Hee, da's wel een goed idee! Dank je wel!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:39 schreef bixister het volgende:
tip voor mensen die toch nog iets langer willen blijven doorfietsen: schaf een rok-zadelaan. scheelt echt ruimte bij 't op en afstappen. ik heb toen zelfs met 't voorstoeltje er nog op tot het eind kunnen fietsen.
Mooie bol DJMO! En wat ben je nog mooi slank verder!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:11 schreef DJMO het volgende:
32 weken en 3 dagen
dit keer maar eens een blotebuikfoto:
[ afbeelding ]
zo te zien krijg ik nu ook last van striae
Ik ook hoor! Mijnquote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:11 schreef DJMO het volgende:
zo te zien krijg ik nu ook last van striae![]()
Wat een brave hondquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:20 schreef Jose81 het volgende:
Ik lag gister trouwens op de bank, komt Flip bij me liggen... dat moest natuurlijk even worden vastgelegd..!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:20 schreef Jose81 het volgende:
Ik lag gister trouwens op de bank, komt Flip bij me liggen... dat moest natuurlijk even worden vastgelegd..!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:12 schreef Jose81 het volgende:
Ingrid, da's ook nog wel een idee inderdaad. Maar ik ben zo'n muts die dan met de fiets tussen de benen staat te wachten bij een stoplicht en dan dus ook vanuit die positie op wil stappen.. en die dan dan ook blijft doen.. hoe bedoel je eigenwijs?!
Jawel heur, beetje kort soms.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:43 schreef RockabeIIa het volgende:
Groeit goed, Ing. Heb je nog wel kleren genoeg die passen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |