Er staat toch echt: Youtube Broadcast yourself.quote:Op zondag 14 september 2008 16:15 schreef Nikmans het volgende:
Ik was even een trailer aan het checken op youtube, burn after reading jwzen tot mijn verbazing zie ik een misvormd hoofd bij related videos staan. Ik klikken en wat krijg ik:
Mijn klacht is niet persé over dit filmpje (hoewel het wel een goed voorbeeld is) maar eigenlijk wat algemener, namelijk: waarom zetten mensen dit soort rotzooi op youtube?
Serieus, youtube staat vol met videobloggers, vriendengroepjes die spoofs maken van batman en het heeeeeeeeel grappig vinden, dronken mensen, mensen die liedjes zingen en meer van dat soort rotzooi![]()
Wie wil dat nou zien
Youtube is voor trailers, videoclips, dat soort zaken, niet om vol te stampen met rotzooi die zo oninteressant is dat mijn hersens spontaan vloeibaar worden om maar zo snel mogelijk via mijn oor weg te kunnen komen.
Klacht: Zooi op youtube
Samenvatting: Wilders
Bonus: De trailer die Nikmans bekeek
Dat wil nog niet zeggen dat ik het ermee eens ben!quote:Op zondag 14 september 2008 16:22 schreef Nastyman het volgende:
[..]
Er staat toch echt: Youtube Broadcast yourself.
OP quoten.quote:Op zondag 14 september 2008 16:22 schreef Nastyman het volgende:
[..]
Er staat toch echt: Youtube Broadcast yourself.
doet me denken aan de inmiddels verwijderde filmpjes van die twee 12jarige meisjes die in bikini als krolse katten aan het playbacken waren.quote:Op zondag 14 september 2008 16:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:.
Zie ook de gerelateerde video's.
quote:Op zondag 14 september 2008 16:36 schreef Herald het volgende:
[..]
doet me denken aan de inmiddels verwijderde filmpjes van die twee 12jarige meisjes die in bikini als krolse katten aan het playbacken waren.
Maar wie kijkt er nou naar zulke rotzooiquote:Op zondag 14 september 2008 16:51 schreef stbabylon het volgende:
Youtube is om allerlei filmpjes op neer te plempen. Jij bepaalt welke je er van kijken.
Stuur een klacht naar je ISP ofzo.quote:Op zondag 14 september 2008 17:08 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Maar wie kijkt er nou naar zulke rotzooiHet internet is er niet om volgegooid te worden met dat soort bagger!
Dit is Sm0keZquote:Op zondag 14 september 2008 17:22 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Stuur een klacht naar je ISP ofzo.
Daar is internet juist wél voor. Misschien moet je de politiek in, daar houden ze ook van verbieden. Wie weet kun je dan wel filmpjes verbieden die in jouw ogen weinig toe te voegen hebben aan YouTube
quote:
quote:Wie wil dat nou zienYoutube is voor trailers, videoclips, dat soort zaken, niet om vol te stampen met rotzooi die zo oninteressant is dat mijn hersens spontaan vloeibaar worden om maar zo snel mogelijk via mijn oor weg te kunnen komen.
quote:Op zondag 14 september 2008 17:52 schreef Vodkadruppel het volgende:
quote:theking12089 (2 minutes ago)
hmm you know what i think... in iraq they should have chucked her off the cliff.. not the puppy...
Daar merk je toch niks van op jijbuis?quote:Op zondag 14 september 2008 17:32 schreef TC03 het volgende:
Mensen die HD-trailers op YouTube posten en dit trots in de titel vermelden.
quote:
Daarom.quote:Op zondag 14 september 2008 17:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Daar merk je toch niks van op jijbuis?_!
Juist wel...quote:Op zondag 14 september 2008 17:08 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Maar wie kijkt er nou naar zulke rotzooiHet internet is er niet om volgegooid te worden met dat soort bagger!
┫ | | ┣┓ ┏┓quote:
Ik was ook nog met vol verheuging aan het kijken.quote:
Het is een populaire misvatting dat, omdat je de mogelijkheid hebt om alles te zeggen wat je wil, je dit ook maar moet doen. Als je stomme mensen een spreekbuis geeft zoals youtube, zeggen ze stomme dingen en dan is het helaas mijn taak me te richten tot het passief-aggressieve bolwerk van KLAAGBAAKquote:
quote:Op zondag 14 september 2008 23:33 schreef Aerox_project het volgende:
wat zeur je nou...
Mischien vind jij het onzin, maar vinden andere mensen het wel leuk om naar te kijken
Of andere mensen vinden het leuk om dingen te laten zien aan andere you tube gebruikers
Ik noem een voorbeeld:
Gasten die een scooter hebben (zoals ik), en er meer mee doen als alleen rijden, zoals opvoeren en mooi maken (zoals ik),
vinden leuk om hun scooter te filmen en vervolgens op youtube te zetten om te laten zien en te beoordelen door andere scooter geintresseerde jongeren.(zoals ik)
Oke de mensen die totaal niet geintresseert zijn in scooters en dat zien zullen denken... net als jij.. wat een rotzooi .. waarom plaatsen ze dat soort troep op youtube
Maar er staat nergens naar mijn weet aan gegeven dat youtube alleen voor trailers endat soort dingen is
En dr staan onzin dingen op.. waar ik dan ook meestal faking van in een deuk lig maar dat is gewoon kk grappig..xD
grtz. Aerox_project
quote:
quote:
tvpquote:Op zondag 14 september 2008 16:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:.
Zie ook de gerelateerde video's.
quote:Op maandag 15 september 2008 11:23 schreef HeavyWeaponsGuy het volgende:
Stervende Hoeren K*nker kachel
indien serieus: FAILquote:Op zondag 14 september 2008 23:33 schreef Aerox_project het volgende:
wat zeur je nou...
Mischien vind jij het onzin, maar vinden andere mensen het wel leuk om naar te kijken
Of andere mensen vinden het leuk om dingen te laten zien aan andere you tube gebruikers
Ik noem een voorbeeld:
Gasten die een scooter hebben (zoals ik), en er meer mee doen als alleen rijden, zoals opvoeren en mooi maken (zoals ik),
vinden leuk om hun scooter te filmen en vervolgens op youtube te zetten om te laten zien en te beoordelen door andere scooter geintresseerde jongeren.(zoals ik)
Oke de mensen die totaal niet geintresseert zijn in scooters en dat zien zullen denken... net als jij.. wat een rotzooi .. waarom plaatsen ze dat soort troep op youtube
Maar er staat nergens naar mijn weet aan gegeven dat youtube alleen voor trailers endat soort dingen is
En dr staan onzin dingen op.. waar ik dan ook meestal faking van in een deuk lig maar dat is gewoon kk grappig..xD
grtz. Aerox_project
Ik kan naar de ergste onthoofdings video's kijken zonder een spier te verrekken maar het is me nog geen één keer gelukt deze af te kijken.quote:
die reacties ookquote:
quote:WOW....That's one hell of a serious WTF. I don't know if you thought you were cool or something...But....HOLY HELL GTFO -----------> I would say TITS or GTFO, but those would probably be deformed as well. Seriously, FAAAIILLLL. I mean, come on....You may have thought you were cool, but, GOD DAMN YOU FUCKING FAIL GTFO DEFORMED WHORE.
Oh, and....
WHERE THE HELL IS YOUR NECK?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |