Dat is even twijfelachtig, aangezien ze de kwaliteit aan het onderzoeken zijn en dus tijdelijk alle voorraad weggehaald hebben.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 08:47 schreef Koningin het volgende:
Ik ben op zoek naar dit:
[ afbeelding ]
Voor de verzorging van een baby.
Echter, volgens de site is ie niet op voorraad in Heerlen en in Eindhoven. En dat men ook niet weet wanneer er weer voorraad is. Komt het ooit nog in voorraad???
Oeh, de kwaliteit moet inderdaad wel goed zijn.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:10 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat is even twijfelachtig, aangezien ze de kwaliteit aan het onderzoeken zijn en dus tijdelijk alle voorraad weggehaald hebben.
Als het goed is heeft elk goed functionerend bedrijf een historie van de kassatransacties ergens opgeslagen waarin je op tijd en datum kan zoeken en het juiste bedrag ziet die bij het bankafschrift hoortquote:Op maandag 20 oktober 2008 23:15 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hoe weten we dan wat je die dag gekocht hebt?
Volgens mij krijg je daarmee ook je geld niet contant terug...
En volgens mij krijg je gewoon een tegoedpas, dus dat is op zich toch helemaal nie verkeerd?
Tijd, datum, kassanummer en kassabonnummer jaquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:20 schreef Skaai het volgende:
[..]
Als het goed is heeft elk goed functionerend bedrijf een historie van de kassatransacties ergens opgeslagen waarin je op tijd en datum kan zoeken en het juiste bedrag ziet die bij het bankafschrift hoort, tot een aantal weken (soms maanden) terug. Maar dat ligt er dus maar net aan hoe ver een bedrijf wil gaan in zijn klantvriendelijkheid, aangezien de klant zelf zo suf is geweest om de bon kwijt te raken
.
En een tegoedbon is zeker niet verkeerd, dan raakt de IKEA zijn inkomsten niet kwijt maar heeft de klant toch iets in handen om toch dat ene leuke andere kastje bij IKEA te kopen.
Mits in dezelfde vestiging gekauft.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Tijd, datum, kassanummer en kassabonnummer ja. Aangezien elke IKEA gemiddeld zo'n 20 kassa's heeft.
Kun je nagaan hoe moeilijk het is met een afschrift iets op te zoekenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:28 schreef Adelante het volgende:
[..]
Mits in dezelfde vestiging gekauft.
Hmm en zonder bon heb je dus geen kassagegevens, scherp opgemerktquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Tijd, datum, kassanummer en kassabonnummer ja. Aangezien elke IKEA gemiddeld zo'n 20 kassa's heeft.
P3? Ik ben net twee maanden weg maar wat is P3quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:16 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
De rest van P3 kan me echt gestolen worden. wat een k*tsysteem zeg
In Barendrecht vanmiddag iig al wel..quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:47 schreef _Ophelia_ het volgende:
Weet iemand of de kerstartikelen er in Breda al liggen?
Met een beetje geluk krijg ik Vriend 2x per jaar naar Ikea dus ik moet het goed timen.
Das het nieuwe logistieke systeem waardoor bijvoorbeeld die voorraadinformatie op internet mogelijk is.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:00 schreef Allan24 het volgende:
[..]
P3? Ik ben net twee maanden weg maar wat is P3
Vind het wel leuk opgelost zo!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:06 schreef Dribbel_ het volgende:
Nachtkastje bij het bed gekochtmislukte poging tot panorama foto van m'n ikeakamer
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik zou voor een hoogslaper zijn gegaan met zo'n minimale ruimtequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:06 schreef Dribbel_ het volgende:
Nachtkastje bij het bed gekochtmislukte poging tot panorama foto van m'n ikeakamer
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Hoogslaper is leuk voor een tijdje. Ik ben de mijna na 2 jaar behoorlijk zat en ga op 12m2 ook voor een normaal 2 persoons bedquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:31 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik zou voor een hoogslaper zijn gegaan met zo'n minimale ruimte
en nog steeds geen ander leer....quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:30 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
de KRAMFORS krijgt steeds meer "aparte" bekledingen
Hij zit in iedergeval wel duizend keer beter dan die Klippan!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:54 schreef maedel het volgende:
Die Kramforsbank wordt echt de nieuwe Klippan zo![]()
Ja, dat vind ik ookquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:49 schreef Jose1985 het volgende:
[..]
Hij zit in iedergeval wel duizend keer beter dan die Klippan!
Lijkt me wel, je betaald toch in de (ik neem aan) actieperiode? Dat het bezorgen later is is zelfs soms noodzaak i.v.m. routes e.d. volgens mij.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:08 schreef Coam het volgende:
Ik wil aanstaande vrijdag een nieuw bed kopen bij Ikea, er zit nou nog 15% korting op.
Als ik deze vrijdag vast koop en op 7 november wil laten bezorgen, heb ik dan hem gewoon met korting?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |