w.b. de stad: met pijn in het hart moet ik je inderdaad gelijk gevenquote:Op zondag 16 december 2007 18:52 schreef flipsen het volgende:
Ik denk dat je de eerste mens ter wereld bent die Sao Paolo leuker vindt dan Buenos AiresIk denk dat zelfs qwerty_x dat met me eens is!
Voor Azie is 20-25 euro per dag een goede schatting, en dan leef je nog best luxe. Ik heb in Azie trouwens alleen maar op privé-kamers geslapen, zo'n gezamenlijk slaaphok vind ik helemaal niksquote:Op dinsdag 18 december 2007 23:23 schreef jojomen4 het volgende:
Ecuador was idd supercheap! 2 jaar geleden voor 3 euro pp met z'n 2'en in een prive kamer gelegen!
Ik lees dus even mee omdat ik ook een reis aan het plannen ben. Zo te horen is ZA stuk duurder dan Azie. Als ik aan zo'n 30 euro per dag in Zuid Amerika denk kwa budget, wat moet ik dan verwachten voor Azie? 20 euro of zelfs nog minder? Misschien verkeerde topic maar lijkt me dat de meeste reizigers hier overal zijn geweest.
In twee jaar?quote:Op donderdag 20 december 2007 22:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Voor toeristen 100% of zo
Ach... dan ben ik net op tijd geweest om er van te genieten!quote:Op donderdag 20 december 2007 22:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ja
Met Aerolineas Argentinas, boeken via Expedia, kun je voor dat bedrag dus wel vliegen naar Santiago. Vond trouwens Opera Bay echt pauper trouwens, hoop armoedzaaiers die met een pak aan denken dat ze alles zijn. Althans, op woensdag. Vond Crobar of 69 (op donderdag) echt vele malen leuker.quote:Op donderdag 20 december 2007 22:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
BA- Santiago is in elk geval geen 50 euro met het vliegtuig en 12e met de bus
Wás... De data van jouw tickets zijn mei 2007. Dat is én laagseizoen, én al ruim een half jaar geleden. Voor het komende jaar gaat het je niet onder de 90 euro lukken volgens mij...quote:Op zondag 30 december 2007 14:20 schreef LGOPEN het volgende:
Heb er een screen van gemaakt:
Heb de namen even geblurred, maar je moet het bedrag delen door 6. Zoals je ziet zjin het dollars, totale prijs dus 50E pp inc alle belastingen. Argentinie is gewoon cheap ass.
dat is zoiets als:quote:Op zondag 30 december 2007 21:20 schreef runaway het volgende:
Hier was ik naar op zoek
(..)
Ik wil in ieder geval naar cuba, brazilie en ik denk argentinie. Peru en Chili lijken me ook erg mooi. Lastig!
(..)
Ik heb het zelf 8 maanden gedaan en mij is niets raars gebeurt (nou ja, genoeg rare dingen, maar niets naarsquote:Op zondag 30 december 2007 21:20 schreef runaway het volgende:
Is het verstandig alleen te reizen als meisje zijnde? Wil eigenlijk het liefst alleen gaan, maar ook graag levend terug komen.
Whehequote:Op donderdag 3 januari 2008 17:01 schreef Hik het volgende:
[..]
Ik heb het zelf 8 maanden gedaan en mij is niets raars gebeurt (nou ja, genoeg rare dingen, maar niets naars). Spreek je al wel spaans? Heb je al wel enige reis/buitenlandervaring?
Echt? Wat gaaf zeg! Een vriend en ik zitten er ook over te denken om een backpackreis te maken van 8 a 9 maanden, maar die vriend weet niet zeker of ie meekan. Ik zou dolgraag alleen willen gaan, maar mijn ouders zien het niet zo zitten (die horen ook altijd van die spookverhalen). Maarja ik weet het zelf natuurlijk ook niet he, ben er nog nooit geweest! Hoe oud was jij toen je ging rondreizen? Waar ben je allemaal geweest? En wat heb je allemaal gedaan om veilig te zijn (als meisje dan), ik bedoel slechte wijken vermijden, niet 's nachts reizen oid? Of heb je je daarvoor niet echt uitgesloofd?quote:Op donderdag 3 januari 2008 17:01 schreef Hik het volgende:
[..]
Ik heb het zelf 8 maanden gedaan en mij is niets raars gebeurt (nou ja, genoeg rare dingen, maar niets naars). Spreek je al wel spaans? Heb je al wel enige reis/buitenlandervaring?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |