abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61724313
Beroven van buschauffeur: 'simpele' beroving zonder geweld. (wel met mes)
Mishandelen cameraploeg: De jongeren waren de aanwezigheid van tv-ploegen zat, ze zeiden er alleen wat van.

Hoe blind is de politiek in Gouda eigenlijk? Je zou toch bijna hopen dat die burgemeester zelf eens een keer het slachtoffer wordt van een grove beroving met flink veel mes gebruik om te voelen wat een slachtoffer meemaakt. En voor de duidelijkheid, het slachtoffer is de persoon die ongewild met het mes bedreigd wordt.
pi_61724587
OV verbod in Rotterdam geldt toch maar een maand als je dat krijgt?

Lijkt me wel een oplossing voor Gouda, maar dan een verbod voor een jaar + leuke geldboete.

En meer buurtvaders inzetten natuurlijk.
  donderdag 18 september 2008 @ 11:57:12 #253
151456 Tokamak
Bad shrooms...
pi_61727670
Hij is getrouwd met n Marokkaanse. Dat verklaart de boel ook wel een beetje
  donderdag 18 september 2008 @ 12:02:00 #254
228277 MarlaSinger
whacked out bald freak
pi_61727788
quote:
Op donderdag 18 september 2008 01:30 schreef WammesWaggel het volgende:
Dat zou best weleens een cameraman van Prem kunnen zijn.
Laten we het hopen!
I took what was left of a bottle. It might have been too much.
pi_61730571
quote:
Op maandag 15 september 2008 19:05 schreef Greys het volgende:

[..]

Het werkt als een tierelier in Rotterdam. De cijfers lieten zien dat het duidelijk drastisch was gedaald, het aantal incidenten. En als het in Rotterdam kan, dan kan het ook in Gouda lijkt me

Wat ik me dan wel weer afvraag, maar dat kwam helaas niet aan de orde op tv vanavond... hoe worden diegenen die zich misdragen in het Rotterdamse OV dan geïdentificeerd, opgepakt en hoe kan de chauffeur onthouden (of een chauffeur van een andere lijn) wie er nou wel of niet een toegangsverbod heeft?
Ze hebben dat vast prima afgedicht, omdat het zo goed blijkt te werken, maar ik vroeg het me gewoon af
Ik ga er van uit dat ze wel gezicht herkenning apparatuur hebben vastgeknoopt aan die beveiliging cams in de bus trein tram.
Ga er derhalve voor het gemak even van uit dat de overtreder gewoon een acceptgiro in de bus krijgt of opgepakt word naderhand o.i.d.
Of het gaat steekproefsgewijs.
pi_61730956
quote:
Op donderdag 18 september 2008 13:57 schreef McKillem het volgende:

[..]

Ik ga er van uit dat ze wel gezicht herkenning apparatuur hebben vastgeknoopt aan die beveiliging cams in de bus trein tram.
Ga er derhalve voor het gemak even van uit dat de overtreder gewoon een acceptgiro in de bus krijgt of opgepakt word naderhand o.i.d.
Of het gaat steekproefsgewijs.
Het wordt alleen gecontroleerd op lijn 2. Op deze lijn werken steeds dezelfde mensen.

Verder:
quote:
Overtreders kunnen nu door de controleur worden aangehouden. Daarna wordt op het politiebureau een foto van ze gemaakt en opgeslagen in een database. Controleurs kunnen die via hun palmtop terugvinden.

Als de overtreders opnieuw worden gesnapt op de lijn kunnen ze een boete van 2500 euro of een celstraf van enkele dagen krijgen.
Meer conflict is een teken van minder ongelijkheid
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 19 september 2008 @ 18:31:03 #257
163650 Greys
pi_61765324
Nu bij Editie NL spreekt de Burgemeester van Gouda.
Het komt er op neer dat er wat mensen hebben lopen 'klieren' ( ) maar het gaat hártstikke goed in Gouda, de criminaliteit is volgens heer burgemeester met 35% gedaald het laatste jaar, er is veel geinvesteerd in de betreffende wijk en alle inwoners zeggen dat ze ook heel tevreden zijn en door zijn strenge toespraak rijdt de bus alweer twee hele dagen zonder problemen rond!

Reactie presentator Roderick V.: "Ohhh, dus er is helemaal niets aan de hand in Gouda?"
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61765376
WOW!!!

2 Hele dagen zonder incident.
Afwachten of we dat ook over een week kunnen zeggen.
pi_61771380
Connexxion vindt dat er niks aan de hand is en dat alles goed werkt zoals het nu werkt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')