Dit leek me inderdaad een goede reden!quote:Op zondag 7 december 2008 08:20 schreef Brighteyes het volgende:
Ik dacht ook al dat dit de overgslagen aflevering was idd Cheja. En ik snap het ook nog wel. Er liepen geen verhaallijnen scheef en nu was de kerstaflevering netjes in december en niet eind november.![]()
Mooie aflevering wel!
Jij bent snel.quote:Op zondag 7 december 2008 12:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ben al bij seizoen 15 aflevering 1, maar nu heb ik tentamens dus ga ik het toch maar pas in januari ofzo verder kijken.
Wat een geweldige serie is het ook
Dat is voor mij de reden geweest om eens naar de overige afleveringen van E.R. te kijken. Nog 5 afleveringen, en ik heb alle tot nu toe uitgezonden afleveringen gezien.quote:Op zaterdag 13 december 2008 21:02 schreef Brighteyes het volgende:
want ik ben echt zooooooooooo moe. Snot, grieperig, vroeg naar bed denk ik. Of mss in bed kijken... kan ook nog.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 13 december 2008 21:48 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat is voor mij de reden geweest om eens naar de overige afleveringen van E.R. te kijken. Nog 5 afleveringen, en ik heb alle tot nu toe uitgezonden afleveringen gezien.Zeg je iets over mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben nu bij 15 van seizoen 2..
Spoiler over S15ep1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door Lois op 14-12-2008 10:54:34 ]
Uhm ja maar dit is het NL topic en als de uitzending is uitgezonden in NL mag je er toch van uit gaan dat je het kan posten en erover kan discusseren. Wat heeft dit topic anders voor nut?quote:Op zondag 14 december 2008 10:55 schreef Lois het volgende:
Sommige mensen wilden dit nog niet weten Jill![]()
Nou... niet iedereen kan het gelijk 's avonds kijken dus even wachten is mss wel aardig. En je kan altijd nog wel half zeggen wat je wilde en dan de rest onder je spoiler.quote:Op zondag 14 december 2008 13:18 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Uhm ja maar dit is het NL topic en als de uitzending is uitgezonden in NL mag je er toch van uit gaan dat je het kan posten en erover kan discusseren. Wat heeft dit topic anders voor nut?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoewel ik gewoon voor mezelf dit topic niet open als ik het nog niet gezien heb.
Maar het is een kleine moeite om er een beetje rekening mee te houden toch?***
Oh echt?!quote:Op zondag 14 december 2008 12:42 schreef MCH het volgende:
Nu is de volgende aflevering pas 3 januari
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |