abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61641104
zoek maar eens op eddy wally in miami
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_61641818
quote:
Op zondag 14 september 2008 16:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

.

Zie ook de gerelateerde video's .
tvp
pi_61642958
quote:
Op maandag 15 september 2008 11:23 schreef HeavyWeaponsGuy het volgende:
Stervende Hoeren K*nker kachel
Kijk eens 2 posts boven je
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_61643192
quote:
Op zondag 14 september 2008 23:33 schreef Aerox_project het volgende:
wat zeur je nou...

Mischien vind jij het onzin, maar vinden andere mensen het wel leuk om naar te kijken

Of andere mensen vinden het leuk om dingen te laten zien aan andere you tube gebruikers

Ik noem een voorbeeld:
Gasten die een scooter hebben (zoals ik), en er meer mee doen als alleen rijden, zoals opvoeren en mooi maken (zoals ik),
vinden leuk om hun scooter te filmen en vervolgens op youtube te zetten om te laten zien en te beoordelen door andere scooter geintresseerde jongeren.(zoals ik)

Oke de mensen die totaal niet geintresseert zijn in scooters en dat zien zullen denken... net als jij.. wat een rotzooi .. waarom plaatsen ze dat soort troep op youtube

Maar er staat nergens naar mijn weet aan gegeven dat youtube alleen voor trailers endat soort dingen is

En dr staan onzin dingen op.. waar ik dan ook meestal faking van in een deuk lig maar dat is gewoon kk grappig..xD

grtz. Aerox_project
indien serieus: FAIL
indien kloon: DUBBEL FAIL
pi_61644496
YT blijft vet.
  maandag 15 september 2008 @ 15:20:27 #56
202421 Mr_DG
Areeverdairchee
pi_61646437
“Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today.”
pi_61653218
quote:
Op maandag 15 september 2008 12:17 schreef Pakspul het volgende:

[..]

tvp
gvd, plaats ik een tvp voor die "Dirty bitch margie and Kayla" video is die verwijderd
pi_61654477
quote:
Op maandag 15 september 2008 18:19 schreef Nikmans het volgende:

Ik kan naar de ergste onthoofdings video's kijken zonder een spier te verrekken maar het is me nog geen één keer gelukt deze af te kijken.
  maandag 15 september 2008 @ 20:04:47 #60
125545 DR878
I dont give a shit.
pi_61655168
quote:
die reacties ook
quote:
WOW....That's one hell of a serious WTF. I don't know if you thought you were cool or something...But....HOLY HELL GTFO -----------> I would say TITS or GTFO, but those would probably be deformed as well. Seriously, FAAAIILLLL. I mean, come on....You may have thought you were cool, but, GOD DAMN YOU FUCKING FAIL GTFO DEFORMED WHORE.

Oh, and....

WHERE THE HELL IS YOUR NECK?
Life is a sexually transmitted disease with a mortality rate of 100%
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')