as if , de moet zonodig naar d'r moederquote:Op zondag 14 september 2008 19:20 schreef Nikmans het volgende:
En terwijl jij naar het voetballen kijkt, neuk ik je vriendin
we staan onderaan en vieren feestquote:Op zondag 14 september 2008 19:19 schreef Biogarde het volgende:
Valt er nog wat te feesten dan in Sittard
Ze noemt me wel pappiequote:Op zondag 14 september 2008 19:21 schreef postmortum het volgende:
[..]
as if , de moet zonodig naar d'r moeder
quote:Op zondag 14 september 2008 19:17 schreef postmortum het volgende:niets is in belangrijker dan voetbal!
Dat hebben we gisterennacht met onze vriendengroep in de shoarmazaak.
Er zijn al heel wat relaties op gesneuveld.quote:Op zondag 14 september 2008 20:29 schreef Klapjostie het volgende:
TS is een egte man! bitches moeten niet zeuren voetbal is belangrijk en dat moeten ze maar snappen
Je spelling +quote:Op zondag 14 september 2008 20:29 schreef Klapjostie het volgende:
TS is een egte man! bitches moeten niet zeuren voetbal is belangrijk en dat moeten ze maar snappen
quote:geregistreerd op: dinsdag 17 juni 2008 @ 13:47
laatste bezoek: 5 seconden geleden.
aantal posts: 24 (gemiddeld 1 per dag)
quote:Op zondag 14 september 2008 20:35 schreef 2cv het volgende:
Voetbal = debiel. 20 mensen krijgen een bult geld wat beter besteed had kunnen worden om achter een bal een te rennen en die bal op een bepaalde plaats te krijgen. Nog eens 2 mensen krijgen net zoveel geld wat beter besteed had kunnen worden om die 20 eerder genoemde mensen tegen te houden
Vlugge conclusiequote:Op zondag 14 september 2008 20:35 schreef 2cv het volgende:
Voetbal = debiel. 20 mensen krijgen een bult geld wat beter besteed had kunnen worden om achter een bal een te rennen en die bal op een bepaalde plaats te krijgen. Nog eens 2 mensen krijgen net zoveel geld wat beter besteed had kunnen worden om die 20 eerder genoemde mensen tegen te houden
quote:Op zondag 14 september 2008 20:35 schreef 2cv het volgende:
jou logo(kut ajaxied) + jou kop = fail!quote:
Failusertquote:Op zondag 14 september 2008 20:46 schreef Klapjostie het volgende:
[..]
jou logo(kut ajaxied) + jou kop = fail!![]()
iek ies niets aan kan doen mijne spelling ies niet zo veel goed zijn want iek ies van verweg
Een biertje op zijn tijd is best lekker hoor !quote:Op zondag 14 september 2008 20:40 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Vlugge conclusie[ afbeelding ]
En bier is zeker een veel te duur en waardeloos drankje omdat water nooit vies is, beter de dorst lest, en veel goedkoper is
maar ik heb me nederlansch al gehaald en niemand gaat meer lopen huilen als ik niet goed typquote:Op zondag 14 september 2008 20:48 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Failusert![]()
Op hyves kun je jou kop = fail enz zeggenEn als je de taal nog niet eens machtig bent raad ik je aan eens wat Nederlands te volgen
Aardig ben ik wel hoor. Het stoort me alleen dat jij faalt in aanpassingsvermogenquote:Op zondag 14 september 2008 20:51 schreef Klapjostie het volgende:
[..]
maar ik heb me nederlansch al gehaald en niemand gaat meer lopen huilen als ik niet goed typlang leven spelling controlen ding
jij failt in aardig zijn lekker peuh
Jazz, waarom gebruik je zoveel Engelse termen? Nou lijkt het net of jij geen Nederlands kan en daarom maar wat Engelse termen erin flikkert zodat het nog op een tekst lijkt. Oja, raad ik je aan eens wat Nederlands te volgen is ook zo lekker Algemeen Beschaafd Nederlands. Tot morgen bij Nederlands!quote:Op zondag 14 september 2008 20:48 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Failusert![]()
Op hyves kun je jou kop = fail enz zeggenEn als je de taal nog niet eens machtig bent raad ik je aan eens wat Nederlands te volgen
GMTAquote:Op zondag 14 september 2008 19:19 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik dacht dat de TT sarcastisch bedoeld was.![]()
Mensen die voetbal 'belangrijk' vinden
k weet niet hoe jouw zeug er uit zietquote:Op maandag 15 september 2008 09:33 schreef Pappie_Culo het volgende:
Voetbal is geen zaak van leven en dood (belangrijker dan dat), maar de verjaardag van een uitgezakt zeug dat biologisch gezien al drie jaar had moeten liggen ontbinden of er tenminste uitziet alsof dat enige tijd terug toch is gebeurd, is dat evenmin
beter lezenquote:Op maandag 15 september 2008 09:38 schreef makkie88 het volgende:
[..]
k weet niet hoe jouw zeug er uit ziet
*probeert zichzelf er uit te lullen*quote:
Degradatie gaat toch helemaal niet door ?quote:Op maandag 15 september 2008 09:45 schreef Waaghals het volgende:
Volgend jaar weer bij de amateurs
Volgens mij gaat dit wel door, of ik moet iets gemist hebbenquote:Op maandag 15 september 2008 09:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Degradatie gaat toch helemaal niet door ?
thuis , vanavond uit tegen den boshquote:Op maandag 15 september 2008 09:26 schreef de_boswachter het volgende:
Fortuna speelt toch uit vrijdag of niet ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |