Laten we het hopen!quote:Op donderdag 18 september 2008 01:30 schreef WammesWaggel het volgende:
Dat zou best weleens een cameraman van Prem kunnen zijn.
Ik ga er van uit dat ze wel gezicht herkenning apparatuur hebben vastgeknoopt aan die beveiliging cams in de bus trein tram.quote:Op maandag 15 september 2008 19:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Het werkt als een tierelier in Rotterdam. De cijfers lieten zien dat het duidelijk drastisch was gedaald, het aantal incidenten. En als het in Rotterdam kan, dan kan het ook in Gouda lijkt me
Wat ik me dan wel weer afvraag, maar dat kwam helaas niet aan de orde op tv vanavond... hoe worden diegenen die zich misdragen in het Rotterdamse OV dan geïdentificeerd, opgepakt en hoe kan de chauffeur onthouden (of een chauffeur van een andere lijn) wie er nou wel of niet een toegangsverbod heeft?
Ze hebben dat vast prima afgedicht, omdat het zo goed blijkt te werken, maar ik vroeg het me gewoon af
Het wordt alleen gecontroleerd op lijn 2. Op deze lijn werken steeds dezelfde mensen.quote:Op donderdag 18 september 2008 13:57 schreef McKillem het volgende:
[..]
Ik ga er van uit dat ze wel gezicht herkenning apparatuur hebben vastgeknoopt aan die beveiliging cams in de bus trein tram.
Ga er derhalve voor het gemak even van uit dat de overtreder gewoon een acceptgiro in de bus krijgt of opgepakt word naderhand o.i.d.
Of het gaat steekproefsgewijs.
quote:Overtreders kunnen nu door de controleur worden aangehouden. Daarna wordt op het politiebureau een foto van ze gemaakt en opgeslagen in een database. Controleurs kunnen die via hun palmtop terugvinden.
Als de overtreders opnieuw worden gesnapt op de lijn kunnen ze een boete van 2500 euro of een celstraf van enkele dagen krijgen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |