgebouwd uit verticale strepen, de ander uit horizontale lijnen.

Ook hier lijkt het vierkant met de horizontale strepen kleiner. Von Helmholtz schreef in 1867 dan ook al een wetenschappelijk artikel waarin hij vrouwen aanraadde kleding met horizontale strepen te dragen om hun figuur te flatteren.

"Maar zijn advies zijn we vergeten", aldus Thompson in de Britse krant The Times. "In de loop van de 20e eeuw ontstond de gedachte dat horizontale strepen je juist dikker maken. Ik snap eigenlijk niet hoe we op dat idee zijn gekomen - ik denk dat we er als maatschappij gewoon naast zitten"

Onderbouwen

Toch zijn niet alle populaire modeadviezen onjuist. De theorie dat zwarte kleding je slanker maakt, is volgens Thompson bijvoorbeeld wel wetenschappelijk te onderbouwen. "Dat klopt, het werkt echt", beweert hij.

"We hebben het getest met een plaatjes van een witte cirkel tegen een zwarte achtergrond en een zwarte cirkel van gelijke grootte tegen een witte achtergrond. De zwarte cirkel lijkt voor het menselijk oog inderdaad minder groot."

(c) NU.nl/Dennis Rijnvis
Ha! Heb ik toch gelijk! Ik zeg dit al jaren en baseer me op eigen ervaring.
  maandag 15 september 2008 @ 13:15:48 #168
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61643124
quote:
Op maandag 15 september 2008 13:03 schreef SHE het volgende:
Waarom bel je ze niet Vik?
Ik denk omdat Vik niet zo goed kan telefoneren (slechte oortjes!)
  maandag 15 september 2008 @ 13:18:31 #169
227946 SallySellsSalt
...for the wounds
pi_61643191
Aknyke, kan wel, maar doen dan iets spannends eronder, een hempje met een kleurtje, met een leuk randje.
Mooie elegante schoenen maakt het ook allemaal net iets leuker.
  maandag 15 september 2008 @ 13:18:52 #170
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_61643208
Wist ik echt allang! Ik heb een aantal gestreepte truitjes en ik zie er daarin echt megaslank uit. Die streepjes volgen je contouren en benadrukken je sterke punten waardoor je er slanker uitziet. Een collega vroeg zelfs of ik niet te dun werd, toen ik een streeptruitje aanhad. Ik heb laatst ook weer een zara-bloesje gekocht, bestaande uit horizontale repen stof. Kleedt enorm af!
  maandag 15 september 2008 @ 13:21:40 #171
227946 SallySellsSalt
...for the wounds
pi_61643288
quote:
Op maandag 15 september 2008 12:48 schreef SHE het volgende:

[..]

Tja, het is maar net hoe je het bekijkt.
Kijk, binnen het sport circuit gelden anderen standaarden, net als de mode-industrie.
Daar ben je met 38-40 gewoon niet slank, maar mollig.
En ik heb ook 38-40 en vind mezelf echt mollig.

Ik begrijp best dat mensen het liever anders zien, maar ik vind het lijstje wel degelijk hartstikke waar.
Maar dat zal wel zijn omdat ik er anders naar kijk.
In mijn topsport dagen had ik 34/36 en was ik echt slank. Het zou vreemd zijn als ik 2 maten groter nog steeds slank zou zijn.

Overigens vind ik mollig heel cute
Mollig is wat mij betreft de mooiste maat voor vrouwen
Helemaal mee eens! Slank is de norm voor de mode-industrie, maar mooie vrouwen zijn gevormd, zonder uitstekende ribben en andere botjes!
  maandag 15 september 2008 @ 13:22:36 #172
331 Merel
Be here now.
pi_61643310
Ik doe niet aan horizontale strepen hoor, ik voel me er wél extra breed in. Eigenlijk doe ik sowieso niet aan strepen
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  maandag 15 september 2008 @ 13:27:49 #173
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61643431
quote:
Op maandag 15 september 2008 13:15 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik denk omdat Vik niet zo goed kan telefoneren (slechte oortjes!)
Juist. Ik stuur dus gewoon even een brief .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 15 september 2008 @ 13:30:19 #174
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61643500
quote:
Op maandag 15 september 2008 13:27 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Juist. Ik stuur dus gewoon even een brief .
We kunnen natuurlijk ook een collectiefje opzetten samen met Merel. Doe ik de acquisitie (vind ik leuk en kan ik goed) en schrijf mee in tijden van piekdrukte (want: ex-journalist), doen jullie de schrijfklussen. Zijn we alledrie blij en gelukkig met een leuke baan.
  maandag 15 september 2008 @ 13:33:01 #175
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61643563
quote:
Op maandag 15 september 2008 13:30 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

We kunnen natuurlijk ook een collectiefje opzetten samen met Merel. Doe ik de aquisitie (vind ik leuk en kan ik goed) en schrijf mee in tijden van piekdrukte (want: ex-journalist), doen jullie de schrijfklussen. Zijn we alledrie blij en gelukkig met een leuke baan.
Top idee! . Alleen wil Merel niet (alleen maar) schrijven .

Jij was toch ook aan het solliciteren? Schiet het ook daar niet zo op? Ik bereid me nu voor op een paar maanden van uitzendwerk en tussendoor zoek ik gewoon verder en probeer ik met freelance klussen en vrijwilligerswerk wat extra schrijfervaring op te doen .
Niet meer actief op Fok!
pi_61643615
Viking, heb je enige vorm van ervaring met culinaire onderwerpen?
  maandag 15 september 2008 @ 13:39:59 #177
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61643726
quote:
Op maandag 15 september 2008 13:35 schreef ColdFeet het volgende:
Nope. Ik heb tot nu toe eigenlijk alleen maar voor het onderwijs geschreven (leermateriaal), maar dat is sowieso niet wat ik graag wil. Ben daar toevallig ingerold als tweedejaars student en het lijkt wel alsof ik nu gedoemd ben voor eeuwig in de educatieve sector te blijven .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 15 september 2008 @ 13:41:49 #178
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61643782
quote:
Op maandag 15 september 2008 13:33 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Top idee! . Alleen wil Merel niet (alleen maar) schrijven .

Jij was toch ook aan het solliciteren? Schiet het ook daar niet zo op? Ik bereid me nu voor op een paar maanden van uitzendwerk en tussendoor zoek ik gewoon verder en probeer ik met freelance klussen en vrijwilligerswerk wat extra schrijfervaring op te doen .
Eigenlijk schiet het best op, maar ik heb op het moment zoveel klussen dat ik nauwelijks tijd heb om een fatsoenlijke voorstellingsbrief te schrijven. Mijn voorkeur gaat sowieso uit naar freelance. De knellende banden van het vaste contract vind ik vreselijk.

Misschien moet ik de stap echt maar eens wagen. Een vriendin van mij is grafisch vormgever en die vindt het ook moeilijk om de boer op te gaan. Nu nog een unique sellingpoint verzinnen....
pi_61643783
Ah OK. Anders kon ik je misschien aan wat freelance-werk helpen.

Waar solliciteer je nu dan zoal?
  maandag 15 september 2008 @ 13:44:42 #180
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61643850
quote:
Op maandag 15 september 2008 13:35 schreef ColdFeet het volgende:
Gewoon nieuwsgierigheid CF, maar wat moet ik me bij "culinaire onderwerpen" voorstellen? Voor de AllerHande schrijven ofzo?
pi_61643917
quote:
Op maandag 15 september 2008 13:44 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Gewoon nieuwsgierigheid CF, maar wat moet ik me bij "culinaire onderwerpen" voorstellen? Voor de AllerHande schrijven ofzo?
Nee, voor een krant.. Maar 'culinaire journalistiek' klinkt iets te pretentieus voor wat het daadwerkelijk inhoudt
  maandag 15 september 2008 @ 13:48:57 #182
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61643960
quote:
Op maandag 15 september 2008 13:47 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Nee, voor een krant.. Maar 'culinaire journalistiek' klinkt iets te pretentieus voor wat het daadwerkelijk inhoudt
Klinkt heel leuk. Als ze echt omhoog zitten heb ik wel interesse. Voor mijn werk schrijf ik een stuk verzorgder dan hier, dus neem mijn schrijfstijl in dit topic niet als ijkpunt
  maandag 15 september 2008 @ 13:50:50 #183
331 Merel
Be here now.
pi_61643999
Oe ColdFeet, natuurlijk wil ik niet een leuke opdracht voor Vikings neus wegkapen, maar dat klinkt wel interessant! Niet dat ik er ervaring mee heb, maar ik heb alleen maar ervaring met suffe onderwerpen en dat wil ik juist uitbouwen zodat ik kan aantonen dat ik wel wat meer kan dan schrijven over belastingen En culinaire onderwerpen zijn hier nog best ontopic ook
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  maandag 15 september 2008 @ 13:51:17 #184
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61644013
quote:
Op maandag 15 september 2008 13:41 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Eigenlijk schiet het best op, maar ik heb op het moment zoveel klussen dat ik nauwelijks tijd heb om een fatsoenlijke voorstellingsbrief te schrijven. Mijn voorkeur gaat sowieso uit naar freelance. De knellende banden van het vaste contract vind ik vreselijk.

Misschien moet ik de stap echt maar eens wagen. Een vriendin van mij is grafisch vormgever en die vindt het ook moeilijk om de boer op te gaan. Nu nog een unique sellingpoint verzinnen....
Mij lijkt freelance juist erg eng. Je moet altijd maar afwachten of er wel opdrachten binnen komen. Ik denk niet dat ik goed tegen die onzekerheid zou kunnen. Als je eenmaal een gevestigde naam bent, dan is er niks aan de hand, maar als je nog maar weinig schrijfervaring hebt, zoals ik, en nog niet bewezen hebt dat je best goed kunt schrijven (al weet je dat wel van jezelf), dan wordt het erg lastig denk ik. Ik denk dat ik eerst maar eens voor een baas aan het werk moet gaan en dan moet proberen om daarnaast wat freelance klussen te krijgen. Wat me wél weer erg fijn lijkt aan freelance werken is de variatie aan opdrachten. Zo komt de klad er ook niet zo snel in.

@ ColdFeet: ik reageer vooral op vacatures op Villamedia.nl. Zo heb ik bij JCDecaux gesolliciteerd (maar dat is niks geworden, er-va-ring ), bij de politie (idem dito, maar ik was iig wel op een reservelijst geplaatst), bij een telecombedrijf (dat was echt jammer, want die nodigden ook starters uit om te reageren).
Ik heb zelf vooral veel affiniteit met nieuwe media, geschiedenis, human interest, onderwijs desnoods... eigenlijk wil ik alles wel doen, behalve iets in de financiële sector oid, want daar heb ik totaal niks mee en ik heb ook geen lust om me daar in te verdiepen .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 15 september 2008 @ 13:51:27 #185
331 Merel
Be here now.
pi_61644017
Haha, zitten we er allemaal op te azen Wel grappig dat hier zoveel mensen uit ongeveer dezelfde hoek zitten.
  maandag 15 september 2008 @ 13:53:10 #186
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61644063
quote:
Op maandag 15 september 2008 13:50 schreef Merel het volgende:
Oe ColdFeet, natuurlijk wil ik niet een leuke opdracht voor Vikings neus wegkapen, maar dat klinkt wel interessant! Niet dat ik er ervaring mee heb, maar ik heb alleen maar ervaring met suffe onderwerpen en dat wil ik juist uitbouwen zodat ik kan aantonen dat ik wel wat meer kan dan schrijven over belastingen En culinaire onderwerpen zijn hier nog best ontopic ook
biatch! .

Ik ben eigenlijk ook best benieuwd . Als ik 'culinaire onderwerpen' hoor, dan denk ik meteen aan: ergens een hapje eten en daar een verslagje over schrijven. Klopt dat?
Niet meer actief op Fok!
  maandag 15 september 2008 @ 13:53:41 #187
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61644071
quote:
Op maandag 15 september 2008 13:48 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Klinkt heel leuk. Als ze echt omhoog zitten heb ik wel interesse. Voor mijn werk schrijf ik een stuk verzorgder dan hier, dus neem mijn schrijfstijl in dit topic niet als ijkpunt
Dat geldt dus ook voor mij .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 15 september 2008 @ 13:56:32 #188
331 Merel
Be here now.
pi_61644151
quote:
Op maandag 15 september 2008 13:53 schreef Viking84 het volgende:

biatch! .
Ja nee, jij was eerst! Maar als jij niet wil...
  maandag 15 september 2008 @ 13:56:36 #189
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61644152
Viking84, het is niet eng. Ik werk al ruim 3 jaar op freelance-basis en doe echt van alles. Helaas kan en wil ik niet fulltime werken, want ik kom om in het werk. Mijn voordeel is natuurlijk wel dat ik heel veel kan: ik doe vertaalklussen, correctiewerk, schrijf brochures, denk mee met vormgevers, schrijf communicatieplannen en doe daarnaast ook nog een groot aantal klussen die in het geheel niets met tekstschrijven te maken hebben.
Je moet gewoon iedereen, ja echt iedereen, ook de kapper, vertellen dat je op zoek bent naar opdrachten. Voor je het weet word je er mee overspoeld.
pi_61644156
quote:
Op maandag 15 september 2008 13:53 schreef Viking84 het volgende:

[..]

biatch! .

Ik ben eigenlijk ook best benieuwd . Als ik 'culinaire onderwerpen' hoor, dan denk ik meteen aan: ergens een hapje eten en daar een verslagje over schrijven. Klopt dat?
In je dromen! Als je dat wilt, moet je bij een grote landelijke krant zijn. nee, dit is minder spannend hoor: gewoon wat artikeltjes over bijv. kleine producenten. Een of twee keer per maand 1000 woorden, zoiets.
  maandag 15 september 2008 @ 14:01:15 #191
14746 k_i_m
pi_61644255
Boh, wat is het toch ook kut om werk te zoeken wat parttime is . "Verkoopmedewerker, telemarketeer, verkoopmedewerker, schoonmaker, verkoopmedewerker, klantenservicemedewerker"

Ik word er steeds depressiever van .
In my life
Why do I smile
  maandag 15 september 2008 @ 14:02:34 #192
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61644281
quote:
Op maandag 15 september 2008 13:56 schreef Merel het volgende:

[..]

Ja nee, jij was eerst! Maar als jij niet wil...
Ik heb voorrang, want ik heb geen werk en jij wel .
Ik heb CF ff een pm gestuurd voor meer details. Als de vacature weer vacant is hoor je het wel .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 15 september 2008 @ 14:03:20 #193
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61644300
Maar even serieus: samen hebben we echt wel mogelijkheden. Een lijstje van onze specialisaties (ik kom er wel erg vaak in voor, maar ik ken mijn eigen specialisaties dan ook goed. Waarschijnlijk hebben jullie er net zoveel!)
- educatie (Viking84 en Tink)
- onderwijs algemeen (Tink)
- studentenleven (Viking84)
- belastingen (Merel)
- financien (Merel)
- energie en energiemarkt (Tink)
- agrarische sector (Tink)
- toerisme (Tink)
- Ausland (Duitsland dus: Tink)
- Kinderen (TInk)
- Lifestyle-onderwerpen (Merel, Viking84)
- gehandicapten e.a. (Viking84; klinkt lullig, maar dat je slecht hoort kan echt van voordeel zijn)
- nieuwe media (Viking84)
- .......
  maandag 15 september 2008 @ 14:03:47 #194
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61644312
quote:
Op maandag 15 september 2008 14:01 schreef k_i_m het volgende:
Boh, wat is het toch ook kut om werk te zoeken wat parttime is . "Verkoopmedewerker, telemarketeer, verkoopmedewerker, schoonmaker, verkoopmedewerker, klantenservicemedewerker"

Hoe zoek je? Via uitzendbureaus?
Anders kom je ook bij ons collectiefje. We kunnen vast wel een leuke functie voor je bedenken .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 15 september 2008 @ 14:08:22 #195
14746 k_i_m
pi_61644411
Ik zoek globaal via internet en op de pagina's van de omroepen. Het scheelt ook wel aanzienlijk dat ik absoluut niet weet wat ik eigenlijk echt wil doen. Ja, ook journalist worden . Maar ik zag net dat de 12 melkertopleidingen van de omroep voor journalist alleen voor ausländer zijn.

Ik ga gewoon hier een briefje in de lift ophangen:

Uitgeprocedeerde jonge moeder zoekt herintredende baan

Mijn baas is er vandaag toch niet .
In my life
Why do I smile
pi_61644415
quote:
Op maandag 15 september 2008 14:01 schreef k_i_m het volgende:

Wat balen!
Hoe parttime moet het zijn, 3 dagen? En wat voor opleiding heb je? Dan ga ik mee-brainstormen
  maandag 15 september 2008 @ 14:08:56 #197
331 Merel
Be here now.
pi_61644428
quote:
Op maandag 15 september 2008 14:03 schreef Tinkepink het volgende:
Maar even serieus: samen hebben we echt wel mogelijkheden. Een lijstje van onze specialisaties (ik kom er wel erg vaak in voor, maar ik ken mijn eigen specialisaties dan ook goed. Waarschijnlijk hebben jullie er net zoveel!)

[lijstje]
Ik kom uit het onderwijs oorspronkelijk hè, daar kan ik ook wel wat mee

En SHE kan kookboeken schrijven!
  maandag 15 september 2008 @ 14:09:25 #198
331 Merel
Be here now.
pi_61644439
quote:
Op maandag 15 september 2008 14:08 schreef k_i_m het volgende:

Uitgeprocedeerde jonge moeder zoekt herintredende baan
Doen
pi_61644454
Als mijn baan hier flopt, Tink, sluit ik me ook aan. Wetenschap&technolgie en culinair graag, als portefeuille
  maandag 15 september 2008 @ 14:10:30 #200
14746 k_i_m
pi_61644459
Niet meer dan drie dagen. Verder heb ik papieren voor mijn huidige werk (IT systeembeheer/helpdesk/automatiseringsmedewerker) en nog van mijn secretaresse opleiding. Dus secretarieel/administratief/receptie kan je ook nog op zoeken. Maar dat vind ik behalve de receptie doen bij een leuk bedrijf eigenlijk allemaal stom .
In my life
Why do I smile
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')