De Kramfors donkerbruin staat in het verkoopsysteem met een wisselende levertijd, varierend van 11 tot 19 dagen. Misschien dat de vestiging waar je 'm besteld hebt je wat meer toelichting kan geven op de levertijd van jouw bank?quote:Op woensdag 17 september 2008 20:08 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Weet ik ook nog goed ja, nogmaals bedankt voor de hulp destijds. Anders had ik nu waarschijnlijk nog op de bank geslapen. (die ik dus nu ook niet heb)
Maaruhm, als je wilt zal ik je als tegenprestatie wel een keertje bij je nieuwe baan rondleiden, daar zit ík namelijk al bijna 12 jaar
Wel een linkje: http://www.ikea.com/ms/nl(...)atalogue/catreq.htmlquote:Op donderdag 18 september 2008 22:00 schreef Cyan het volgende:
Want ik zie op de site nergens een button: " Vraag hier de catalogus aan".
Ironisch genoeg rekende ik al op "niet geschoten altijd mis" maar ga ik uit dat ik een paar plankjes opnieuw moet bestellen. Bedankt voor je antwoord iigquote:Op donderdag 18 september 2008 11:27 schreef Adelante het volgende:
[..]
Je moet defecten ontstaan tijdens het transport binnen een redelijke termijn melden. Een jaar later is geen redelijke termijn meer, omdat er bijv. door een tweede verhuizing ook schade kan zijn ontstaan aan jouw kast. Met andere woorden je kunt IKEA verzoeken of zij nog iets voor jou willen doen, maar als je vantevoren nergens op rekent kan het alleen maar meevallen.
Vette shit, chick!quote:Op donderdag 18 september 2008 20:19 schreef Skaai het volgende:
Ik heb lekker geshopped vandaag!
4 chocorepen, een appelkaka
ofzo en die mini kaneelrolletjes die je op kan piepen in de magnetron
OT: Een orchidee + middelste pot
[ afbeelding ]
Deze maar dan groen/zwart
[ afbeelding ]
Kurkentrekker :I ik weet niet wat mijn zus met de huidige heeft gedaan, maar deze is mooi van mij!
[ afbeelding ]
10x eetbord
[ afbeelding ]
6x klein diep bord
[ afbeelding ]
6x yoghurtschaaltje
[ afbeelding ]
Deze Charmor reeks was allemaal B-keus (dus voor de helft van de prijs) en stond op het kassaplein met een duidelijk OP=OP bord. In de winkel zag ik her en der banners hangen dat IKEA family leden nog eens 10% extra korting bovenop de OP=OP artikelen kregen. Dus ik berekenen enzo, kom ik net na het afrekenen erachter dat ik dus geen extra korting heb gekregen. Ik met mijn volle kar naar de klantenservice, probeerden ze me bijna af te schepen met het verhaal dat het op alle OP=OP artikelen geldt, maar niet op de Charmor B keus servieslijn omdat het geen afprijzing was. Eh hallo, dat staat nergens. Dus ik met die mevrouw naar het servies en aanwijzen en zielig doen van 'Ja nou ik zou het jammer vinden dat ik dankzij de onduidelijkheid mijn korting misloop, ik blijf tenslotte een gierige Hollander die op zijn centen let
' en toen gingen ze in beraad en gaven ze toe dat het ammel wat onduidelijk stond aangegeven en hebben ze me toch de korting teruggegeven
. Dus met een omweg goede service enzo, heb ze dan ook vriendelijk een bosje veren in de kont gestoken en gezegd dat ik er heel blij mee ben. Zo ha weer 3,30 in mijn zak gestoken
die ik vervolgens weer in de Swedisch Food Market heb uitgegeven
![]()
.
Jap, maar dat leek mij zo ongelovelijk goedkoop, dus dacht dat dat dus een tikfout was ofzo...quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:09 schreef Bartjebart het volgende:
Ik gok dat ze er in totaal 33 euro voor kwijt was...
(aangezien 10% daarvan 3.30 euro is)
Staat bij "klantenservice".quote:Op donderdag 18 september 2008 22:00 schreef Cyan het volgende:
[..]
Nou jaaa! Ik heb ook nog steeds geen catalogus ontvangenIk ga nog maar eens mailen! Want ik zie op de site nergens een button: " Vraag hier de catalogus aan".
Edit: Heb meteen gemaild dus ben benieuwd!
Heb de gids ook via de Ikea site aangevraagd. Dus als ie nu nog niet aankomt dan weet ik het niet meer.quote:Goedemorgen,
Vervelend, dat uw catalogus nog niet bezorgd is.
U krijgt deze alsnog binnen een week toegezonden.
Erop vertrouwend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
********** *************
medewerker bezorgservice
Ik heb inmiddels al verschillende verhalen gehoord overigens...quote:Op donderdag 18 september 2008 22:06 schreef Debsterr het volgende:
[..]
De Kramfors donkerbruin staat in het verkoopsysteem met een wisselende levertijd, varierend van 11 tot 19 dagen. Misschien dat de vestiging waar je 'm besteld hebt je wat meer toelichting kan geven op de levertijd van jouw bank?
10 borden waren 15 euro, 6 yoghurtschaaltjes 6 euro, de 6 diepere borden 9 euro en ik had nog 3 kleine zwarte schaaltjes erbij voor 3 euro in totaal. Dus ehrr inderdaad slechts 33 euro, en met de korting net onder de 30 euroquote:Op vrijdag 19 september 2008 00:06 schreef hierissieweer het volgende:
Mooi serviesje indd! Wat was je daar nu voor kwijt?
Naja je hebt dan natuurlijk wel B-keuze kwaliteit...quote:Op vrijdag 19 september 2008 01:50 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Jap, maar dat leek mij zo ongelovelijk goedkoop, dus dacht dat dat dus een tikfout was ofzo...
Ideaal als je wel eens een bord laat stuiteren in de keukenquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:59 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Naja je hebt dan natuurlijk wel B-keuze kwaliteit...
In dit geval is denk ik met 'onbepaald' bedoeld, 'het wordt volgens de huidige verwachting oktober/november, maar sta er niet van te kijken als we tegen die tijd een nieuwe brief sturen met een nieuwe vertragingsaankondiging'. Ik wil je niet ontmoedigen maar ik heb ze vaak voorbij zien komen als backoffice-medewerker bij de serviceafdeling.quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:53 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels al verschillende verhalen gehoord overigens...
IKEA-medewerker: 2 a 3 weken (23 september levering)
Brief van IKEA: Onbepaalde levertijd
Klantenservice Breda: Staat gepland voor 9 oktober
Backoffice: Geen flauw idee, ik ga bellen
Door de Back-office geraadpleegde persoon: Zéker november/december, geen garanties....
11 tot 19 dagen is positief dus![]()
Nee zonder gekheid, het is gewoon een beetje lastig op deze manier. Het was vooral door die "onbepaalde tijd" brief dat ik even in paniek schoot. Ik kon de bank gewoon annuleren stond erbij dus daar haalde ik bijna uit dat er nooit meer levering zou plaatsvinden. Het was ook door die 'onbepaalde tijd' dat iedereen een afdeling verder ging bellen omdat ze er niets meer van snapten. Ik hou het dus nu maar even op november/december wat dat betreft en hou rekening met nóg meer vertraging...
Je kunt het beste even de informatielijn bellen voor exacte voorraadinformatie, van de IKEA STHLM serie is de omloopsnelheid niet zo hoog en het kan zijn dat er maar 3 of 4 op voorraad zijn en de voorraadinfo deze niet weergeeft door een productminimum van 5 stuks.quote:Op zondag 21 september 2008 22:43 schreef Leandra het volgende:
Een vraag over het Ikea Stockholm vloerkleed wat volgens de site nieuw is (art.nr. 80146683) dat is volgens de site in Utrecht en Amersfoort niet op voorraad, wanneer kan het daar weer verwacht worden?
Thnx, handig om te weten dat het productminimum 5 is voor weergave op de site.quote:Op zondag 21 september 2008 22:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
Je kunt het beste even de informatielijn bellen voor exacte voorraadinformatie, van de IKEA STHLM serie is de omloopsnelheid niet zo hoog en het kan zijn dat er maar 3 of 4 op voorraad zijn en de voorraadinfo deze niet weergeeft door een productminimum van 5 stuks.
Iedere medewerker kan voor je in het systeem exact zien wat de voorraad in andere vestigingen is.quote:Op zondag 21 september 2008 23:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Thnx, handig om te weten dat het productminimum 5 is voor weergave op de site.
Ik neem aan dat we, als we bij een Ikea zijn die er toevallig idd geen meer heeft liggen, wel zo kunnen zien/horen of het in andere filialen nog wel aanwezig is (zelfs als het aantal onder de 5 is)?
Top!!quote:Op zondag 21 september 2008 23:14 schreef Adelante het volgende:
[..]
Iedere medewerker kan voor je in het systeem exact zien wat de voorraad in andere vestigingen is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |