Januari pas weer i.v.m. kerst/oud en nieuwquote:Op dinsdag 16 december 2008 10:58 schreef CherryLips het volgende:
Kak, zaterdag aflevering gemist. Zaterdagavond.
Maar dat was dus aflevering 14? Dan ga ik even op zoek.
Ik zag trouwens dat het as zaterdag niet komt, wtf?
Heel veel series hebben een winterstopquote:Op woensdag 17 december 2008 19:54 schreef sylvesterrr het volgende:
Grmbl, in de VS hebben ze blijkbaar ook een winterstop.
Geen nieuwe ER-afleveringen meer voor mij dus.
Ik had niet gedacht dat ER óók een winterstop zou hebben.quote:Op woensdag 17 december 2008 22:14 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Heel veel series hebben een winterstop
Daar krijg je in Amerika allemaal vreemde kerstprogramma's voor terug
Meestal merk je daar ook niet zo van als je alles op dvd's kijktquote:Op woensdag 17 december 2008 22:17 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik had niet gedacht dat ER óók een winterstop zou hebben.
Volgens mij was dat het laatste van wat er op tv geweest is hier toch?quote:Op maandag 29 december 2008 16:46 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik heb het eind gemist van de laatste aflevering. Wie praat me bij?
Laatste is dat Abby thuis komt met baby en Luca gaat bellen.
Ok, dan heb ik dus niks gemist. Gelukkig maar! Iemand enig idee wanneer het weer komt?quote:Op maandag 29 december 2008 17:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Volgens mij was dat het laatste van wat er op tv geweest is hier toch?
Tenminste, ik ben daar ook blijven steken
Volgens mij het tweede weekend in januari (de 10e?)quote:Op maandag 29 december 2008 17:30 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Ok, dan heb ik dus niks gemist. Gelukkig maar! Iemand enig idee wanneer het weer komt?
Heeft hij ze dan wel allemaal op dvd? Of ergens gedownload? En zo ja, waar dan?quote:Op maandag 29 december 2008 17:14 schreef automatic_ het volgende:
Ik kan dankzij sylvesterrr alles kijken
Nog drie afleveringen van seizoen 13. Ik wil bij 14 het liefst ook ondertiteling, maar het is goed voor mijn engels om het niet te doen
Nee toch? (ik heb hem net gezien dus het is nog vers)quote:Op maandag 29 december 2008 17:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Volgens mij was dat het laatste van wat er op tv geweest is hier toch?
Tenminste, ik ben daar ook blijven steken
Dat was idd de clifhanger van de laatst uitgezonden aflevering.quote:Op maandag 29 december 2008 20:06 schreef Lois het volgende:
[..]
Nee toch? (ik heb hem net gezien dus het is nog vers)
Ze gaat Luca bellen, krijgt voicemail. Tilt Baby uit zijn maxicosi, draait zich om en ziet Eames op de bank zitten. Die beveelt haar Luca weer te bellen.
(heb je het stukje van de zoon van Sam al gezien (son of Sam), ik weet niet meer of dat voor of na het bellen kwam, anders praat ik je daar ook nog even over bij)
Hij heeft ze op zijn server staanquote:Op maandag 29 december 2008 19:30 schreef Cyan het volgende:
[..]
Heeft hij ze dan wel allemaal op dvd? Of ergens gedownload? En zo ja, waar dan?
Ah ok. Dat heb ik dus gemist.quote:Op maandag 29 december 2008 20:06 schreef Lois het volgende:
[..]
Nee toch? (ik heb hem net gezien dus het is nog vers)
Ze gaat Luca bellen, krijgt voicemail. Tilt Baby uit zijn maxicosi, draait zich om en ziet Eames op de bank zitten. Die beveelt haar Luca weer te bellen.
(heb je het stukje van de zoon van Sam al gezien (son of Sam), ik weet niet meer of dat voor of na het bellen kwam, anders praat ik je daar ook nog even over bij)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |