Inderdaad, verdomme!quote:Op zondag 14 september 2008 02:29 schreef Leef het volgende:
Ik heb vandaag een hartig telefoontje gepleegd met Vodafone.
Sinds kort heb ik een abonnement bij ze, maar ik had mijn voicemail nog niet ingesteld.
Ze presteren het om DRIE DAGEN achter elkaar IEDERE dag me door een COMPUTER op te laten bellen dat IK MIJN VOICEMAIL IN MOET STELLEN.
De chutspa en de onbeschoftheid jegens mensen die je elke maand hun geld betalen!!!!!!!!
Ik snap dat het voor een telefoonbedrijf commercieel handig is als klanten hun voicemail instellen - mensen bellen, spreken in, bellen terug, spreken in enz. allemaal minuten, levert allemaal centen op - MAAR mag ik daar VERDOMME vrij in zijn alstjeblieft?
En mag ik ergens vermelden dat ik niet voor dit soort Vodafone masturbatie gebeld wil worden?
En als je het dan wilt doen, dat je het dan door een MENS laat doen, en niet door een computer? Dat ik me tenminste nog een beetje serieus genomen voel als klant?
Ik gebruik mijn telefoon voor heel belangrijke dingen, zodat ik hem zelfs op erg onhandige momenten aan moet laten staan en direct beantwoord - en dan krijg je dus een Vodafone verkoop computer aan de telefoon. Serieus, nog 1 keer zo'n Vodafone SPAM grapje en ik dump dat hele kutbedrijf en ga naar een andere provider. GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien dat voicemail dan op sommige momenten een uitkomst kan zijn.quote:Ik gebruik mijn telefoon voor heel belangrijke dingen
quote:Op zondag 14 september 2008 02:43 schreef MLI het volgende:
Schopje KLB.
Een uitkomst die ik wel graag zelf wil beslissen, en dat kan ik ook heel goed, heb ik Vodafone niet voor nodig. Zeker niet iedere dag, en zeker niet per opbelcomputer.quote:Op zondag 14 september 2008 02:51 schreef Dlocks het volgende:
Misschien dat voicemail dan op sommige momenten een uitkomst kan zijn.
Maak je borsten maar nat danquote:Op zondag 14 september 2008 03:07 schreef Tism het volgende:
Ik heb ook Vodafone, en gebruik mijn telefoon ook alleen maar voor belangrijke dingen, maar ik ken deze vorm van spam gelukkig niet, en ik heb mijn voicemail ook niet geactiveerd..![]()
..
zoek maar op gotspe (chutspa=hebreeuws(getranslitereerd) en gotspe=jiddisch (daar vanaf geleid))quote:Op zondag 14 september 2008 03:30 schreef APK het volgende:
Wat is 'chutspa'
Over twee maanden zit ik ook bij 'Vodfone', zoals Kikkerlikker het ooit noemde.
..amper, het heeft meer met geKLBaag te maken!quote:Op zondag 14 september 2008 03:24 schreef Leef het volgende:
..het heeft met WGReld te maken?
Terechte klacht! Waar bemoeien ze zich mee! Ik heb het ook ooit gehad, en omdat ze gewoon door blijven gaan, ga je vanzelf die voicemail volschelden zodat het ophoudt...quote:Op zondag 14 september 2008 02:29 schreef Leef het volgende:
Ze presteren het om DRIE DAGEN achter elkaar IEDERE dag me door een COMPUTER op te laten bellen dat IK MIJN VOICEMAIL IN MOET STELLEN.
Van www.antwoordnummer.nl :quote:Op zondag 14 september 2008 03:12 schreef Leef het volgende:
[..]
En als ze me daartoe willen pushen, mogen ze me daar eventueel wel een brief over sturen, dan zal ik die netjes retour sturen (als ik in een goeie bui ben,) of in de prullenbak gooien.
Of als ze het nog een keer doen, zal ik de brief op een zekere plaats achter mij laten.
Wat bij vodafone abbo's met mobieltje al vooringesteld staat in je adres boek.quote:Op zondag 14 september 2008 08:27 schreef Hyperdude het volgende:
Je kan natuurlijk ook gewoon je voice-mail uitzetten.
idd 4 jaar geleden gedaan nooit weer last van gehadquote:Op zondag 14 september 2008 08:43 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Wat bij vodafone abbo's met mobieltje al vooringesteld staat in je adres boek.
`quote:Op zondag 14 september 2008 02:29 schreef Leef het volgende:
en ik dump dat hele kutbedrijf en ga naar een andere provider. GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |