binnenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:22 schreef saaw het volgende:
[ afbeelding ]
1,6 x 7 mm
¤4,00 inc verzendkosten
Al denk ik dat een labret ook geen 'overlast' geeft, lijkt mij het ook waarschijnlijker dat je een labret meer zou voelen dan een eskimo.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:02 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Hier precies hetzelfde verhaal. Ik denk zelfs dat je hem minder voelt zitten dan een gewone labret.
Kan wel als je fatsoenlijk stretched. Mijne zullen niet meer compleet dichtgroeien (te snel stretchen, heb ze al een tijd) maar ach, dat komt later wel.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:33 schreef jakkop het volgende:
Nou, wel iets groter dan 3 mm.
Max. dit: [ afbeelding ]
Dat is 8 mm ofzo?
Maar dan kan het zeker niet meer dichtgroeien?
ik kan soms heel onbewust lopen stressen en dat ga ik lopen bijten op mijn lip, ik beet ook altijd op mn labret staafje, en soms met zoenen.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:55 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Waarom lijkt een eskimo je irritant? Ik heb nergens last van, en het heeft me ook nergens bij geërgerd.
Gahhaa ik ben al meer dan 200 euro kwijt, dure sieradenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:20 schreef jakkop het volgende:
En wat kost het (ongeveer)?
Als je ongeveer 50 euro voor het piercen kwijt ben, hoeveel ben je dan nog kwijt aan die pinnetjes en de ringen?
Ja, ik!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:38 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Iemand hier trouwens weleens naar de body & dreams in Noordwijk geweest?
Indien ja; ik zou er niet meer naar toe gaan. Onhygienische kutzaak.
Nice! dankje.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:38 schreef Empathologica het volgende:
[..]
Gahhaa ik ben al meer dan 200 euro kwijt, dure sieraden
Maar lees anders dit ff door, staat alles in.
Ja oke, ik heb er geen last van. Maar als jij er zo eentje bent die overal op bijt dan zou het wel eens kunnen dat je ook op je eskimo gaat bijten. Gewoon aflerenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:06 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ik kan soms heel onbewust lopen stressen en dat ga ik lopen bijten op mijn lip, ik beet ook altijd op mn labret staafje, en soms met zoenen.
Lijkt me niet nee...quote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:33 schreef jakkop het volgende:
Nou, wel iets groter dan 3 mm.
Max. dit: [ afbeelding ]
Dat is 8 mm ofzo?
Maar dan kan het zeker niet meer dichtgroeien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |