Thnx! Dan moet ik op zoek naar een ander kastje of een andere oplossing als werkblad. Het leek me namelijk een ideaal kastje voor in de woonkamer.quote:Op zondag 28 september 2008 22:41 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
De werkbladen van UDDEN zijn niet los verkrijgbaar.
Je koopt OF een werktafel;
[ link | afbeelding ]
OF een spoelbak op poten;
[ link | afbeelding ]
GOSA BLINKA is inderdaad niet meer te krijgen, hoorde bij de oude GOSA/MYSA serie, die begin dit jaar helemaal is vervangen.quote:Op zondag 28 september 2008 22:24 schreef dotKoen het volgende:
Een vraag voor IKEA-medewerkers: Ik heb een kussen 'GOSA BLINKA', maar dat staat niet meer op de site. Het kussen bevalt me wel en ik wil er graag nog één. Weten jullie wat een vergelijkbaar kussen is?
Bedankt!quote:Op zondag 28 september 2008 22:54 schreef Royyy het volgende:
[..]
GOSA BLINKA is inderdaad niet meer te krijgen, hoorde bij de oude GOSA/MYSA serie, die begin dit jaar helemaal is vervangen.
De vervanger voor de GOSA BLINKA is GOSA VADD, en dan de rugslaper of de zijslaper. (zijslaper is iets hoger)
Je kunt er natuurlijk een PRAGEL of NUMERAR werkblad op plaatsen.quote:Op zondag 28 september 2008 22:51 schreef Cyan het volgende:
[..]
Thnx! Dan moet ik op zoek naar een ander kastje of een andere oplossing als werkblad. Het leek me namelijk een ideaal kastje voor in de woonkamer.
Je hebt dan toch aan beide zijden 2.5cm over?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:10 schreef PiperMaru het volgende:
Ik heb nog even een keukenvraagje: onze nieuwe keuken is 2.95m breed. Kan ik dan in de keukenplanner een keuken ontwerpen van 2.90 en gaat dat passen? Of moet ik een bepaald aantal centimeters vrijlaten aan beide kanten?
Let er in ieder geval op of er nog iets met de muren gaat gebeuren (stucen, tegelen). Dat kan nog best schelen. En let er extra goed op of de muren recht zijn. Misschien heb je op het punt waar je meet 5 cm. maar ergens anders maar 2, en dan wordt het tricky...quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:10 schreef PiperMaru het volgende:
Ik heb nog even een keukenvraagje: onze nieuwe keuken is 2.95m breed. Kan ik dan in de keukenplanner een keuken ontwerpen van 2.90 en gaat dat passen? Of moet ik een bepaald aantal centimeters vrijlaten aan beide kanten?
Geen ervaring mee, wel tof model, en toplaag oogt aardig krasbestendig... Je zult er geen motorblokjes op moeten reviseren, maar algemeen gebruik kan ie waarschijnlijk wel degelijk weerstaan.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:23 schreef cinnamongirl het volgende:
Gebruikt hier iemand de GRIMLE als eettafel? Bevalt ie, is het blad een beetje krasbestendig?
Ben benieuwd hoe snel de eerste deelruilingen voor dat wasbakje van de Lil serie opduiken. Onder het mom van: "Er zaten geen haakjes bij mijn wasbak!" en "Dat bakje zat er echt niet bij!".quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:48 schreef Adelante het volgende:
nieuwe badkamerseries:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
GODMORGEN
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
LILLANGEN
Waarom staan de 3 varianten van Londen niet op de site eigenlijkquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:54 schreef Adelante het volgende:
en nieuwe VILSHULT schilderijtjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Moeten ze het ook maar los verkopenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:55 schreef Debsterr het volgende:
Ben benieuwd hoe snel de eerste deelruilingen voor dat wasbakje van de Lil serie opduiken. Onder het mom van: "Er zaten geen haakjes bij mijn wasbak!" en "Dat bakje zat er echt niet bij!".
Vertaald naar: "Ik wil nog meer haakjes en die zijn niet los te koop!" en "2 Bakjes is handiger in 1 wasbak en die zijn niet los te koop!".
Vertel mij watquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 17:45 schreef tuxepux het volgende:
[..]
Moeten ze het ook maar los verkopen
maarumm..iemand meer info over dit kastju?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 11:41 schreef jakkop het volgende:
Vanaf volgende week (als het goed is) gaat de vernieuwde voorraadinfo op de site staan. Dan kan je ook zien wanneer de volgende zending komt, en ik dacht ook hoeveel.
Gaan deze topics wel een stuk langzamer
dat is ook zo handig als je met een kinderwagen bent iddquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 11:47 schreef athlonkmf het volgende:
gisteren was ik eens bij Ikea delft langsgeweest (niks gekocht). Is het nou zo dat je niet langer met je karretje naar de parkeergarage kan gaan en je nu weer gedwongen bent om met je spullen bij de uitgang te laten staan, je auto pakken, en dan inladen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |