halve kilo?quote:Op zondag 14 september 2008 11:58 schreef Pakspul het volgende:
TS is gewoon een halve, kan hij ook niks aan doen.
quote:Op zondag 14 september 2008 11:52 schreef -SG- het volgende:
Ik moest van de juf op school een keer op de gang staan omdat ik een vlieg had doodgeslagen![]()
.
Whehe, ik heb dat ook eens gefilmd, ik had toen de vleugels van een vlieg eraf geknipt (ja dat kan) en toen nog geëlektrocuteerd, een vriend van mij had 2 poten van een spin aan de tafel geplakt en toen beetje aan steken ofzo, master techniekquote:Op zondag 14 september 2008 12:10 schreef immortalsean het volgende:
ja, moet je ook eens de reacties onder m'n filmpje zien:
gare mensen.
voor de liefhebbers:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 september 2008 12:12 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
Whehe, ik heb dat ook eens gefilmd, ik had toen de vleugels van een vlieg eraf geknipt (ja dat kan) en toen nog geëlektrocuteerd, een vriend van mij had 2 poten van een spin aan de tafel geplakt en toen beetje aan steken ofzo, master techniek
Maar je gaat er ook niet dood van.quote:Op zondag 14 september 2008 11:43 schreef Enslaved het volgende:
Tegenover mij zat een meisje, die het hele tafereel volgde. Opeens weet ze mij te vertellen dat als ze dat vliegenmeppertje tegen mijn arm zou houden dat ik dat ook niet zo leuk zou vinden. Ik antwoord met: "nee dat zou ik inderdaad niet leuk vinden".
Wat een leven!quote:Op zondag 14 september 2008 12:12 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
Whehe, ik heb dat ook eens gefilmd, ik had toen de vleugels van een vlieg eraf geknipt (ja dat kan) en toen nog geëlektrocuteerd, een vriend van mij had 2 poten van een spin aan de tafel geplakt en toen beetje aan steken ofzo, master techniek
ja, maar het is zo grappig als die vleugeltjes hyperactief gaan trillen als er stroom op staat.quote:Op zondag 14 september 2008 12:58 schreef CantFazeMe het volgende:
Martelen vindt ik eigenlijk een beetje zwak. Doodslaan is wel oke zolang het maar snel is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |