Flikker 'em in de Maas, komt ie vanzelf wel ergens terecht!..quote:Op zondag 14 september 2008 00:44 schreef Cormac_McCarthy het volgende:
Hij wil reizen. Hij wil dingen zien. Hij wil léven.![]()
quote:Op zondag 14 september 2008 18:08 schreef Bomil het volgende:
[..]
Hey die bal lijkt net op die van OP !!!!
[..]
[..]
Ja, dan doe ik ook mee.quote:Op maandag 15 september 2008 12:15 schreef Gupje het volgende:
Wil iemand even de losse bal posten, heb geen zin om te knippen.
quote:Op maandag 15 september 2008 19:28 schreef Pollewoppie het volgende:
[ afbeelding ]
Snap je hem?? BAL-kenende !!!!!11@@!! LOLLER EINZZZZ!!!1![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 15 juli 2009 22:20 schreef moonmovies het volgende:
[..]
En door figuren zoals jij wordt PUB gezellig :7
quote:Op maandag 15 september 2008 19:28 schreef Pollewoppie het volgende:
[ afbeelding ]
whehehe TS heeft een zoon die homo isquote:Op zondag 14 september 2008 00:44 schreef Cormac_McCarthy het volgende:
Hoi allemaal.
Ik zocht een tijdje door mijn foto's, en vond deze. Het is een bal die ik járen geleden voor mijn zoontje kocht. Ik hoopte op grote successen, zoals elke vader dat doet. Ik hoopte Eredivisie, buitenlandse clubs die miljoenen betalen, een sterallure en Maradona-status. Maar hij was helaas niet zo geďnteresseerd in voetballen en buitenspelen, en zat liever binnen te lezen of te computeren (op de 386, maar who cared) dan buiten zijn masterskills te oefenen.![]()
De bal is dus nooit ergens heen geweest, is hooguit heel veel tegen de muur van de garage geschopt, en heeft een lamlendig leven gehad. Zie 'm in al zijn trieste, vergane glorie die nooit kwam. Hij wil reizen. Hij wil dingen zien. Hij wil léven.![]()
En dat is aan jullie, FOK!'ers. Photoshop hem naar grote hoogten, naar wondervolle situaties, doe wat leuks, en post het. Arme bal.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 september 2008 20:42 schreef beverton het volgende:
[..]
whehehe TS heeft een zoon die homo is![]()
![]()
![]()
![]()
TerugVindPannaquote:Op maandag 15 september 2008 21:16 schreef Treces het volgende:
TVBal
Geweldigquote:Op maandag 15 september 2008 19:28 schreef Pollewoppie het volgende:
[ afbeelding ]
Ben ik dan zo dom dat ik hem niet snap?quote:
Maakt de hint 'starwars' het al duidelijker?quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:45 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ben ik dan zo dom dat ik hem niet snap?
quote:
goed hoorquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:29 schreef TeChNo2 het volgende:
Ik snap er geen bal van.
en hoe is het nou met het zoontje van TS ? (want die is toch zijn bal kwijt nu )
Je zoontje is dus mislukt.quote:Op maandag 22 september 2008 21:21 schreef Cormac_McCarthy het volgende:
Kutkick.
Tevens. Mijn zoontje doet het prima, hij zit momenteel veel op de PlayStation 3 schietspelletjes te spelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |