kaassoufllequote:Op zondag 14 september 2008 15:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waarom drink je dat dan ook, het smaakt naar niets
[..]
Die zijn lekker hoormaar ik ging uiteindelijk toch maar voor shoarma
Ja precies. En een vriendin van mij heeft er wel eens een brandwond op haar kin door gehad, omdat er wat kaas op haar kin viel.quote:Op zondag 14 september 2008 15:08 schreef RickoKun het volgende:
Ik heb wel eens een 2degraadsbrandwond gekregen op mijn lip, omdat die kanker kaassouflé zo heet was en over mijn lip heen droop toen ik em beet
quote:Op zondag 14 september 2008 15:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waarom drink je dat dan ook, het smaakt naar niets
[..]
Die zijn lekker hoormaar ik ging uiteindelijk toch maar voor shoarma
Ik had m zelf niet eens besteld joh, ik nam een hapje van de souffle van een vriend van me.quote:Op zondag 14 september 2008 15:10 schreef gers het volgende:
[..]
kaassouflle![]()
zijn altijd die vegiwijven die dat bestellen
je oor heb je nog hequote:Op zondag 14 september 2008 15:11 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Het smaakt naar anijs !
En de op de goede manier ( met suiker in brand zetten en daarna erdoor heen roeren ) is het super goed te drinken.
Vind ik dan he ..
Al heb ik liever Mede
meisjes die vlees etenquote:Op zondag 14 september 2008 15:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik had m zelf niet eens besteld joh, ik nam een hapje van de souffle van een vriend van me.
Zelf kocht ik een lekker broodje shoarma
Anijs? Hm okequote:Op zondag 14 september 2008 15:11 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Het smaakt naar anijs !
En de op de goede manier ( met suiker in brand zetten en daarna erdoor heen roeren ) is het super goed te drinken.
Vind ik dan he ..
Al heb ik liever Mede
dat sowiesoquote:Op zondag 14 september 2008 15:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Vleisch is goed voor iedereen!
quote:Op zondag 14 september 2008 15:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Anijs? Hm okeik drink wel heel vaak Sambuca
!
wasmachinequote:Op zondag 14 september 2008 15:21 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Sambuca .. ik ben daar zo ziek van geweest een keer, en de bh van mijn vriendin ruikt nog steeds naar die troep ..
Wel het leek ons gezellig en grappig als ik het shotglaasje tussen haar borsten zou drinken.quote:Op zondag 14 september 2008 15:21 schreef gers het volgende:
[..]
wasmachine![]()
en je moet het opdrinken niet over je tetten doen
een beetje lactacyd helpt dat kutje wélquote:Op zondag 14 september 2008 15:24 schreef Noorsbloed het volgende:
En die bh is al tig keer gewassen, maar het helpt geen kut
koop dan een nieuwequote:Op zondag 14 september 2008 15:24 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Wel het leek ons gezellig en grappig als ik het shotglaasje tussen haar borsten zou drinken.
Maar dat ging grandioos fout en er zat meer Sambuca in haar bh dan in mijn mond ..
En die bh is al tig keer gewassen, maar het helpt geen kut
Waarom ken je die naam uit je hoofdquote:Op zondag 14 september 2008 15:26 schreef RickoKun het volgende:
[..]
een beetje lactacyd helpt dat kutje wél
Je moet er ook niet teveel van drinkenquote:Op zondag 14 september 2008 15:21 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Sambuca .. ik ben daar zo ziek van geweest een keer, en de bh van mijn vriendin ruikt nog steeds naar die troep ..
quote:Op zondag 14 september 2008 15:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je moet er ook niet teveel van drinkenen goldstrike dan
?
Nee, ik hou niet van whiskeyquote:Op zondag 14 september 2008 15:35 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Goldstrike![]()
Prima te doen.
Vooral met drankspellen![]()
Zijn er ook nog fervente whiskey liefhebbers hier ?
eigenlijk niet maar wat is een goede wiskey/whisky en niet te duurquote:Op zondag 14 september 2008 15:35 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Goldstrike![]()
Prima te doen.
Vooral met drankspellen![]()
Zijn er ook nog fervente whiskey liefhebbers hier ?
Lactacyd, voor een fris kutjequote:Op zondag 14 september 2008 15:26 schreef RickoKun het volgende:
[..]
een beetje lactacyd helpt dat kutje wél
hoe smaakt dan goldstrike heb het namelijk nog nooit opquote:Op zondag 14 september 2008 15:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, ik hou niet van whiskey
En ja inderdaad hahagoldstrike vind ik zelf echt heel lekker, maar dat verkopen ze lang niet in alle cafe's
Naar kaneelquote:Op zondag 14 september 2008 15:41 schreef gers het volgende:
[..]
hoe smaakt dan goldstrike heb het namelijk nog nooit op
Met echt bladgoud!!1!1!1quote:Op zondag 14 september 2008 15:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Naar kaneelsmaakt precies zoals de fireballs van jawbreaker van vroeger
fireballsquote:Op zondag 14 september 2008 15:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Idd !quote:Op zondag 14 september 2008 15:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
en is die walker wat ?quote:Op zondag 14 september 2008 15:45 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Idd !
En goede whisky voor beginners:
Glenn Fiddich
Ik persoonlijk houd niet van Walker, alleen de black label maar die is dan ook wat duurder weer.quote:Op zondag 14 september 2008 15:46 schreef gers het volgende:
[..]
en is die walker wat ?
en hoe duur is zo'n fles?
ik zat te denken aan rond de 35 euro wat is dan een goede koop ?quote:Op zondag 14 september 2008 15:56 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik persoonlijk houd niet van Walker, alleen de black label maar die is dan ook wat duurder weer.
Rond de 20 euro ben je sowieso wel kwijt.
Dimple is ook een goede whisky
En als je een wat zachtere wil : Tullarmore Dew
quote:Op zondag 14 september 2008 15:59 schreef gers het volgende:
[..]
ik zat te denken aan rond de 35 euro wat is dan een goede koop ?
en hebben ze die bij die whiskeyboer in Den bosch ?
(is het trouwens whiskey of whisky?)
quote:Whisky (of whiskey) is een sterke drank die gemaakt wordt van gemout graan, waarbij malt whisky gedistilleerd wordt van gemoute gerst in een potketel en grain whisky ook van andere graansoorten (voornamelijk maïs) in een kolomketel.
Hmm ..quote:Op zondag 14 september 2008 15:59 schreef gers het volgende:
[..]
ik zat te denken aan rond de 35 euro wat is dan een goede koop ?
en hebben ze die bij die whiskeyboer in Den bosch ?
(is het trouwens whiskey of whisky?)
quote:Op zondag 14 september 2008 15:49 schreef Rhythm het volgende:
whiskey is voor vrouwen, ik drink breezers.![]()
eeuhm kan het dan ook andersquote:Op zondag 14 september 2008 16:05 schreef Rhythm het volgende:
Maar Gers, je drinkt hem wel puur neem ik aan he?
Met cola of sinas (quote:
Sommige homo's mixen de whisky met cola en dergelijke..quote:
Whiskey cola is echt smerigquote:Op zondag 14 september 2008 16:08 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Sommige homo's mixen de whisky met cola en dergelijke..
![]()
Dood aan die mensen !
dan ga ik denk ik voor de glen fiddich en de tullamore dew ben ik ook ongeveer 35 euro kwijtquote:Op zondag 14 september 2008 16:03 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Hmm ..
Dan zou ik gaan voor een Glen Fiddich van 15 jaar oud, of een Glen Talloch.
Voor rond de 20 euro heb je ook Tullamore Dew , en dat vind ik persoonlijk een erg lekkere whisky en zeker eentje die goed is om mee te beginnen.
Hij is niet zo scherp van smaak maar subtiel genoeg om meerdere dingen achter te laten ( als in geur en smaak )
Ja jij lust geen whiskeyquote:
Ja, maarja jullie zijn allemaal hele stoere mannen natuurlijkquote:Op zondag 14 september 2008 16:11 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Ja jij lust geen whiskey.
Ik lust allebei, meestal begin ik met puur drinken, maar na een tijdje ga ik toch mixen met cola omdat er ook grenzen zijn aan de verdraagzaamheid van mijn lichaam.
Nog niet echt.quote:Op zondag 14 september 2008 16:10 schreef gers het volgende:
[..]
dan ga ik denk ik voor de glen fiddich en de tullamore dew ben ik ook ongeveer 35 euro kwijt
moet ik nog rekening houden met verschillende soorten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |