quote:
Nouja, ik heb er dus eentje bij mijn ouders staan, een gloednieuwe Lenco. Zonder USB overigens.quote:Op zondag 14 september 2008 22:29 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik heb wel een platenspeler
Voor 120 euro kan je er een eentje kopen die je gewoon op je pc/laptop/stereo aan kan sluiten
En zelfs met USB zodat je alles ook nog op kan nemen
Ophalen doenquote:Op zondag 14 september 2008 22:31 schreef Troel het volgende:
[..]
Nouja, ik heb er dus eentje bij mijn ouders staan, een gloednieuwe Lenco. Zonder USB overigens.
Maarja, die staat dus anderhalf uur rijden van mij vandaan. Overigens liggen daar ook mijn Queenplaten.
Die post ieder liedje gewoon in Wat luister je nuquote:Op zondag 14 september 2008 22:32 schreef Troel het volgende:
Hier kan Fles nog wat van leren trouwens
Ja, maar dit kan daarnaast natuurlijkquote:Op zondag 14 september 2008 22:34 schreef qu63 het volgende:
[..]
Die post ieder liedje gewoon in Wat luister je nu
Zit er niet zo'n klepje op dan?quote:Op zondag 14 september 2008 22:36 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, maar dit kan daarnaast natuurlijk
En eigenlijk moet ik hem inderdaad ophalen, maar hier beneden kan hij alleen binnen bereik van grijpgrage handjes komen te staan
Jawel, maar die klep kan open natuurlijkquote:Op zondag 14 september 2008 22:38 schreef qu63 het volgende:
[..]
Zit er niet zo'n klepje op dan?
Of hem duidelijk maken dat dat mama's speelgoed is en dat hij daar niet mee mag spelen?
Hmz, niet heel erg bevordelijk voor de sociale interactie met andere kinderen
Tampon met jeukpoederquote:
quote:Op zondag 14 september 2008 22:39 schreef Pheno het volgende:
.
Dan toch maar een ander plekje verzinnenquote:Op zondag 14 september 2008 22:39 schreef Troel het volgende:
[..]
Jawel, maar die klep kan open natuurlijk
Ik ben nu bezig met elke keer nee zeggen als hij aan de lamp komt op zijn commode en zelfs dat heeft weinig effect.
jah, ik zou eens moeten kijken of het ding in de la kan, dan kan je gewoon de la open doen, klep open en dan plaat erop.quote:Op zondag 14 september 2008 22:40 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dan toch maar een ander plekje verzinnen
is goedquote:Op zondag 14 september 2008 22:42 schreef Troel het volgende:
Maarja, die Tango he, die gaan we een keer proberen he
quote:
en als ie dan toch komt met zn vingertjes gewoon die la dichtrammenquote:Op zondag 14 september 2008 22:41 schreef Troel het volgende:
[..]
jah, ik zou eens moeten kijken of het ding in de la kan, dan kan je gewoon de la open doen, klep open en dan plaat erop.
je zou niet denken dat ik ook een kind heb gehadquote:Op zondag 14 september 2008 22:43 schreef qu63 het volgende:
[..]
en als ie dan toch komt met zn vingertjes gewoon die la dichtrammen![]()
Zijn mooie lange pianovingertjes die hopelijk later net zo kunnen spelen als Freddie himself en kunnen typen als die van zijn mama? Dacht het ff nietquote:Op zondag 14 september 2008 22:43 schreef qu63 het volgende:
[..]
en als ie dan toch komt met zn vingertjes gewoon die la dichtrammen![]()
Freddie had geen pianovingers, en hij ramde vooralquote:Op zondag 14 september 2008 22:44 schreef Troel het volgende:
[..]
Zijn mooie lange pianovingertjes die hopelijk later net zo kunnen spelen als Freddie himself en kunnen typen als die van zijn mama? Dacht het ff niet
Papa is papa, surrogaat of nietquote:Op zondag 14 september 2008 22:44 schreef qu63 het volgende:
[..]
je zou niet denken dat ik ook een kind heb gehad![]()
(nouja, kind was van mn ex, ik was surrogaat papa..)
Doe dan Brians vingers maarquote:Op zondag 14 september 2008 22:45 schreef qu63 het volgende:
[..]
Freddie had geen pianovingers, en hij ramde vooral
en tikken is niet meer nodig als hij groot is, dan is alles met spraakherkenning
Ik ben iig wel blij dat ik van die luiers af benquote:Op zondag 14 september 2008 22:45 schreef Troel het volgende:
[..]
Papa is papa, surrogaat of niet
Ik denk dat je een superpapa bent
Dat is een beter voorbeeldquote:
Die van mij jengelt maar heel af en toe gelukkig. Ik heb echt een heel leukequote:Op zondag 14 september 2008 22:47 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik ben iig wel blij dat ik van die luiers af ben
En ik kan best goede papa zijn, alleen kan ik niet zo tegen jengelende kinderen
Je woont toch niet toevallig in Enschede he? Of hebt er ooit gewoond?quote:Op zondag 14 september 2008 22:47 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dat is een beter voorbeeld
Ik heb trouwens een replica van zijn gitaar hier aan de muur hangen
Ik heb er wel gewoondquote:Op zondag 14 september 2008 22:48 schreef Troel het volgende:
[..]
Je woont toch niet toevallig in Enschede he?
Reken reken reken. Waar woonde jij van 2001-2003?quote:Op zondag 14 september 2008 22:49 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik heb er wel gewoond
Maar ben alweer 3 jaar thuis bij mn ouders in Hilversum, en daar ook de eerste 18 jaar gewoond
2001-2003 woonde ik thuisquote:Op zondag 14 september 2008 22:53 schreef Troel het volgende:
[..]
Reken reken reken. Waar woonde jij van 2001-2003?
En als je in Enschede woonde, hoe vaak was jij bij Rocks te vinden?
Nou, ik hoop van harte dat je iemand anders bent dan je zou kunnen zijn op basis van het in Enschede gewoond hebben en een replica van die gitaar te hebbenquote:
Die gitaar heb ik pas sinds 1,5 jaar ofzoquote:Op zondag 14 september 2008 22:54 schreef Troel het volgende:
[..]
Nou, ik hoop van harte dat je iemand anders bent dan je zou kunnen zijn op basis van het in Enschede gewoond hebben en een replica van die gitaar te hebben
quote:Op zondag 14 september 2008 22:54 schreef qu63 het volgende:
[..]
2001-2003 woonde ik thuis
En is/was Rocks die alternatieve Rock-kroeg in een zijstraatje ofzo?
Die gitaar is super, maar ik kan absoluut geen gitaar spelenquote:Op zondag 14 september 2008 22:56 schreef qu63 het volgende:
[..]
Die gitaar heb ik pas sinds 1,5 jaar ofzo
Dan heb je geluk inderdaadquote:
Dat ken ik jaquote:Op zondag 14 september 2008 22:57 schreef Troel het volgende:
[..]
Die gitaar is super, maar ik kan absoluut geen gitaar spelen
Vertel!quote:Op zondag 14 september 2008 22:58 schreef Dr_Flash het volgende:
eigenlijk heb ik ook maar en VET leven
Heb de tekst trouwens even aangepastquote:Op zondag 14 september 2008 22:57 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dan heb je geluk inderdaad
Maar nee hoor, dat was ik niet
quote:Op zondag 14 september 2008 22:58 schreef Dr_Flash het volgende:
eigenlijk heb ik ook maar en VET leven
Ik ookquote:Op zondag 14 september 2008 22:58 schreef Troel het volgende:
[..]
Heb de tekst trouwens even aangepast
Maar als jij het was zou ik wel komenIemand die zulke dingen naar me typt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |