Wat dacht je van De Achmaad?quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:18 schreef TC03 het volgende:
Tomasson speelt goed heur.
Jammer dat we De Guz en De Kaay niet hebben, anders zou het denk ik helemaal lekker lopen.
Ook inderdaad. Wat een sterrenensemble., hou me vast!quote:
quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:21 schreef Hertog_Martin het volgende:
ADO 2-0... staan nu 1e in de eredivisie daarmee
Volendam, Willem II, Heracles.. allemaal 1 pot nat.quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:22 schreef denthemen het volgende:
TC03, je weet dat het maar Volendam is?
Laat die dan ook uit VBL wegblijven.quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:22 schreef Blawh het volgende:
TT aangepast, het verraadt enigzins het wedstrijdverloop. Niet leuk voor de mensen die Studio Sport willen kijken vanavond zonder de uitslag te weten.
Topic staat ook de FP en in de AT lijst.quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:23 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Laat die dan ook uit VBL wegblijven.
Laat die mensen wegblijven uit VBLquote:Op zaterdag 13 september 2008 21:22 schreef Blawh het volgende:
TT aangepast, het verraadt enigzins het wedstrijdverloop. Niet leuk voor de mensen die Studio Sport willen kijken vanavond zonder de uitslag te weten.
quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:22 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Volendam, Willem II, Heracles.. allemaal 1 pot nat.
Dan is je DuoLNB vast niet goed 'gericht' ofzoquote:Op zaterdag 13 september 2008 21:23 schreef Ludacriss het volgende:
Hoe laat komen de samenvattingen... om een of andere reden ontvang ik Eredivisie Live kanaal 2 in een enorm slechte kwaliteit via Canal Digitaal.
quote:
quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:24 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
van gaal terug naar ajax
Ik keek pas ff eredivisie vrouwen.... ADO - Utrechtquote:
Valt je dat nu pas op? Die keept daar al jaren.quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:25 schreef TC03 het volgende:
Wat een vetklep, die keeper van Volendam.
Ik interesseer me niet voor de JL.quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:25 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Valt je dat nu pas op? Die keept daar al jaren.
Misschien moet Febo Jansen hem maar eens advies gaan geven.quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:25 schreef TC03 het volgende:
Wat een vetklep, die keeper van Volendam.
Ik heb geen DuoLNB heb namelijk een motortje op mijn schotel zitten. Het rare is dat ik alle andere kanalen van Astra 3 wel gewoon normaal kan ontvangen :Squote:Op zaterdag 13 september 2008 21:24 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Dan is je DuoLNB vast niet goed 'gericht' ofzoHier nml probleemloos.
quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:25 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
markvanrinsum als zijn rechterhand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |