quote:Op zondag 14 september 2008 17:52 schreef Vodkadruppel het volgende:
quote:theking12089 (2 minutes ago)
hmm you know what i think... in iraq they should have chucked her off the cliff.. not the puppy...
Daar merk je toch niks van op jijbuis?quote:Op zondag 14 september 2008 17:32 schreef TC03 het volgende:
Mensen die HD-trailers op YouTube posten en dit trots in de titel vermelden.
quote:
Daarom.quote:Op zondag 14 september 2008 17:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Daar merk je toch niks van op jijbuis?_!
Juist wel...quote:Op zondag 14 september 2008 17:08 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Maar wie kijkt er nou naar zulke rotzooiHet internet is er niet om volgegooid te worden met dat soort bagger!
┫ | | ┣┓ ┏┓quote:
Ik was ook nog met vol verheuging aan het kijken.quote:
Het is een populaire misvatting dat, omdat je de mogelijkheid hebt om alles te zeggen wat je wil, je dit ook maar moet doen. Als je stomme mensen een spreekbuis geeft zoals youtube, zeggen ze stomme dingen en dan is het helaas mijn taak me te richten tot het passief-aggressieve bolwerk van KLAAGBAAKquote:
quote:Op zondag 14 september 2008 23:33 schreef Aerox_project het volgende:
wat zeur je nou...
Mischien vind jij het onzin, maar vinden andere mensen het wel leuk om naar te kijken
Of andere mensen vinden het leuk om dingen te laten zien aan andere you tube gebruikers
Ik noem een voorbeeld:
Gasten die een scooter hebben (zoals ik), en er meer mee doen als alleen rijden, zoals opvoeren en mooi maken (zoals ik),
vinden leuk om hun scooter te filmen en vervolgens op youtube te zetten om te laten zien en te beoordelen door andere scooter geintresseerde jongeren.(zoals ik)
Oke de mensen die totaal niet geintresseert zijn in scooters en dat zien zullen denken... net als jij.. wat een rotzooi .. waarom plaatsen ze dat soort troep op youtube
Maar er staat nergens naar mijn weet aan gegeven dat youtube alleen voor trailers endat soort dingen is
En dr staan onzin dingen op.. waar ik dan ook meestal faking van in een deuk lig maar dat is gewoon kk grappig..xD
grtz. Aerox_project
quote:
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |