saaie zeiksnorquote:
Goeie rush, prachtig afgemaaktquote:Op zondag 14 september 2008 16:31 schreef Kopbal het volgende:
Ik wil die goal van Granqvist zien.
Dat was niet echt een troll maar meer een grapje op de reactie die hij gequote had.quote:Op zondag 14 september 2008 16:29 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Sjimz, ik weet dat je voor ajax bent maar haal die troll-reactie van Longmen dan ook weg!
Dit was de eerste reactie van een Feyenoord supporterquote:Op zondag 14 september 2008 16:21 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Voor de eerste keer in 2 jaar. Wat een topprestatie van Marco.
Dit was de reactie er op terug.quote:Op zondag 14 september 2008 16:22 schreef Longmen het volgende:
[..]
Feyenoord boven Ajax, voor de eerste keer in 2 jaar, wat een topprestatie van Verbeek.
Sowieso weinig mooie goals deze speelronde, heb er eigenlijk maar 2 gezien.quote:Op zondag 14 september 2008 16:32 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik vond die goal van Granqvist eigenlijk wel meevallen, werd niet echt goed verdedigd.
Wat zei hij?quote:Op zondag 14 september 2008 16:32 schreef Longmen het volgende:
van Halst had wel gelijk over Sno
Tja daar hebben we Van Halst niet voor nodig om dat te zien, toch?quote:Op zondag 14 september 2008 16:36 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dat hij dienend en sneller moet spelen.
Dat ziet Ray Charles ook wel.quote:Op zondag 14 september 2008 16:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tja daar hebben we Van Halst niet voor nodig om dat te zien, toch?
Dat scheelt al een beetjequote:
Kloon van?quote:Op zondag 14 september 2008 16:43 schreef Kopbal het volgende:
Van Basten: 'Roda dat het ons ontzettend moeilijk heeft gemaakt'.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |