abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76721533
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 14:53 schreef Keep_Walking het volgende:
Ja kijk, omdat je geen nee zal zeggen tegen seks betekent niet dat je geen vrienden met een mooie meisje kan zijn. Ik heb ook genoeg van de mooie vriendinnen die ik gewoon als vriend ziet. Natuurlijk als een van hun 's avonds bij mij toe komt en naakt op mijn bed gaat liggen dan zou ik haar wel neuken. Maar dat betekent niet dat ik niet gewoon met hun kan chillen en uitgaan zonder gevoelens erbij te krijgen.
En dat is nou het grote verschil. Vrouwen kunnen dan gewoon nee zeggen als een man dat doet.
  dinsdag 12 januari 2010 @ 15:02:42 #127
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_76721686
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 14:59 schreef stbabylon het volgende:

[..]

En dat is nou het grote verschil. Vrouwen kunnen dan gewoon nee zeggen als een man dat doet.
Ja maar mijn punt is dat het niks betekent, alleen maar dat ik een normale man ben. Je kan verder heus wel vrienden zijn met een mooie vrouw. En trouwens, ik heb in het verleden ook seks geweigerd van mooie vrouwen, terwijl ik echt zin in had. Gewoon omdat ik wist dat seks alles zou veranderen en alles moeilijker zou maken. En daarna lekker gaan aftrekken. En ik ben niet de enige man die seks van een mooie vrouw heeft geweigerd.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_76721958
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 14:53 schreef Keep_Walking het volgende:
.... Natuurlijk als een van hun 's avonds bij mij toe komt en naakt op mijn bed gaat liggen dan zou ik haar wel neuken. ....
Zou je dat doen zonder vragen te stellen? Het is tenslotte een vriendin van je ... De kans is aanwezig dat ze het doet omdat ze verliefd op je is. Straks interpreteert ze seks als een bevestiging dat jij het ook bent.
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 15:02 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
En trouwens, ik heb in het verleden ook seks geweigerd van mooie vrouwen, terwijl ik echt zin in had. Gewoon omdat ik wist dat seks alles zou veranderen en alles moeilijker zou maken. En daarna lekker gaan aftrekken. En ik ben niet de enige man die seks van een mooie vrouw heeft geweigerd.
Ok, je geeft hiermee dus al antwoord op mijn vraag. Toch zou ik ook niet zomaar weigeren hoor! Eerst proberen helder te krijgen of we er echt hetzelfde over denken. Maar als er ongelijke verwachtingen zijn heb je gelijk ... dan kun je het beter niet doen in het kader van vriendschap.

[ Bericht 19% gewijzigd door mahlah op 12-01-2010 15:17:56 ]
De waarheid ligt altijd in het midden - mahlah
  dinsdag 12 januari 2010 @ 15:59:06 #129
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_76723960
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 15:10 schreef mahlah het volgende:

[..]

Zou je dat doen zonder vragen te stellen? Het is tenslotte een vriendin van je ... De kans is aanwezig dat ze het doet omdat ze verliefd op je is. Straks interpreteert ze seks als een bevestiging dat jij het ook bent.
[..]

Ok, je geeft hiermee dus al antwoord op mijn vraag. Toch zou ik ook niet zomaar weigeren hoor! Eerst proberen helder te krijgen of we er echt hetzelfde over denken. Maar als er ongelijke verwachtingen zijn heb je gelijk ... dan kun je het beter niet doen in het kader van vriendschap.
Ik zou interdaad een verklaring ervoor willen als dat zou gebeuren. Er was een keer een meisje die mij wilde pijpen, en ik stond er niet bij stil. Ik liet haar gewoon haar gang gaan. Daarna heb ik begrepen dat ze dacht dat dit een teken was dat we een soort relatie aan het opbouwen was. En ik had helemaal geen zin in een relatie ofzo. Uiteindelijk werd alles vreemd tussen ons en we zijn geen vrienden meer. We hebben ook flinke ruzie gehad en ze heeft mij beschuldigd dat ik misbruik van haar maakte. Na dat ervaring ga ik niet echt niet zomaar seks hebben met een meisje als ik niet weet wat ze precies verwacht.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_76735100
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 15:59 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ik zou interdaad een verklaring ervoor willen als dat zou gebeuren. Er was een keer een meisje die mij wilde pijpen, en ik stond er niet bij stil. Ik liet haar gewoon haar gang gaan. Daarna heb ik begrepen dat ze dacht dat dit een teken was dat we een soort relatie aan het opbouwen was. En ik had helemaal geen zin in een relatie ofzo. Uiteindelijk werd alles vreemd tussen ons en we zijn geen vrienden meer. We hebben ook flinke ruzie gehad en ze heeft mij beschuldigd dat ik misbruik van haar maakte. Na dat ervaring ga ik niet echt niet zomaar seks hebben met een meisje als ik niet weet wat ze precies verwacht.
zelfde als diginoob
pi_99025587
Zit een beetje in dezelfde situatie.

Heb een meisje ontmoet in een bar, ze was heel 'aanrakerig', ging sexy voor me dansen,allemaal vragen stellen,drankje betalen enz. Ze was heel complimenteus. Ik vond haar zeer aantrekkelijk en erg aardig.

Afgelopen zaterdag zag ik haar weer in die bar.Geeft ze me 3 zoenen op mijn wang en glijd ze even met haar hand over mijn schouder. De rest van de avond heb ik haar niet meer gesproken, ze stond ergens aan de andere kant van de tent met haar vriendinnen bij de bar maar ze zocht me niet op ofzo. Ik ging expres een beetje in de buurt van haar dansen maar ook weer niet te opvallend. Maar ze zag me niet. Ben bang dat ik ook in de friend-zone terecht ga komen of voortaan als een vage bekende gezien wordt. Een vriend van me zegt dat ik de volgende keer haar mening moet vragen over mijn kleding. Wat ze leuker vond, wat ik eerst aan had of dit. Schijnen meisjes leuk te vinden als je zoiets vraagt. En je moet een subtiel complimentje maken. Maar ja is dat wel handig? Heeft iemand nog een tip voor me?
pi_99029933
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 16:23 schreef widmfan7 het volgende:
Zit een beetje in dezelfde situatie.

Heb een meisje ontmoet in een bar, ze was heel 'aanrakerig', ging sexy voor me dansen,allemaal vragen stellen,drankje betalen enz. Ze was heel complimenteus. Ik vond haar zeer aantrekkelijk en erg aardig.

Afgelopen zaterdag zag ik haar weer in die bar.Geeft ze me 3 zoenen op mijn wang en glijd ze even met haar hand over mijn schouder. De rest van de avond heb ik haar niet meer gesproken, ze stond ergens aan de andere kant van de tent met haar vriendinnen bij de bar maar ze zocht me niet op ofzo. Ik ging expres een beetje in de buurt van haar dansen maar ook weer niet te opvallend. Maar ze zag me niet. Ben bang dat ik ook in de friend-zone terecht ga komen of voortaan als een vage bekende gezien wordt. Een vriend van me zegt dat ik de volgende keer haar mening moet vragen over mijn kleding. Wat ze leuker vond, wat ik eerst aan had of dit. Schijnen meisjes leuk te vinden als je zoiets vraagt. En je moet een subtiel complimentje maken. Maar ja is dat wel handig? Heeft iemand nog een tip voor me?
Je had eerder moeten aanslaan, nu ben je te laat. Dikke pech. Heeft overigens niks te maken met de friendzone of zoiets, want dat bestaat niet. Je bent gewoon niet interessant genoeg voor haar.
pi_99035712
Dus gewoon alleen gedag zeggen en niks meer proberen volgende keer?
pi_99039351
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 20:31 schreef widmfan7 het volgende:
Dus gewoon alleen gedag zeggen en niks meer proberen volgende keer?
Tenzij je er op kunt vertrouwen dat je de volgende keer wel een portie lef toont en een lading initiatief neemt. Niet bang zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')