Met echt bladgoud!!1!1!1quote:Op zondag 14 september 2008 15:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Naar kaneelsmaakt precies zoals de fireballs van jawbreaker van vroeger
fireballsquote:Op zondag 14 september 2008 15:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Idd !quote:Op zondag 14 september 2008 15:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
en is die walker wat ?quote:Op zondag 14 september 2008 15:45 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Idd !
En goede whisky voor beginners:
Glenn Fiddich
Ik persoonlijk houd niet van Walker, alleen de black label maar die is dan ook wat duurder weer.quote:Op zondag 14 september 2008 15:46 schreef gers het volgende:
[..]
en is die walker wat ?
en hoe duur is zo'n fles?
ik zat te denken aan rond de 35 euro wat is dan een goede koop ?quote:Op zondag 14 september 2008 15:56 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik persoonlijk houd niet van Walker, alleen de black label maar die is dan ook wat duurder weer.
Rond de 20 euro ben je sowieso wel kwijt.
Dimple is ook een goede whisky
En als je een wat zachtere wil : Tullarmore Dew
quote:Op zondag 14 september 2008 15:59 schreef gers het volgende:
[..]
ik zat te denken aan rond de 35 euro wat is dan een goede koop ?
en hebben ze die bij die whiskeyboer in Den bosch ?
(is het trouwens whiskey of whisky?)
quote:Whisky (of whiskey) is een sterke drank die gemaakt wordt van gemout graan, waarbij malt whisky gedistilleerd wordt van gemoute gerst in een potketel en grain whisky ook van andere graansoorten (voornamelijk maïs) in een kolomketel.
Hmm ..quote:Op zondag 14 september 2008 15:59 schreef gers het volgende:
[..]
ik zat te denken aan rond de 35 euro wat is dan een goede koop ?
en hebben ze die bij die whiskeyboer in Den bosch ?
(is het trouwens whiskey of whisky?)
quote:Op zondag 14 september 2008 15:49 schreef Rhythm het volgende:
whiskey is voor vrouwen, ik drink breezers.![]()
eeuhm kan het dan ook andersquote:Op zondag 14 september 2008 16:05 schreef Rhythm het volgende:
Maar Gers, je drinkt hem wel puur neem ik aan he?
Met cola of sinas (quote:
Sommige homo's mixen de whisky met cola en dergelijke..quote:
Whiskey cola is echt smerigquote:Op zondag 14 september 2008 16:08 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Sommige homo's mixen de whisky met cola en dergelijke..
![]()
Dood aan die mensen !
dan ga ik denk ik voor de glen fiddich en de tullamore dew ben ik ook ongeveer 35 euro kwijtquote:Op zondag 14 september 2008 16:03 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Hmm ..
Dan zou ik gaan voor een Glen Fiddich van 15 jaar oud, of een Glen Talloch.
Voor rond de 20 euro heb je ook Tullamore Dew , en dat vind ik persoonlijk een erg lekkere whisky en zeker eentje die goed is om mee te beginnen.
Hij is niet zo scherp van smaak maar subtiel genoeg om meerdere dingen achter te laten ( als in geur en smaak )
Ja jij lust geen whiskeyquote:
Ja, maarja jullie zijn allemaal hele stoere mannen natuurlijkquote:Op zondag 14 september 2008 16:11 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Ja jij lust geen whiskey.
Ik lust allebei, meestal begin ik met puur drinken, maar na een tijdje ga ik toch mixen met cola omdat er ook grenzen zijn aan de verdraagzaamheid van mijn lichaam.
Nog niet echt.quote:Op zondag 14 september 2008 16:10 schreef gers het volgende:
[..]
dan ga ik denk ik voor de glen fiddich en de tullamore dew ben ik ook ongeveer 35 euro kwijt
moet ik nog rekening houden met verschillende soorten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |