abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 oktober 2008 @ 18:11:49 #196
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_62411100
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 11:22 schreef saaw het volgende:
[ afbeelding ]
1,6 x 7 mm
¤4,00 inc verzendkosten
binnen
en precies de goeie maat [redelijk groot balletje erop]
*blij
an urge to help mankind overcomes me
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 15 oktober 2008 @ 18:21:58 #197
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_62411314
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 18:02 schreef Leinonlein het volgende:

[..]

Hier precies hetzelfde verhaal. Ik denk zelfs dat je hem minder voelt zitten dan een gewone labret.
Al denk ik dat een labret ook geen 'overlast' geeft, lijkt mij het ook waarschijnlijker dat je een labret meer zou voelen dan een eskimo.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_62412168
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 17:33 schreef jakkop het volgende:
Nou, wel iets groter dan 3 mm.

Max. dit: [ afbeelding ]

Dat is 8 mm ofzo?

Maar dan kan het zeker niet meer dichtgroeien?
Kan wel als je fatsoenlijk stretched. Mijne zullen niet meer compleet dichtgroeien (te snel stretchen, heb ze al een tijd) maar ach, dat komt later wel.
Ik denk ook dat dat 8mm is, ziet er beetje uit zoals de mijne
pi_62412807
En wat kost het (ongeveer)?

Als je ongeveer 50 euro voor het piercen kwijt ben, hoeveel ben je dan nog kwijt aan die pinnetjes en de ringen?
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_62413293
Maar wacht even...als ik het goed begrijp kan ik dus gewoon een gaatje laten schieten, en dan om de zoveel tijd zo'n expander er door heen rammen, en het bijbehorende ringetje er in doen. Klopt dat?

En op hoeveel tijd tussen 2 maten moet ik dan rekenen?

En als je op normaal tempo stretcht kan het op 8 mm gewoon nog dichtgroeien?

(sorry ben echt een piercing-noobie )
Eins, zwei, hoeplakai.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 15 oktober 2008 @ 19:59:23 #201
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_62413803
Volgens mij 1 - 2 mm per maand ofzo? Al ben ik op stretch gebied ook niet de grootste expert.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_62413995
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 17:55 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Waarom lijkt een eskimo je irritant? Ik heb nergens last van, en het heeft me ook nergens bij geërgerd.
ik kan soms heel onbewust lopen stressen en dat ga ik lopen bijten op mijn lip, ik beet ook altijd op mn labret staafje, en soms met zoenen.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 15 oktober 2008 @ 20:08:05 #203
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_62414041
Met zoenen allesbehalve irritaties. , en eigs ook met lipbijten geen irritaties.
pi_62414197
Jakkop, je kan het ook gewoon in 1x doen met een dermal punch.
pi_62416933
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 19:20 schreef jakkop het volgende:
En wat kost het (ongeveer)?

Als je ongeveer 50 euro voor het piercen kwijt ben, hoeveel ben je dan nog kwijt aan die pinnetjes en de ringen?
Gahhaa ik ben al meer dan 200 euro kwijt, dure sieraden
Maar lees anders dit ff door, staat alles in.
pi_62417078
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 11:38 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Iemand hier trouwens weleens naar de body & dreams in Noordwijk geweest?
Indien ja; ik zou er niet meer naar toe gaan. Onhygienische kutzaak.
Ja, ik!

Ik heb er 2 piercings laten zetten, maar ze zijn beide hartstikke goed gegaan. Geen ontstekingen, en mijn industrial is heel goed gezet. En verder ook goede service qua omwisselen van sieraden en dergelijke, vond ik. maar dat is dan alweer bijna 3 jaar geleden.

Waar ga jij meestal dan? Bij die 'nieuwe' in Katwijk?(ik kan zo even niet op de naam komen)
<a href="http://www.last.fm/user/Lotteh" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Last.fm</a>
pi_62417885
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 21:38 schreef Empathologica het volgende:

[..]

Gahhaa ik ben al meer dan 200 euro kwijt, dure sieraden
Maar lees anders dit ff door, staat alles in.
Nice! dankje.
Eins, zwei, hoeplakai.
  woensdag 15 oktober 2008 @ 22:54:53 #208
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_62419494
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 20:06 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

ik kan soms heel onbewust lopen stressen en dat ga ik lopen bijten op mijn lip, ik beet ook altijd op mn labret staafje, en soms met zoenen.
Ja oke, ik heb er geen last van. Maar als jij er zo eentje bent die overal op bijt dan zou het wel eens kunnen dat je ook op je eskimo gaat bijten. Gewoon afleren .
Levenswerk: Berlijn Blog.
pi_62421849
ok ik ben eruit ik wlil 3 mds diagonaal op mn pols
pi_62424619
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 17:33 schreef jakkop het volgende:
Nou, wel iets groter dan 3 mm.

Max. dit: [ afbeelding ]

Dat is 8 mm ofzo?

Maar dan kan het zeker niet meer dichtgroeien?
Lijkt me niet nee...

Ik heb zelf geen interesse in een piercing ofzo.. Maar iig: ik heb op mijn 6e een normale oorbel gekregen. Deze heb ik rond mijn 11e eruit gehaald. Toen 6jaar later ofzo, toen ik 17 was ooit een geprobeerd of ik er een paperclip (zo'n grote van 5cm lang ofzo en 13 cm als je hem uitrolt) en die kon ik er nog steeds inkrijgen. denk dat me dat nog steeds wel gaat lukken. Dus als zo'n kleine al niet dichtgroeit, hoe moet een grote dan dichtgroeien
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')