Wat dacht je van De Achmaad?quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:18 schreef TC03 het volgende:
Tomasson speelt goed heur.
Jammer dat we De Guz en De Kaay niet hebben, anders zou het denk ik helemaal lekker lopen.
Ook inderdaad. Wat een sterrenensemble., hou me vast!quote:
quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:21 schreef Hertog_Martin het volgende:
ADO 2-0... staan nu 1e in de eredivisie daarmee
Volendam, Willem II, Heracles.. allemaal 1 pot nat.quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:22 schreef denthemen het volgende:
TC03, je weet dat het maar Volendam is?
Laat die dan ook uit VBL wegblijven.quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:22 schreef Blawh het volgende:
TT aangepast, het verraadt enigzins het wedstrijdverloop. Niet leuk voor de mensen die Studio Sport willen kijken vanavond zonder de uitslag te weten.
Topic staat ook de FP en in de AT lijst.quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:23 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Laat die dan ook uit VBL wegblijven.
Laat die mensen wegblijven uit VBLquote:Op zaterdag 13 september 2008 21:22 schreef Blawh het volgende:
TT aangepast, het verraadt enigzins het wedstrijdverloop. Niet leuk voor de mensen die Studio Sport willen kijken vanavond zonder de uitslag te weten.
quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:22 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Volendam, Willem II, Heracles.. allemaal 1 pot nat.
Dan is je DuoLNB vast niet goed 'gericht' ofzoquote:Op zaterdag 13 september 2008 21:23 schreef Ludacriss het volgende:
Hoe laat komen de samenvattingen... om een of andere reden ontvang ik Eredivisie Live kanaal 2 in een enorm slechte kwaliteit via Canal Digitaal.
quote:
quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:24 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
van gaal terug naar ajax
Ik keek pas ff eredivisie vrouwen.... ADO - Utrechtquote:
Valt je dat nu pas op? Die keept daar al jaren.quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:25 schreef TC03 het volgende:
Wat een vetklep, die keeper van Volendam.
Ik interesseer me niet voor de JL.quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:25 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Valt je dat nu pas op? Die keept daar al jaren.
Misschien moet Febo Jansen hem maar eens advies gaan geven.quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:25 schreef TC03 het volgende:
Ik heb geen DuoLNB heb namelijk een motortje op mijn schotel zitten. Het rare is dat ik alle andere kanalen van Astra 3 wel gewoon normaal kan ontvangen :Squote:Op zaterdag 13 september 2008 21:24 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Dan is je DuoLNB vast niet goed 'gericht' ofzoHier nml probleemloos.
quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:25 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
markvanrinsum als zijn rechterhand
Hij heeft zelfs al een seizoen in de eredivisie gekeept een paar jaar geleden.quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:26 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik interesseer me niet voor de JL.
Nee, dat zeker niet. We zijn nog altijd een degradatiekandidaat, maar er zijn meer verschillen tussen de clubs dan overeenkomsten. Het enige wat al die clubs gemeen hebben is dat ze waarschijnlijk aan het einde op plaats 12-18 staan.quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:26 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, Heracles is de naam degradatiekandidaat ontgroeid.
Je houd dus niet zo van voetbal.quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:26 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik interesseer me niet voor de JL.
Niet genoeg blijkbaar.quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:28 schreef Happel het volgende:
[..]
Je houd dus niet zo van voetbal.
Laten zien hoe je jezelf voor lul zet bedoel je?quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:29 schreef Cyberia18 het volgende:
Nou dan moet Ajax het morgen maar laten zien.
Als ajax slim is winnen ze op de zelfde manier zodat ze zich sparen voor donderdagquote:Op zaterdag 13 september 2008 21:29 schreef Cyberia18 het volgende:
Het niveau is echt huilen met de op vandaag.
Nou dan moet Ajax het morgen maar laten zien.
Hij heet niet voor niets "de Ham van Volendam" en Jeroen Frituurpan Verhoeven.quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:25 schreef TC03 het volgende:
Wtf je loopt 1 minuut voor op mijquote:
quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:32 schreef Dr.Crane het volgende:
Wijnaldum. Echt verreweg het grootste Nederlandse talent van dit moment.
quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:32 schreef Dr.Crane het volgende:
Wijnaldum. Echt verreweg een van de grootste Nederlandse talenten van dit moment.
Vampire87 meldt zich!quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:38 schreef xFriendx het volgende:
Steek je hand omhoog als je al uitkijkt naar de persconferentie met Van Gaal....
quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:38 schreef xFriendx het volgende:
Steek je hand omhoog als je al uitkijkt naar de persconferentie met Van Gaal....
Wie is er hier ontzettend enthousiast danquote:Op zaterdag 13 september 2008 21:42 schreef DJ_Ryow het volgende:
waarom is iedereen zo enthousiast over feyenoord? 2 penalties tegen een matige ploeg, meer niet.
voor de eerste penal (belachelijk domme actie verdediger) ging het gelijk op.
ook Van Hooijdonk en Tan zijn niet onder de indruk
Ja tis toch een stunt van feyenoord hé 2-0 voorstaan in de rust tegen Volendamquote:Op zaterdag 13 september 2008 21:42 schreef DJ_Ryow het volgende:
waarom is iedereen zo enthousiast over feyenoord? 2 penalties tegen een matige ploeg, meer niet.
Die draaiden ze ook in de ArenA met Ajax - psvquote:Op zaterdag 13 september 2008 21:43 schreef Cyberia18 het volgende:
Liberte in Den Haag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gaan jullie morgen ook stunten tegen Roda?quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:43 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ja tis toch een stunt van feyenoord hé 2-0 voorstaan in de rust tegen Volendam
van Hooijdonk is ook nogal serieus te nemen als hij een mening heeft over een van zijn oude clubs..quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:42 schreef DJ_Ryow het volgende:
Kampioenuh!!!!!quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:42 schreef DJ_Ryow het volgende:
Tja geen idee of het 10-0 zal wordenquote:Op zaterdag 13 september 2008 21:43 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Gaan jullie morgen ook stunten tegen Roda?
't is ook lastig al die verschillende tijdstippenquote:Op zaterdag 13 september 2008 21:46 schreef Palmboom313 het volgende:
Eredivisie live denkt dat az nog aan de 2e helft moet beginnen![]()
quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:47 schreef TC03 het volgende:
Niet zulke goede hamstrings voor onze stabiele negér Slory.²
Over wie heb je het?quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:48 schreef Eenjongentjevan1 het volgende:
Weet je, sommige presentatoren kunnen der echt niks van.. Maar na dit seizoen halen ze 'hopelijk' betere.
Doodverwensing. ban.quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:50 schreef pfaf het volgende:
[..]
Nee, ik wenste je dood. Dit was slechts een hersnespinsel.
quote:
Hij heeft hem laten verwijderen.quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:53 schreef pfaf het volgende:
[..]!
Ik dacht dat de beste jongen al zelfmoord zou hebben gepleegd,of op z'n minst een geamputeerd been zou hebben!![]()
Kratje Grolsch. Ik haal; 'm zelf op.quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:53 schreef denthemen het volgende:
Je moet Yvonne een zeikwijf noemen, dan krijg je een week, ik spreek uit ervaring
Het been, de tattoo of de datum?quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:54 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Hij heeft hem laten verwijderen.
quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:54 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Hij heeft hem laten verwijderen.
Ik mag niet wedden met gekken en Fok! gebruikers van mijn moederquote:Op zaterdag 13 september 2008 21:54 schreef pfaf het volgende:
[..]
Kratje Grolsch. Ik haal; 'm zelf op. [ afbeelding ]
Hij zal waarschijnlijk meedoenquote:Op zaterdag 13 september 2008 21:56 schreef Dr.Crane het volgende:
Jammer dat Vlaar volgende week niet meedoet, dan zou er best een goed centrum tegen Ajax staan.
De Ben Side Youth hooliequote:
Vlaar staat er vrijwel nooit bij z'n rentree. Dat vergt bij hem meestal wel een aantal wedstrijden.quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:56 schreef Dr.Crane het volgende:
Jammer dat Vlaar volgende week niet meedoet, dan zou er best een goed centrum tegen Ajax staan.
quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:56 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik mag niet wedden met gekken en Fok! gebruikers van mijn moeder
ontkenningsfase. past ook precies bij hem eigenlijkquote:Op zaterdag 13 september 2008 21:54 schreef Cyberia18 het volgende:
Louis aan het woord nu.
We speelde een goede wedstrijd.
![]()
![]()
Maar jij ben homies met haar, ik nietquote:
quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:57 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
ontkenningsfase. past ook precies bij hem eigenlijk
Dat zegt niets als 1 van je tegenstanders AZ was.quote:Op zaterdag 13 september 2008 22:05 schreef TLC het volgende:
ADO de meest productieve ploeg in de Eredivisie![]()
Lach maar niet te hard.quote:Op zaterdag 13 september 2008 22:03 schreef denthemen het volgende:
Het ultieme moment om weer even op AZfanpage te kijken
Daar heb je een punt.quote:Op zaterdag 13 september 2008 22:06 schreef denthemen het volgende:
jaaaa, de joden moeten weer aan 't gas
Feyenoord laat zich iets teveel terugzakken. Nou ja, als je alle wedstrijden de komende maanden zo wint vind ik het best.quote:Op zaterdag 13 september 2008 22:10 schreef Kopbal het volgende:
Ongelovelijk saaie tweede helft trouwens
Winnen jullie nou eerst maar van Roda.quote:Op zaterdag 13 september 2008 22:12 schreef Jasza het volgende:
Feyenoord moet winnen via pingels, hoe triest.
quote:Op zaterdag 13 september 2008 22:13 schreef dronkeykong het volgende:
Gouden griffel om de terugkomst van Tomasson
Hoe moeilijk met 2 pingels
Daar heb je een puntquote:Op zaterdag 13 september 2008 22:13 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Winnen jullie nou eerst maar van Roda.
Nou en? Drie punten zijn drie punten.quote:Op zaterdag 13 september 2008 22:12 schreef Jasza het volgende:
Hoi buurman.quote:Op zaterdag 13 september 2008 22:14 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Daar heb je een punt
Hoe ist met Slory?
Is verder nog niet veel over bekend dacht ik. Maar ik hoop in elk geval dat ie er volgende week niet bij is.quote:Op zaterdag 13 september 2008 22:14 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Daar heb je een punt
Hoe ist met Slory?
Ik hoop het ook.quote:Op zaterdag 13 september 2008 22:16 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Is verder nog niet veel over bekend dacht ik. Maar ik hoop in elk geval dat ie er volgende week niet bij is.
quote:Op zaterdag 13 september 2008 22:12 schreef Jasza het volgende:
Ik neem voorlopig ook maar even m'n woorden terug over hem.quote:Op zaterdag 13 september 2008 22:24 schreef Happel het volgende:
Biseswar wordt de revelatie, zei het al eerder.
Tegen fucking Volendam.quote:Op zaterdag 13 september 2008 22:24 schreef Happel het volgende:
Biseswar word de revelatie, zei het al eerder.
Altijd weer dat negatieve, wat een teringlul ben je toch.quote:Op zaterdag 13 september 2008 22:25 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Tegen fucking Volendam.Laat hem dat volgende week 2 keer doen, dan praten we verder.
quote:
Je weet toch dat een bal zo mooi erin schieten makkelijker is tegen Volendam, tegen Ajax is 't doel kleinerquote:Op zaterdag 13 september 2008 22:26 schreef Happel het volgende:
[..]
Altijd weer dat negatieve, wat een teringlul ben je toch.
Nee jij dan met je euforische gejuich.quote:Op zaterdag 13 september 2008 22:26 schreef Happel het volgende:
[..]
Altijd weer dat negatieve, wat een teringlul ben je toch.
Ik zit dan ook thuis.quote:Op zaterdag 13 september 2008 22:26 schreef denthemen het volgende:
JODEN GAAN ERAAN OLE OLE
Veel lege plekken trouwens?
Euforisch? Waar dan?quote:Op zaterdag 13 september 2008 22:27 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Nee jij dan met je euforische gejuich.
Ja jou lege plek had ik al gezien ja, naja, er zit nu een dikke negerinquote:
Dat zal allebei wel meevallen.quote:Op zaterdag 13 september 2008 22:28 schreef DJ_Ryow het volgende:
vind dit eigenlijk wel leuk. nu gaat feyenoord met vertrouwen de klassieker in, de vijandigheid zal heftiger zijn en de teleurstelling zal nog groter zijn.
Heeft nu echt z'n tijd gehad ja. Al is het natuurlijk wel handig om hem als 3e of 4e spits achter de hand te hebben.quote:
quote:Op zaterdag 13 september 2008 22:30 schreef TC03 het volgende:
Commentator heeft volgens mij ook een Feyenoord-pyama.
Pffff, en nu heb ik wat vertrouwen in Feijenoord. Wat een schande.quote:Op zaterdag 13 september 2008 22:28 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Een paar jaar terug was je tenminste nog enigszins kritisch.
Vooral die vijandigheid, die zal opeens minder zijn als Feyenoord had verlorenquote:Op zaterdag 13 september 2008 22:29 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Dat zal allebei wel meevallen.
Geen schande, maar ik ga een spits niet beoordelen op 2 goals tegen Volendam. Volgende week komt het echte werk.quote:Op zaterdag 13 september 2008 22:31 schreef Happel het volgende:
[..]
Pffff, en nu heb ik wat vertrouwen in Feijenoord. Wat een schande.
quote:
als je vertrouwen hebt trek je een grotere bek, zo werkt het bij iedereen.quote:Op zaterdag 13 september 2008 22:31 schreef denthemen het volgende:
[..]
Vooral die vijandigheid, die zal opeens minder zijn als Feyenoord had verloren
quote:Op zaterdag 13 september 2008 22:12 schreef Jasza het volgende:
Ik wel dan? Enige wat ik een week of twee terug al zei was dat Biseswar de revelatie zal gaan worden dit seizoen. Vandaag is gewoon een leuk begin. Jij begint gelijk te miepen dat hij dat dan maar moet laten zien tegen de joden. Zeur gewoon niet zo.quote:Op zaterdag 13 september 2008 22:31 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Geen schande, maar ik ga een spits niet beoordelen op 2 goals tegen Volendam. Volgende week komt het echte werk.
Misschien in Brabant.quote:Op zaterdag 13 september 2008 22:34 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
als je vertrouwen hebt trek je een grotere bek, zo werkt het bij iedereen.
Boehoe...quote:Op zaterdag 13 september 2008 22:36 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Credits to him ja. Volendam blijft ook een taaie tegenstander.
Als ie écht de revelatie van het seizoen wil worden, moet ie dus meer doen dan tegen miezerige ploegjes als Volendam scoren, als ie volgende week door het ijs zakt is het gewoon weer de middelmatige spits die Feyenoord eigenlijk kwijt wilde. Maar dit was een aardig beginnetje ja.quote:Op zaterdag 13 september 2008 22:35 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik wel dan? Enige wat ik een week of twee terug al zei was dat Biseswar de revelatie zal gaan worden dit seizoen. Vandaag is gewoon een leuk begin. Jij begint gelijk te miepen dat hij dat dan maar moet laten zien tegen de joden. Zeur gewoon niet zo.
Dat doet er toch niets aan af dat ie vandaag goed inviel?quote:Op zaterdag 13 september 2008 22:36 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Credits to him ja. Volendam blijft ook een taaie tegenstander.
Inderdaadquote:Op zaterdag 13 september 2008 22:38 schreef Cyberia18 het volgende:
Volgens m'n sms dienst is de 6-0 ook gevallen
quote:Op zaterdag 13 september 2008 22:38 schreef Cyberia18 het volgende:
Volgens m'n sms dienst is de 6-0 ook gevallen
0-2quote:Op zondag 14 september 2008 11:56 schreef RayMania het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Eerste om 12:30. Rest om 14:30. Hup Ajax.
1-1quote:Op zondag 14 september 2008 11:56 schreef RayMania het volgende:
Eerste om 12:30. Rest om 14:30. Hup Ajax.
Heeft Koolhof eigenlijk wel eens ergens wat gepresteerd als trainer?quote:Op zondag 14 september 2008 12:24 schreef Adelante het volgende:
Koolhof bij Cambuur op non actief gesteld na 6 wedstrijden
Nee. Heeft het alleen bij AGOVV langer dan een seizoen volgehouden geloof ik.quote:Op zondag 14 september 2008 12:26 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Heeft Koolhof eigenlijk wel eens ergens wat gepresteerd als trainer?
En ook niet bij Cambuur en MVV. Einde loopbaan zou je dus zeggen.quote:Op zondag 14 september 2008 12:28 schreef Adelante het volgende:
Als trainer niet bij De Graafschap, niet bij Emmen en niet bij AGOVV
Eens.quote:Op zondag 14 september 2008 12:30 schreef venomsnake het volgende:
Wel mooi dat Hofs gewoon weer bij Vitesse speelt.
Wat is dit nu weer?quote:3:32 VIT Doeltrap Piet Velthuizen
3:25 GRA Schot naast Geert den Ouden
2:52 GRA Redding keeper Erik Heijblok
2:47 VIT Schot op doel Nick Hofs
2:32 VIT Hoekschop Nick Hofs
2:23 GRA Redding keeper Erik Heijblok
2:16 VIT Schot op doel Rogier Molhoek
2:08 VIT Vrije trap Nick Hofs
1:46 GRA Overtreding Peter Jungschläger op Rogier Molhoek
0:22 VIT Vrije trap Civard Sprockel
0:11 GRA Overtreding Jason Oost op Paul Verhaegh
0:00 GRA Aftrap
Waar haal je dat nu weer weg?quote:
quote:Op zondag 14 september 2008 12:30 schreef venomsnake het volgende:
Wel mooi dat Hofs gewoon weer bij Vitesse speelt.
Ze houden het goed bij iigquote:Op zondag 14 september 2008 12:39 schreef JH87 het volgende:
Dat staat naast m'n venstertje bij Eredivisie Live. Ik was zo gek te betalen voor de wedstrijd.
Wat is daar (quote:
Had ie dus beter bij Feyenoord kunnen blijvenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |