Ja, ik zie dat ze drie tieten heeft. Maar ik zat eerst te kijken of het wel klopt zoals het op het plaatje staat, zoals je wel eens zo'n plaatje van een olifant hebt waarbij je de poten niet kunt tellen.quote:Op maandag 15 september 2008 13:40 schreef Nembrionic het volgende:
Errr...
Ja vannacht gaat mijn winterdekbed er ook weer opquote:Op maandag 15 september 2008 13:40 schreef wyccie het volgende:
Het is hier zo f*cking koud in mijn kamer.![]()
Ik ga mijn dekbed weer verdubbelen, gister lag ik te rillen in bed.
Lekker gaan slapen en het boek onder je kussen leggen.quote:Op maandag 15 september 2008 14:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bah, ik moet saai schoolwerk doen en ik ben nogal slaperig
quote:Op maandag 15 september 2008 14:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Lekker gaan slapen en het boek onder je kussen leggen.
quote:Op maandag 15 september 2008 15:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Two Irishmen were standing at the base of a flagpole, looking up.
A blonde walks by and asked them what they were doing.
Paddy replied, "We're supposed to be finding the height of this flagpole, but we don't have a ladder."
The blonde took out an adjustable spanner from her bag, loosened a few bolts and laid the flagpole down.
She got a tape measure out of her pocket, took a few measurements, and announced that it was 18 feet 6 inches.
Then, she walked off.
Mick said to Paddy, "Isn't that just like a blonde! We need the height and she gives us the length."
You scored 17 of 20 boobs!quote:Op maandag 15 september 2008 16:44 schreef Yurithemaster het volgende:
http://www.helloquizzy.com/tests/the-real-breasts-fake-breasts-te
[..]
Is vrij normaal hoorquote:Op maandag 15 september 2008 17:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wow, ik ga dat autorijden echt nooit leren![]()
Score van vandaag:
Motor Afslaan: 5
Stuiteracties: 3
Handrem niet er af gehaald, of niet geheel: 1
Aangerande stoepen: 1
Paniekaanvallen: 1
Ik sneed in het begin iedere les tenminste 5 auto's af. Of wilde ze aanrijdenquote:Op maandag 15 september 2008 17:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Score van vandaag:
herkenbaarquote:Op maandag 15 september 2008 17:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Is vrij normaal hoor. Een van de eerste keren dat ik ging rijden nadat ik m'n rijbewijs had gehaald viel me na anderhalve kilometer opeens een rood lampje op. Goh, wat zou dat betekenen? Oh, handrem
. Intussen al wel achteruit weggereden, paar rotondes achter de rug... ik kwam er pas tijdens het keren achter
Oh wat ik ook een paar keer heb gepresteerd tijdens rijles: ervan overtuigd zijn dat de motor was afgeslagen en weer op de startknop duwen. Waarna het nog stiller in de auto werd omdat de motor nu wel uitstond
Waarschuw svp even als je weer gaat lessen.quote:Op maandag 15 september 2008 17:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Score van vandaag:
Als je een klein meisje in een blauwe auto voorbij ziet stuiteren, dan ben ik datquote:Op maandag 15 september 2008 17:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarschuw svp even als je weer gaat lessen.
Ik woon/werk relatief dicht bij het CBR in Amsterdam en ik vloek me dan ook regelmatig een ongeluk als er weer een aankomende autobestuurder de meest roekeloze toeren uithaalt.
Als ik die krachttermen kan voorkomen, dan graag...
Maar dat kun je dus verwachten. Rijd daar dan gewoon even wat voorzichtiger.quote:Op maandag 15 september 2008 17:42 schreef MadMaster het volgende:
Waarschuw svp even als je weer gaat lessen.
Ik woon/werk relatief dicht bij het CBR in Amsterdam en ik vloek me dan ook regelmatig een ongeluk als er weer een aankomende autobestuurder de meest roekeloze toeren uithaalt.
Als ik die krachttermen kan voorkomen, dan graag...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |