Jij gaat naar Qlimax 2008.quote:Op zaterdag 13 september 2008 23:52 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Jij zou ff een rondje R&P moeten maken, daar kunnen ze mensen zoals jij wel goed gebruiken.
okay danquote:Op zaterdag 13 september 2008 23:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Die doen meer kwaad dan goed denk ik.
Maar als iemand zo in een topic komt denderen, lijkt me dat er iets aan de hand is met een dode enzo. Lijkt me aardig kut. Erover praten kan helpen. En juist liefst zonder al die psychiatrische bullshit.
Ik ben helemaal van de lol en de zwarte humor. Maar als het nodig is serieus te zijn, ook prima.
Capiche?
Maar hoe zie je dat voor je dan? Evalueren tot een hogere macht? Of werd er misschien evolueren tot een hogere macht bedoeld?quote:Op zaterdag 13 september 2008 23:48 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Ik vond het wel mooi gesproken.
Ik las door de typo heen, dus denk het laatste.quote:Op zaterdag 13 september 2008 23:54 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Maar hoe zie je dat voor je dan? Evalueren tot een hogere macht? Of werd er misschien evolueren tot een hogere macht bedoeld?
denkt bijdehand te zijn...quote:Op zaterdag 13 september 2008 23:55 schreef Dreaming.Bee het volgende:
[..]
De woorden en de letters die je nu uitspreekt komen ook van een leraar/lerares of ouders.
Stond dat er niet dan, nouja maakt niet uit ik las het laatste.quote:Op zaterdag 13 september 2008 23:54 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Maar hoe zie je dat voor je dan? Evalueren tot een hogere macht? Of werd er misschien evolueren tot een hogere macht bedoeld?
En dat gaat maar terug tot net na de oerknal.quote:Op zaterdag 13 september 2008 23:55 schreef Dreaming.Bee het volgende:
[..]
De woorden en de letters die je nu uitspreekt komen ook van een leraar/lerares of ouders.
volgens mij snap je er geen bal van..toch?quote:Op zaterdag 13 september 2008 23:55 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Ik las door de typo heen, dus denk het laatste.
"Gelukkig" kon ik sowieso niet (zit dan in Spanje voor werkquote:Op zaterdag 13 september 2008 23:56 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Klopt. Jij ook, of de boot gemist omdat het zo achterlijk snel was uitverkocht?
Dood misschien?quote:Op zaterdag 13 september 2008 23:59 schreef kwiwi het volgende:
Waar is TS nou heen?
Je zal het meemaken; de TS die na het openen van de OP voor de trein springt...quote:
quote:Op zondag 14 september 2008 00:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je zal het meemaken; de TS die na het openen van de OP voor de trein springt...
Ik was idd niet echt serieus nee.. Maar vond het leuk om dat te typenquote:Op zaterdag 13 september 2008 23:58 schreef kyna het volgende:
[..]
volgens mij snap je er geen bal van..toch?
Ik heb het letterlijk meegemaakt. Station Rijswijk reden geen treinen; vanwege een "ongeluk" (zelfmoord, er zijn daar geen overgangen). Op dat moment belde mijn toenmalige vriendin; mijn beste vriendin is voor de trein gesprongen.quote:Op zondag 14 september 2008 00:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]Dat zal gewoon maar echt gebeuren. Krijgt de NS weer de schuld dat ze steeds vertraagt zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op zondag 14 september 2008 00:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb het letterlijk meegemaakt. Station Rijswijk reden geen treinen; vanwege een ongeluk (zelfmoord, er zijn daar geen overgangen). Op dat moment belde mijn toenmalige vriendin; mijn beste vriendin is voor de trein gesprongen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |