quote:Op woensdag 17 december 2008 14:57 schreef Lemans24 het volgende:
Hm, Buenos AIres vond ik erg tegenvallen.
die reactie had ik ook alquote:
Ja, ik weet dat ik in de minderheid ben, maar het voldeed totaal niet aan mijn verwachtingen. Ik had gehoopt op een levendige stad met mooie pleinen, oude wijken, sfeer en karakter. Daarvoor in de plaats kreeg ik veel zwervers, vieze straten, enorme hoeveelheden verkeer en een sociaal leven dat bijna stil lag (uitgaansgelegenheden, restaurants en winkels dicht, geen voetbalseizoen, geen evenementen).quote:Op maandag 5 januari 2009 17:14 schreef MarkaD het volgende:
[..]
die reactie had ik ook al![]()
Ik ben er nu voor de tweede keer, en net als vorige keer in de zomer. Vind het prima! hoewel ik het de laatste dagen wel érg warm vind..
Laat me raden: je was er in hartje zomer, wanneer alle Argentijnen de stad uit zijn?quote:[..]
Maar, ik wijt deze ervaring volledig aan het feit dat Buenos Aires na bijna een jaar in o.a. Mexico, Ecuador, Peru, Bolivia en Brazilië gewoon een beetje te Europees was. En dan mét de genoemde armoede.
Salta vond ik overigens wel meteen leuk en daar regende het nota-bene de hele tijd!
Dank je.quote:
Ik ga een half jaar, en heb ongeveer 7000 euro ter beschikking. Dit is wel zonder ticket en reisverzekering en andere onkosten vooraf. In totaal dus ongeveer 8500 euro voor een half jaar.quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:46 schreef Rosetta_Stoned het volgende:
ik ben op dit moment bezig om een berekening te maken hoeveel geld we (vriendin en ik) nodig hebben om 12 maanden door zuid-amerika te reizen. Moeilijk moeilijk moeilijk.
1000 euro per persoon per maand is een goed uitgangspunt, dan kun je bijna alles wat er te doen is ook doen. En Bolivia is inderdaad spotgoedkoop vergeleken met bijvoorbeeld Chili en Brazilië. Echter, in Bolivia ga je automatisch meer uitgeven aan excursies en aan iets luxere restaurants en ho(s)tels. Het scheelt immers maar weinig met het allergoedkoopste en is dat wel waard. Dat terwijl je in Rio de Janeiro misschien een keertje een excursie overslaat, omdat ie wéér 100 euro per dag kost. (daar kan je in Bolivia een week van de wetlands in).quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:46 schreef Rosetta_Stoned het volgende:
ik ben op dit moment bezig om een berekening te maken hoeveel geld we (vriendin en ik) nodig hebben om 12 maanden door zuid-amerika te reizen. Moeilijk moeilijk moeilijk.
Het is zo GROOT !quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:40 schreef qwerty_x het volgende:
Het lijkt wel of iedereen angstvallig Brazilië vermijdt tijdens het reizen.
Is daar een speciale reden voor of lijkt het maar zo ?
Bijna iedere reiziger die ik Zuid-Amerika tegenkwam, ging in ieder geval naar Rio.quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:40 schreef qwerty_x het volgende:
Het lijkt wel of iedereen angstvallig Brazilië vermijdt tijdens het reizen.
Is daar een speciale reden voor of lijkt het maar zo ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |