Donder het hele zaakje gewoon in mysql en geef me een seintje als je 13a hebtquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:22 schreef IrishBastard het volgende:
Ah, cheers
En HOE DE NEUK werkt die kut database shit van DM
Anders geven ze helemaal geen uitleg over hoe het werkt ofzo(in de sheets that is
)
Inderdaad stelt niets voor ... maar ik moet zeggen dat ik ibexpert altijd wel lekker vindt werken.quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:43 schreef Nielez het volgende:
Firebird + IBquery zijn echt peanuts.
Een pma? Wat is dat?quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:43 schreef Nielez het volgende:
Wat sla zegt: Als je n pma hebt draaien ergens is
Yashaaaaa voelt zich weer buitengesloten.quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
Gozers, maak ff een informatica/kunde topic aan ofzo
quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ah, is ok ... PhpMyAdmin is zo lang geleden dat ik daar mee heb gewerkt, maar inderdaad werkt top.quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:53 schreef Nielez het volgende:
PMA=PhpMyAdmin.. dus ook met MySQL. Beetje standaard bij heel veel hosting-dingetjes.
Is n GUI om je website-achtig-dingetje te 'beheren' om in n soort nutshell uit te leggen.
@LMW. T stond er n beetje krom. Excuus.
't Gaat compleet langs mij heen.quote:
Zaterdagavond opdrachten maken met wijn?quote:Op zaterdag 20 september 2008 23:24 schreef Soempie het volgende:
Opdrachten maken met wijn op werkt niet echt.
Ik wilde de zondag vrij.quote:Op zondag 21 september 2008 03:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zaterdagavond opdrachten maken met wijn?
Al bezig?quote:Op zondag 21 september 2008 11:41 schreef motorbloempje het volgende:
fijn... stond net op het begin om te besluiten dat ik voor één uur zou beginnen met die opdrachten![]()
quote:Op zondag 21 september 2008 13:40 schreef Soempie het volgende:
De ouderwetse zesjes mentaliteit heb ik vorig jaar laten varen.Het is gewoon echt niet relaxed om nooit voorbereid te zijn en 's nachts door te moeten werken. Of om 7 uur dronken thuiskomen, snel douchen en lopend naar de tentamenhal moeten omdat je niet kunt fietsen.
Ja gelukkig wel, maar ik was zo goed bezig net en nu heb ik totaal geen zin in die werkgroepen die morgen op de planning stondenquote:Op zondag 21 september 2008 13:32 schreef Soempie het volgende:
Dat is klote. Gelukkig heb je nog wel de mogelijkheid je planning om te gooien.![]()
Ik baal ook echt enorm. Gister een verslag niet afgemaakt en nu krijg ik net het voorstel naar Antwerpen te gaan.
Tja, als ie weer bereikbaar is dan kan je op www.kizz.nl je gemiddeldes zien etc.quote:Op zondag 21 september 2008 13:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mja, ik heb ook onderhand alleen maar 6jes, best kut als je bedenkt dat de indeling van studeer plekken int buitenland gaat op basis van cijfers
of nietquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
Spuit 11quote:Op zondag 21 september 2008 14:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
of niet
we moeten ook de hele de verhalen over pedagogiek aanhoren, over testjes, waar men college heeft en hoeveel uren etc.
niet dat ik er mee zit hoor, het is een RU topicmaar ga dan niet zeuren over Informatiekunde, alleen omdat je in dit geval geen idee hebt waar het over gaat
Nou ik zit er ook niet mee, maar djeejs ik krijg wel verschrompelde bijballen van dat gezeik! Ga dan even lekker msn-adressen uitwisselen!quote:Op zondag 21 september 2008 14:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
En je zit er wel meeanders zeur je er niet over
Het is me toch wat.quote:Op zondag 21 september 2008 14:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nou ik zit er ook niet mee, maar djeejs in krijg wel verschrompelde bijballen van dat gezeik! Ga dan even lekker msn-adressen uitwisselen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |