*noteert "géén kvist"quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:48 schreef Adelante het volgende:
[..]
wij hebben het op zolder liggen en ik vond het prima legbaar in elk geval beter dan die kut bamboe vloer kvist
Die bedekkingspanelen zijn die dan in elke maat verkijgbaar? Of werkt dat ook met vaste maten zoals de passtukken.quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:50 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Er zijn gewoon bedekkingspanelen in rood hoogglans voor zover ik weet. Ze zijn er iig wel in de showroom. De kast zelf is altijd wit, je moet er een paneel tegen aan zetten in de juiste kleur.
Je kunt zo'n RVS wand op maat laten maken. Ik geloof dat die onder de PERSONLIG lijn valt, hij staat niet in de planner omdat het maatwerk is. Er zijn folders over in de winkel en misschien ook wel online.
Als je tekening de ruimte weergeeft precies zo breed als ie is krijg je trouwens problemen met je deurtjes, dus ik hoop dat het een paar cm. breder is in het echt?
Bedekkingspanelen zijn er in vaste maten ja. Passtukken zijn juist stukken die je op maat moet zagen. Die komen uit een bedekkingspaneel. Standaardmaten voor de bedekkingspanelen zijn de maten van de zijkant van kastjes en kasten, dus voor tegen die koelkast is er zeker een standaardmaat. Ze staan trouwens in de planner he. Misschien alleen niet in de kleur die jij wil.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 08:15 schreef knack het volgende:
Die bedekkingspanelen zijn die dan in elke maat verkijgbaar? Of werkt dat ook met vaste maten zoals de passtukken.
De tool gaf al aan dat er met de deurtje aan de zijkant een 'probleem' was. Daarvoor had ik aan de rechter zijkant al een pastuk geplaatst. Enig idee hoeveel ruimte er tussen moet zitten? BTW, In werklijkheid is de keuken nog zo 10 a 15 cm breder. Ik verwacht dat dit genoeg speling is.
Voor zo'n achterwand zal ik dan maar eens in de winkel gaan kijken. Online kon ik net niks vinden over achterwanden. Wat zouden ze ongeveer voor een plaat van +/- 3 x 1 rekenen?
Oeps dat is lekker slim van me. Die dekkingspanelen kun je dus ook voor de zijkant gebruiken. Ik dacht dat die alleen voor de voorkant waren.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:08 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Bedekkingspanelen zijn er in vaste maten ja. Passtukken zijn juist stukken die je op maat moet zagen. Die komen uit een bedekkingspaneel. Standaardmaten voor de bedekkingspanelen zijn de maten van de zijkant van kastjes en kasten, dus voor tegen die koelkast is er zeker een standaardmaat. Ze staan trouwens in de planner he. Misschien alleen niet in de kleur die jij wil.
10-15 cm. is genoeg speling.
Maatwerk zetten ze geloof ik niet op de site. Wat het kost weet ik niet uit mn hoofd, wel redelijk wat geloof ik. Misschien weet een van de medewerkers hier het uit zn hoofd, ik heb maar kort bij IKEA gewerkt namelijk.
ze kosten 99.- per m2.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:07 schreef knack het volgende:
[..]
Oeps dat is lekker slim van me. Die dekkingspanelen kun je dus ook voor de zijkant gebruiken. Ik dacht dat die alleen voor de voorkant waren.Maar heb idd nu een mooie rode zijkant.. tnx
![]()
Iemand anders dus een idee wat het +/- kost een rvs achterwand van 3 x1?
ik had even niet direct de exacte maten tot mijn beschikking. Was even een wilde gok. tnx voor de info...quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:01 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
ze kosten 99.- per m2.
Maar waaom een hoogte van 1 meter?
De afstand tussen werkblad en keukenkastjes is 51cm.
Zoals je tekening hierboven staat zou de maat ongeveer 2,50x,51cm zijn = 1,275m2 = ongeveer 127.-
Bedoel je deze aanbiedingen:http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/IkeaNearYouView?storeId=9&catalogId=11001&langId=-22&StoreName=bredaquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:50 schreef Gutz het volgende:
Vandaag foldertje binnengekregen omdat de Ikea in Breda 5 jaar bestaat.Flink veel kortingen daarzo nu!
Ja die ja..quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:13 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Bedoel je deze aanbiedingen:http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/IkeaNearYouView?storeId=9&catalogId=11001&langId=-22&StoreName=breda
of hebben ze er nog meer?
271 als 201 + een 70 kastje? Volgens de site niet nee..quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:52 schreef ROG het volgende:
PAX in 271 hoog bestaat niet in zwartbruin (zonder deuren tbv inloopkast)?
Thanks.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:03 schreef Debsterr het volgende:
[..]
271 als 201 + een 70 kastje? Volgens de site niet nee..
Je koopt een bedekkingspaneel. Zaagt daar af wat je nodig hebt (de breedte van het passtuk) en dat schroef je vervolgens vanaf de binnenkant van de kast vast.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:34 schreef Syytön het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe het zit met de passtukken voor de keukenkastjes?
Ik bedoel die passtukjes die bij de onderkastjes tussen de muur en het kastje zitten. Heb ze nl niet in de stellling zien staan, op de website, of op mijn pakbon. Ik werd verwezen naar de "sokkel" maar het lijkt me niet logisch dat die het zijn.
Oh, heet dat een bedekkingspaneel.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:23 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je koopt een bedekkingspaneel. Zaagt daar af wat je nodig hebt (de breedte van het passtuk) en dat schroef je vervolgens vanaf de binnenkant van de kast vast.
Bedoel je niet tussen de vloer en de onderkant van het kastje (horizontaal)? Dat heet de plint of sokkel inderdaad en die hoef je dus niet zelf uit een bedekkingspaneel te zagen.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:34 schreef Syytön het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe het zit met de passtukken voor de keukenkastjes?
Ik bedoel die passtukjes die bij de onderkastjes tussen de muur en het kastje zitten. Heb ze nl niet in de stellling zien staan, op de website, of op mijn pakbon. Ik werd verwezen naar de "sokkel" maar het lijkt me niet logisch dat die het zijn.
Dat is het inderdaad, ok, dus toch een bedekkingspaneel, dan weet ik genoeg. Lekker zonde, moet ik zo'n bedekkingspaneel halen voor een hoge kast, waarvoor ik dus totaal zo'n drie centimeter breed nodig heb.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:41 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Als je bedoelt aan de zijkant van je keuken tussen de wand en de zijkant van een kastje (verticaal) dan is het inderdaad een passtuk en die moet je zelf zagen uit een bedekkingspaneel.
Weet niet welke kleur keuken je hebt, misschien als ze plinten in die kleur hebben is het inderdaad wel slim om gewoon zo'n plint te gebruiken...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:44 schreef Syytön het volgende:
Dat is het inderdaad, ok, dus toch een bedekkingspaneel, dan weet ik genoeg. Lekker zonde, moet ik zo'n bedekkingspaneel halen voor een hoge kast, waarvoor ik dus totaal zo'n drie centimeter breed nodig heb.
Niemand ervaring met de karlstad? Of een andere witte leren bank misschien?quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:30 schreef tessie het volgende:
Heeft iemand toevallig ervaring met die witte leren karlstad-bank? Ik vind hem zooo gaaf, maar ben bang dat je heel snel vlekken op dat witte leer krijgt... Spijkerbroeken die afgeven enzo....
ik heb het me wel eens afgevraagd of dat gebeurde, maar ik geef mijn hoortje altijd weg, ik lust geen ijsquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:49 schreef athlonkmf het volgende:
Oh, ook gemerkt gister bij Ikea delft. Er is nu een waarschuwing bij de ijshoornmachientjes dat "vanwege hygiene, maar 1x vullen".
En eerlijk bekennen, wie heeft er wel eens vaker die ijshoorntjes gerefilled?
das toch tot 12jr?quote:Op maandag 13 oktober 2008 07:49 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik heb het me wel eens afgevraagd of dat gebeurde, maar ik geef mijn hoortje altijd weg, ik lust geen ijs
(maar wel een kindermenu)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |