abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61984049
quote:
Op zondag 28 september 2008 22:41 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

De werkbladen van UDDEN zijn niet los verkrijgbaar.

Je koopt OF een werktafel;
[ link | afbeelding ]

OF een spoelbak op poten;
[ link | afbeelding ]
Thnx! Dan moet ik op zoek naar een ander kastje of een andere oplossing als werkblad. Het leek me namelijk een ideaal kastje voor in de woonkamer.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_61984124
quote:
Op zondag 28 september 2008 22:24 schreef dotKoen het volgende:
Een vraag voor IKEA-medewerkers: Ik heb een kussen 'GOSA BLINKA', maar dat staat niet meer op de site. Het kussen bevalt me wel en ik wil er graag nog één. Weten jullie wat een vergelijkbaar kussen is?
GOSA BLINKA is inderdaad niet meer te krijgen, hoorde bij de oude GOSA/MYSA serie, die begin dit jaar helemaal is vervangen.

De vervanger voor de GOSA BLINKA is GOSA VADD, en dan de rugslaper of de zijslaper. (zijslaper is iets hoger)
pi_61984212
quote:
Op zondag 28 september 2008 22:54 schreef Royyy het volgende:

[..]

GOSA BLINKA is inderdaad niet meer te krijgen, hoorde bij de oude GOSA/MYSA serie, die begin dit jaar helemaal is vervangen.

De vervanger voor de GOSA BLINKA is GOSA VADD, en dan de rugslaper of de zijslaper. (zijslaper is iets hoger)
Bedankt!
pi_61984721
quote:
Op zondag 28 september 2008 22:51 schreef Cyan het volgende:

[..]

Thnx! Dan moet ik op zoek naar een ander kastje of een andere oplossing als werkblad. Het leek me namelijk een ideaal kastje voor in de woonkamer.
Je kunt er natuurlijk een PRAGEL of NUMERAR werkblad op plaatsen.
Maar het UDDEN kastje moet ook op pootjes gezet worden.

Bedoel je trouwens de UDDEN als onderkast of als bovenkast?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  † In Memoriam † maandag 29 september 2008 @ 23:17:00 #130
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_62012211
De afgelopen 1,5 jaar heb ik elke keer bij dit vloerkleed staan kijken en vond (ondanks dat 200 ook een mooie prijs is) 200 euro te veel . Nu was ie verdorie in de OP=OP actie en heb ik 'm voor 50 meegenomen .
Volgens de vloerenmeneer had ik de laatste te pakken dus ik was in mijn nopjes

12 glazen (365+serie)

Nog eens 12 glazen

En drie OOOPlllllllllllllllllllllllllllllfrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrd ihb;l.o0ppppppppppp (Jip liep over mijn toetsenbord) schaaltjes (ze waren nu maar 70ct p/st)

Oh en nog een mat, zo'n zwart/groen gestreepte mat (50 ct ), 2 plakken afbreekbare zeep (50ct, IKEA FAMILY ) (mocht ik gasten krijgen )
Ik ben weer blij, en vooral met dat kleed Als ie niet in de zithoek past tief ik hem wel onder mijn eethoek
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_62070408
Ik heb nog even een keukenvraagje: onze nieuwe keuken is 2.95m breed. Kan ik dan in de keukenplanner een keuken ontwerpen van 2.90 en gaat dat passen? Of moet ik een bepaald aantal centimeters vrijlaten aan beide kanten?
pi_62071561
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 10:10 schreef PiperMaru het volgende:
Ik heb nog even een keukenvraagje: onze nieuwe keuken is 2.95m breed. Kan ik dan in de keukenplanner een keuken ontwerpen van 2.90 en gaat dat passen? Of moet ik een bepaald aantal centimeters vrijlaten aan beide kanten?
Je hebt dan toch aan beide zijden 2.5cm over?
Op zich is het beter om aan beide kanten ongeveer 5cm te hebben, maar als dat niet gaat, dan houdt het op. Zet je de keuken precies passend tussen twee wanden? En wordt het een rechte keuken of komt er een hoek element in?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_62072058
We moeten nog een definitieve keuze maken. De keuken komt inderdaad passend tussen twee wanden. In 1 ontwerp zit er een hoekelement in strak tegen de muur, in het andere ontwerp is het een rechte opstelling.
pi_62073455
Gebruikt hier iemand de GRIMLE als eettafel? Bevalt ie, is het blad een beetje krasbestendig?
pi_62084319
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 10:10 schreef PiperMaru het volgende:
Let er in ieder geval op of er nog iets met de muren gaat gebeuren (stucen, tegelen). Dat kan nog best schelen. En let er extra goed op of de muren recht zijn. Misschien heb je op het punt waar je meet 5 cm. maar ergens anders maar 2, en dan wordt het tricky...
  donderdag 2 oktober 2008 @ 19:29:34 #136
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_62084824
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 12:23 schreef cinnamongirl het volgende:
Gebruikt hier iemand de GRIMLE als eettafel? Bevalt ie, is het blad een beetje krasbestendig?
Geen ervaring mee, wel tof model, en toplaag oogt aardig krasbestendig... Je zult er geen motorblokjes op moeten reviseren, maar algemeen gebruik kan ie waarschijnlijk wel degelijk weerstaan.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 12:48:12 #137
3185 Adelante
To let it go now
pi_62103408
nieuwe badkamerseries:

