abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61664582
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 00:24 schreef jordeeeh het volgende:

[..]

Geef aan wat er offtopic aan was dan.
Alles wat niet direct met een klacht over het modereren e.d. te maken heeft zoals "pietje plaagt in mijn topic", "user opent geen nieuw topic", ik wil een slotje" of "goedenmorgen" etc.. de rest kun jij zelf wel invullen. Zo niet dan heb jij pech, ik heb geen zin om alles voor de duizendste maal te gaan voorkauwen die tijd is geweest.
pi_61664668
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 00:27 schreef Juup© het volgende:

[..]

Alles wat niet direct met een klacht over het modereren e.d. te maken heeft zoals "pietje plaagt in mijn topic", "user opent geen nieuw topic", ik wil een slotje" of "goedenmorgen" etc.. de rest kun jij zelf wel invullen. Zo niet dan heb jij pech, ik heb geen zin om alles voor de duizendste maal te gaan voorkauwen die tijd is geweest.
Je weet niet eens over welke post ik het heb of wel?
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
pi_61665159
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 00:34 schreef jordeeeh het volgende:

[..]

Je weet niet eens over welke post ik het heb of wel?
Nee niet echt. Dacht dat het over de offtopic postings in het algemeen ging hier in KLB-FB.
Maar wederom het zal mij aan mijn zak jeuken, heb het gehad met kinderjuffrouw spelen.
pi_61665246
Het zal mods wel vaker aan hun zak jeuken als ze commentaar krijgen of niet?
  dinsdag 16 september 2008 @ 01:36:35 #30
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_61665289
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 01:30 schreef jordeeeh het volgende:
Het zal mods wel vaker aan hun zak jeuken als ze commentaar krijgen of niet?
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  dinsdag 16 september 2008 @ 01:38:13 #31
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_61665300
Ik heb je post verwijderd omdat het vraag betrof van iemand anders. Die persoon kan ook zelf verhaal komen halen ipv een topic te openen etc etc. Jij dropt het hier enkel om te trollen (waar je overigens de hele dag al mee bezig bent).

Dus ja, dan moet je van mij (ons) niet al te veel meer verwachten.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_61665307
Vandaar dat het niet vooruit gaat in KLB

dinsdag 16 september 2008 @ 01:39:30 #33
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_61665310
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 01:38 schreef jordeeeh het volgende:
Vandaar dat het niet vooruit gaat in KLB [ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Oh jawel. Paar stoorzenders nog opvoeden ( ), en dan gaat het steeds beter
pi_61665313
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 01:38 schreef Biogarde het volgende:
Ik heb je post verwijderd omdat het vraag betrof van iemand anders. Die persoon kan ook zelf verhaal komen halen ipv een topic te openen etc etc. Jij dropt het hier enkel om te trollen (waar je overigens de hele dag al mee bezig bent).

Dus ja, dan moet je van mij (ons) niet al te veel meer verwachten.
Kijk eens waar die post gemaakt was...

En nee, er op reageren is natuurlijk te moeilijk, dan maar een reminder verwijderen.
  dinsdag 16 september 2008 @ 01:40:39 #35
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_61665320
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 01:39 schreef jordeeeh het volgende:

[..]

Kijk eens waar die post gemaakt was...

En nee, er op reageren is natuurlijk te moeilijk, dan maar een reminder verwijderen.
[ afbeelding ]
Nogmaals, die persoon komt zich maar melden. Of moet ik me morgen bemoeien met het eten wat je moeke staat klaar te maken voor Jordy? Nofi.
pi_61665327
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 01:40 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Nogmaals, die persoon komt zich maar melden. Of moet ik me morgen bemoeien met het eten wat je moeke staat klaar te maken voor Jordy?
Die gozer postte het toch in het Feedback topic, geef dan gewoon fucking antwoord in plaats van bijdehand op mijn posts te gaan reageren.
  dinsdag 16 september 2008 @ 01:42:36 #37
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_61665337
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 01:41 schreef jordeeeh het volgende:

[..]

Die gozer postte het toch in het Feedback topic, geef dan gewoon fucking antwoord in plaats van bijdehand op mijn posts te gaan reageren.
Dit?
quote:
WTF is er met de modjes die iets met dagboektopics mompelen??!!

FOK! is niet je dagboek!

oke maar dat betekend dat we geen topics meer mogen maken over dingen die we in ons dagboek zouden zetten...
dus hef KLB en ONZ dan gewoon op ofzo... want "FOK! is niet je dagboek! " kan je van elk KLB en of ONZ topic zeggen.

KLACHT: Modjes die nieuwe oneliners gebruiken maar geen idee hebben wat ze eigenlijk zeggen
Dit neem ik bij voorbaat al niet serieus.
pi_61665350
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 01:42 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Dit?
[..]

Dit neem ik bij voorbaat al niet serieus.
Leek het op de post die ik quote?
Goedzo, als je dat gewoon gelijk had gezegd ipv steeds op zo'n kinderachtige manier op mijn posts te reageren had je al deze voorgaande posts bespaard.

Maar nee, even laten zien dat de mods lekker bijdehand kunnen, en dan gaan huilen dat ik loop te trollen
  dinsdag 16 september 2008 @ 01:46:09 #39
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_61665365
Er zit een wezenlijk verschil tussen:

Ik moet poepen..

En..
quote:
Ik stond in de hondenpoep, werd daarna aangevallen door 44 doldwaze Turken, m'n bus kwam te laat en m'n kat is overreden.
2e is wat aangedikt, maar je snapt m'n punt. En als je dat niet kan inzien, dan snap ik best dat het gemiddelde repertoire bestaat uit:
quote:
TS kan er niet mee omgaan, kanker en TS heeft kanker .

En hiermee doel ik niet op jou persoonlijk.

Die lui pakken we aan en trappen we voor de ballen.

En nee, we zien helaas niet alles. Dus er glipt weleens zooi doorheen. Heeft niets te maken met het capabel zijn van de mods, maar met bezetting op zo'n moment.
pi_61665413
Is ook wel zo, maar soms is het gewoon vermakelijker om het een klein beetje uit te breiden om het toch een beetje boeiend te maken. En daar zijn afcajos z'n topics eigenlijk vaak wel een goed voorbeeld van.
De dingen die hij mee maakt zijn wel degelijk waar gebeurd, en (vaak) ook wel klacht waardig. Alleen omdat hij het op een wat 'vreemde' manier verteld wordt het gelijk niet meer serieus genomen. Stel dan gewoon voor dat hij zijn OP kan herschrijven en dat ie dan weer opnieuw open gaat ofzo

En wat je daarna zei, zulke posts slaan inderdaad nergens op (Ik zeg niet dat ik ze niet maak/gemaakt heb.)

Maar goed dan begrijpen we elkaar, en kan deze discussie gesloten worden.
pi_61665466
blowen en leraren

Niet dichtdoen bio. Mooi lesjelerentopic!
pi_61665740
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 01:53 schreef jordeeeh het volgende:Stel dan gewoon voor dat hij zijn OP kan herschrijven en dat ie dan weer opnieuw open gaat ofzo
Herschrijven? Als iemand een topic op een achterlijke manier brengt en het vervolgens ook nog eens helemaal verkloot wordt daardoor, dan moet je toch doorhebben dat er iets niet helemaal goed is. Als ja al een topic wil openen doe dat dan op een normale manier, en als je dat niet kunt; open dan gewoon helemaal niets.
pi_61665762
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 02:41 schreef The_Terminator het volgende:

[..]

Herschrijven? Als iemand een topic op een achterlijke manier brengt en het vervolgens ook nog eens helemaal verkloot wordt daardoor, dan moet je toch doorhebben dat er iets niet helemaal goed is. Als ja al een topic wil openen doe dat dan op een normale manier, en als je dat niet kunt; open dan gewoon helemaal niets.
Zegt iemand die zo'n topic open laat: borrelnootjes

----
Natuurlijk zouden de topics gelijk goed gemaakt moeten worden, maar waarom mag er niet een klein beetje een verhaal van worden gemaakt? Het is leuker om te lezen + vaak kan je de lezer ook wat beter in laten leven in wat er gebeurd. En oke, natuurlijk heb je dan meer kans op gebagger, maar als daar in het begin even streng tegen op wordt getreden zal dat waarschijnlijk (want dat kan ik natuurlijk niet zeker weten) in de loop van de tijd minderen.
Gewoon de users wat vrijheid geven binnen hun topic, maar toch laten weten dat er grenzen zijn, en laten weten wie de baas is.
pi_61665844
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 02:45 schreef jordeeeh het volgende:

[..]

Zegt iemand die zo'n topic open laat: borrelnootjes
Net zo logisch als het feit dat jij het loopt te verzieken.

En laten weten wie de baas is? Ik wil helemaal geen baas zijn, het is hier toch geen bedrijf. Ik wil alleen in de goede richting sturen, en van topics die misschien niet bijzonder zijn toch pareltjes te maken.
pi_61665862
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 03:02 schreef The_Terminator het volgende:

[..]

Net zo logisch als het feit dat jij het loopt te verzieken.

En laten weten wie de baas is? Ik wil helemaal geen baas zijn, het is hier toch geen bedrijf. Ik wil alleen in de goede richting sturen, en van topics die misschien niet bijzonder zijn toch pareltjes te maken.
Ohja, omdat ik het verziek kan je m wel open laten zodat ie nog verder verziekt, nee dat klinkt erg logisch.
En dat je geen baas wilt zijn, zal best, maar hoe wil je anders de 'orde' houden op het forum?

Waarom is het voor sommige modjes soms zo moeilijk om gewoon een fout toe te geven
pi_61665918
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 03:06 schreef jordeeeh het volgende:

[..]

Ohja, omdat ik het verziek kan je m wel open laten zodat ie nog verder verziekt, nee dat klinkt erg logisch.
En dat je geen baas wilt zijn, zal best, maar hoe wil je anders de 'orde' houden op het forum?
Ik wil jou laten weten dat je iets fout doet en je kans geven daarop te reageren, dan probeer ik dus iets duidelijk te maken. Gezien jij een nogal raar niveau hanteert, ga ik mijzelf op dat moment ook verlagen naar datzelfde niveau, zodat ik zeker weet dat het begrepen wordt.
quote:
Waarom is het voor sommige modjes soms zo moeilijk om gewoon een fout toe te geven
Jij bent hier degene die fout zit. Laat dat soort topics gewoon voor wat het zijn, soms kunnen ze ook ineens van richting veranderen. Als er echter al een paar reacties als die van jou staan dan is die kans in iedergeval al gereduceert tot 0.
pi_61665938
Jullie denken ook echt iedere keer dat ik niet begrijp dat ik wat fout doe he?
Misschien een ideetje, probeer ipv zelf tot 'mijn niveau' te verlagen de eer aan jezelf te houden en mij naar 'jullie niveau' te dragen.

En dan kan je wel zeggen dat ik het moet laten om in zulke topics te posten zodat het 'nog van richting kan veranderen'. Maar zorg daar dan ook gewoon voor in de topics waren mensen wél moeite steken in hun OP.

En ook stug blijven volhouden dat jij niet fout was door er geen slot op te zetten he
pi_61665962
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 03:27 schreef jordeeeh het volgende:
Jullie denken ook echt iedere keer dat ik niet begrijp dat ik wat fout doe he?
Misschien een ideetje, probeer ipv zelf tot 'mijn niveau' te verlagen de eer aan jezelf te houden en mij naar 'jullie niveau' te dragen.
Als je een tegel op wil tillen dan zou je jezelf ook wel eerst moeten verlagen. Zo is het hier ook het geval. Onderaan beginnen, en langzaam omhoog (wat overigens ook prima bij een vrouw werkt, maargoed).
quote:
En dan kan je wel zeggen dat ik het moet laten om in zulke topics te posten zodat het 'nog van richting kan veranderen'. Maar zorg daar dan ook gewoon voor in de topics waren mensen wél moeite steken in hun OP.
Als er door niemand gereageerd wordt dan zakken die topics wel weg, mochten wij ze al niet gesloten hebben. Dan heeft de TS er vervolgens niets aan (er wordt toch niet gereageerd) en gaat dan of meer topics openen en gaat opvallen, of laat het gewoon zitten waardoor we minder bagger krijgen. Zo moeilijk is dat toch niet te begrijpen?
quote:
En ook stug blijven volhouden dat jij niet fout was door er geen slot op te zetten he
Jij weet toch helemaal niet wat ik van plan was? Als ik een topic als dat lees dan weet ik meteen wel al dat er niet veel bijzondere reacties zullen volgen, echter sprak die van jou mij wel heel erg aan, gezuig over slotjes hoeven we namelijk niet. Ik besloot het niet te sluiten zodat ik je even uit kon leggen dat ik je reactie niet kon waarderen, en ik gaf je kans om te reageren. Lief toch? Hoefde je ook niet helemaal naar het FB topic te huppelen.
pi_61666506
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 03:39 schreef The_Terminator het volgende:

[..]

Als je een tegel op wil tillen dan zou je jezelf ook wel eerst moeten verlagen. Zo is het hier ook het geval. Onderaan beginnen, en langzaam omhoog (wat overigens ook prima bij een vrouw werkt, maargoed).
[..]
quote:
Als er door niemand gereageerd wordt dan zakken die topics wel weg, mochten wij ze al niet gesloten hebben. Dan heeft de TS er vervolgens niets aan (er wordt toch niet gereageerd) en gaat dan of meer topics openen en gaat opvallen, of laat het gewoon zitten waardoor we minder bagger krijgen. Zo moeilijk is dat toch niet te begrijpen?
[..]
Ik begrijp het ook wel K moet echter ook aan mijn eigen plezier denken.
quote:
Jij weet toch helemaal niet wat ik van plan was? Als ik een topic als dat lees dan weet ik meteen wel al dat er niet veel bijzondere reacties zullen volgen, echter sprak die van jou mij wel heel erg aan, gezuig over slotjes hoeven we namelijk niet. Ik besloot het niet te sluiten zodat ik je even uit kon leggen dat ik je reactie niet kon waarderen, en ik gaf je kans om te reageren. Lief toch? Hoefde je ook niet helemaal naar het FB topic te huppelen.
pi_61682481
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 01:39 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Oh jawel. Paar stoorzenders nog opvoeden ( ), en dan gaat het steeds beter
jullie hebben het toch niet over mij he?
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')