GODMORGEN

LILLANGEN
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 12:54:39 #138
3185 Adelante
To let it go now
pi_62103554
en nieuwe VILSHULT schilderijtjes

"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 12:55:13 #139
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_62103568
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 12:48 schreef Adelante het volgende:
nieuwe badkamerseries:

[ afbeelding ] [ afbeelding ]
GODMORGEN

[ afbeelding ] [ afbeelding ]
LILLANGEN
Ben benieuwd hoe snel de eerste deelruilingen voor dat wasbakje van de Lil serie opduiken. Onder het mom van: "Er zaten geen haakjes bij mijn wasbak!" en "Dat bakje zat er echt niet bij!".

Vertaald naar: "Ik wil nog meer haakjes en die zijn niet los te koop!" en "2 Bakjes is handiger in 1 wasbak en die zijn niet los te koop!".
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 12:56:48 #140
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_62103599
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 12:54 schreef Adelante het volgende:
en nieuwe VILSHULT schilderijtjes

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Waarom staan de 3 varianten van Londen niet op de site eigenlijk .
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 12:57:48 #141
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_62103622
En de nieuwe EXPEDIT mag ook wel op de site . 4 vaks in het vierkant!
pi_62110104
Die badkamermeubelen vind ik leuk!
pi_62110199
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 12:55 schreef Debsterr het volgende:
Ben benieuwd hoe snel de eerste deelruilingen voor dat wasbakje van de Lil serie opduiken. Onder het mom van: "Er zaten geen haakjes bij mijn wasbak!" en "Dat bakje zat er echt niet bij!".

Vertaald naar: "Ik wil nog meer haakjes en die zijn niet los te koop!" en "2 Bakjes is handiger in 1 wasbak en die zijn niet los te koop!".
Moeten ze het ook maar los verkopen
'En het is ook geen muggezifterij, het is muggeNzifterij.'
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 18:04:21 #144
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_62110508
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 17:45 schreef tuxepux het volgende:

[..]

Moeten ze het ook maar los verkopen
Vertel mij wat .

Dat soort toevoegingen aan producten en het niet los verkopen.. ik snap nog steeds niet waarom ze dat zo besluiten in Zweden. De kleinste wasbak kost al ¤79,-!
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 18:09:31 #145
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_62110614
De kerstspullen staan op de site en alles heet Kallt.

Die zijn wel schattig voor in de boom.

En zwarte kerstversiering is ook mooi!
pi_62122910
potvveerr..

Denk je..NOU ik ga eens even wat veranderen in mijn huis en koop een nieuwe kast. Kiest iets uit wat je leuk vind:

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/70146688

kijkt of ie op voorraad is en woehoe..op voorraad in Amsterdam en Haarlem...3 uur later rij je naar haarlem..uitverkocht..daarna snel naar amsterdam want er staat er nog eentje..uitverkocht toen k een half uur later daar aankwam...

Blijkbaar is het een nieuw artikel die ERG gewild is..iemand/medewerkers tips wanneer de kast weer te leveren is? En hoe voorkom ik dat ik weer te laat ben? (hoeveel worden er bv tegelijk aan elke vestiging geleverd)
pi_62124124
Vanaf volgende week (als het goed is) gaat de vernieuwde voorraadinfo op de site staan. Dan kan je ook zien wanneer de volgende zending komt, en ik dacht ook hoeveel.

Gaan deze topics wel een stuk langzamer
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_62124221
gisteren was ik eens bij Ikea delft langsgeweest (niks gekocht). Is het nou zo dat je niet langer met je karretje naar de parkeergarage kan gaan en je nu weer gedwongen bent om met je spullen bij de uitgang te laten staan, je auto pakken, en dan inladen?
pi_62126328
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 11:41 schreef jakkop het volgende:
Vanaf volgende week (als het goed is) gaat de vernieuwde voorraadinfo op de site staan. Dan kan je ook zien wanneer de volgende zending komt, en ik dacht ook hoeveel.

Gaan deze topics wel een stuk langzamer
maarumm..iemand meer info over dit kastju?
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 14:08:31 #150
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_62126766
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 11:47 schreef athlonkmf het volgende:
gisteren was ik eens bij Ikea delft langsgeweest (niks gekocht). Is het nou zo dat je niet langer met je karretje naar de parkeergarage kan gaan en je nu weer gedwongen bent om met je spullen bij de uitgang te laten staan, je auto pakken, en dan inladen?
dat is ook zo handig als je met een kinderwagen bent idd

daarnet in Barendrecht waren nog helemaal geen kerstartikelen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')