Zo dik zijn ze nou ook weer niet, toch? De mijne zijn volgens mij net zo groot maar ik heb nooit openschietende knoopjes. Nou sta ik ook nooit met uilen te gooien, dat scheelt.quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:27 schreef Greys het volgende:
Oh ik heb een foto gevonden (telefoonfotootje, slechte kwaliteit) waarop het tietenprobleem een beetje duidelijk wordt wellicht. Mijn knoopjes schieten dus echt vaak open. Dat ziet er zo ordinair uit, zoals hier.
Jullie vinden vast dat ik me aanstel, maar ik vind die borsten echt veel te groot en als ik er dan over klaag ben ik weer bang dat ik er iets ergs over afroep
[ afbeelding ]
Ik ben van mezelf net ernie! Nu heb ik het al een tijdje niet gedaan,quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:27 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Zo zie je er meer uit zoals ik dachtLeuk
Ws komt het door je blik + de fotopositie. Zijn die wenkbrauwen trouwens enorm geëpileerd of is dit echt de orginele vorm?
Oooh jij ziet er ook leuk uitquote:Op zaterdag 13 september 2008 21:31 schreef Greys het volgende:
PF! Met Milou!
Kijk eens wat ik hier heb, van deze week!![]()
[ afbeelding ]
Dat vind ik dan weer helemaal niet erg, maar juist leuk. Al merk ik het vaak helemaal niet. Iemand moet zijn snufferd al echt in mijn décolleté douwen wil het me opvallen, ik ben daar héél naïef in.quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:32 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
maar dan denk ik aan hoe mensen reageren als ik met een rokje en hakken over straat ga,
laat staaan dat ik dan enorme borsten heb die nog veel meer in het oog springen!
Ik kan me ergens wel indenken dat het vervelend is.
Maar scheet, ik heb toch net ook al twee foto's gepost? Die met die uil en die opblaaspop?quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:33 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Niet dat ik dacht dat je lomp was, maar je hebt wel sjp als icoon die niet bekend staat om haar fijne gezichtstrekken
En mooi zwart glanzend haar
quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:31 schreef Greys het volgende:
PF! Met Milou!
Kijk eens wat ik hier heb, van deze week!![]()
[ afbeelding ]
Ja maar die waren blurryquote:Op zaterdag 13 september 2008 21:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar scheet, ik heb toch net ook al twee foto's gepost? Die met die uil en die opblaaspop?
Moest jij ook bij kapper Milou komen?
Weet je wat grappig is?quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:34 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer helemaal niet erg, maar juist leuk. Al merk ik het vaak helemaal niet. Iemand moet zijn snufferd al echt in mijn décolleté douwen wil het me opvallen, ik ben daar héél naïef in.
Mja, het duurt wel 6 weken voor je hersteld bent...quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:36 schreef Isegrim het volgende:
Mijn tieten verkleinen zou ik nooit doen, maar ik zou ze wel heel graag laten liften. Zonder BH zien ze er gewoon echt niet uit.En ze zitten zo ver uit elkaar.
En de tepels zitten helemaal aan de onderkant, ik ben net zo'n wijf uit Groeten uit de Rimboe.
Ja, nu wil ik het helemaal natuurlijk.quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:38 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Mja, het duurt wel 6 weken voor je hersteld bent...De verkleining was echt heel hard nodig, maar de lift was echt een bonus! Niet gedacht dat het zo mooi zou worden!
![]()
Ik kijk er juist liever niet naar in de spiegel.quote:Zegt het iets dat ik ze nog steeds elke dag bewonder voor de spiegel?
Dat heb ik ook nog, tepels als schoteltjes.quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:38 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik vond ze altijd vreselijk, maar iemand die ik ken is er wel fan van, dus zal 't wel meevallenEn kleine tepels zijn tof hoorde ik, dus dat scheelt
![]()
Ik heb juist heel veel wenkbrauw van mezelf en als ik niet epileer dan ziet het er niet uit... mijn huid is heel erg licht (bijna porselein) en ik heb heel dikke wenkbrauwen. Ik epileer dus al jaren en kan niet zonder mijn pincetquote:Op zaterdag 13 september 2008 21:38 schreef kwakveense het volgende:
ik epileer alleen dat wat er uitsteekt waar t niet hoort. mn wenkbrauwen zijn gewoon heel dun, alleen heb dan een half bos nog over mn oogleden verspreid. aan de vorm doe ik niks...alleen stray hairs
en dan denken mensen dus dat ik ernstig epileer als ze mn wenkbrauwen zien...ik vind wat donkerder wel mooi, maar dat heb k nou eenmaal niet
als kindje had ik 0 wenkbrauwen:
[ afbeelding ]
en nu nog steeds weinig (ogen van net, dit is bijgetekend tussen de haartjes met licht potlood):
[ afbeelding ]
Dat is normaal hoor. Alleen siliconentieten blijven rechtopstaan.quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:41 schreef kwakveense het volgende:
op mn rug dan gaan ze bij mij vel te veel richting oksels.... beuh.... ik ben 25 en ze zijn nu al uitgezakt....
Jawel, via de navelquote:Op zaterdag 13 september 2008 21:36 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik wil best grotere borsten
maar dan zonder littekens
dat gaat niet
Het kan soort van wel. Operatie via je navel, lege implantaten erin stoppen, met zout water vullen en ventieltje dicht. Geen idee of het op grotere schaal wordt uitgevoerd of dat het een experimentele ingreep was.quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:36 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik wil best grotere borsten
maar dan zonder littekens
dat gaat niet
Ik vind dat toch wel zo ontzettend grof.... Geez, dat zeg je toch niet???quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:34 schreef Ewelina het volgende:
Dat mannen op een gegeven ogenblik (voor de verkleining) dingen als "TIETEN!" en "GROTE BLOEMKOLEN" naar me gingen roepen vond ik niet zo...
Al zolang als ze volgroeid zijn, heb ik hangende tieten.quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:41 schreef kwakveense het volgende:
op mn rug dan gaan ze bij mij vel te veel richting oksels.... beuh.... ik ben 25 en ze zijn nu al uitgezakt....
Ik zal wel moeten... anders zie ik er echt niet uit!quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:43 schreef motorbloempje het volgende:
wenkbrauwen epileren, no way dat ik dát doe
Die tieten op het plaatje zijn nep. Er zit namelijk een bolling aan de bovenkant en dat is niet zo bij natuurlijke borsten.quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:46 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Al zolang als ze volgroeid zijn, heb ik hangende tieten.Ik wil pronte borsten!
Zoals deze:
[ afbeelding ]
Mijn zusje heeft zulke. Gewoon echte. De wereld is oneerlijk.
veel te groot/bol (en nep)quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:46 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Al zolang als ze volgroeid zijn, heb ik hangende tieten.Ik wil pronte borsten!
Zoals deze:
[ afbeelding ]
Mijn zusje heeft zulke. Gewoon echte. De wereld is oneerlijk.
Nou, die van mijn zusje zien er toch echt zo uit en die zijn helemaal echt.quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:48 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Die tieten op het plaatje zijn nep. Er zit namelijk een bolling aan de bovenkant en dat is niet zo bij natuurlijke borsten.
Het zit ook tussen mijn oren. Ik zie ze zelf veel groter dan dat anderen ze zien, ik heb een soort boobie-anorexia denk ikquote:Op zaterdag 13 september 2008 21:30 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Zo dik zijn ze nou ook weer niet, toch? De mijne zijn volgens mij net zo groot maar ik heb nooit openschietende knoopjes. Nou sta ik ook nooit met uilen te gooien, dat scheelt.Én ik draag niet zo vaak dingen met knoopjes.
Ze is zevenentwintig.quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:50 schreef kwakveense het volgende:
dan is ze vast nog niet uitgegroeid ofzo??
Dat zou ik echt fijn vinden ja.quote:maar goed, zonder bh kunnen lopen is best tof...
dat figuurtje, die borsten..quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Het zit ook tussen mijn oren. Ik zie ze zelf veel groter dan dat anderen ze zien, ik heb een soort boobie-anorexia denk ikIk vind ze altijd zo enorm opvallen. Zie ook deze foto (die van de zomer eigenlijk alleen gemaakt was om even aan te tonen waarom ik nooit shorts draag, omdat ik ze zo afgrijselijk vind en ze niet vindt staan
).
Vandaar dat ik ook graag zwart draag. Tot afgrijzen van mijn moeder.
Maar dan valt het allemaal lekker niet op
[ afbeelding ]
Nou, dat was min of meer niet gepland. Bovendien zijn we er nog niet helemaal aan gewend dat het nu 'zonder' gebeurt.quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:29 schreef Greys het volgende:
SHE, wat was de achterliggende gedachte van de unprotected sex van vanmiddag dan?
Toch stiekem een beetje een poging tot een beebie? Of wist je dat je sowieso niet in je vruchtbare periode (ik vind dat zo stom klinken) zat ofzo?
Op die foto heb je gewoon een uiterst geil figuur!!! Perfecte taille, lekkere flinke tieten, mooie slanke benen voor zover ik ze kan zien. Helemaal niets mis mee.quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:55 schreef Greys het volgende:
Misschien moet ik dan daarvoor toch een keer proberen in therapie te gaan ofzo, want ik vind mezelf zo een enorme lompe hork. Serieus, niet aanstellerig bedoeld. Dus als ik dat dan zo fout zie, dan moet ik daar toch maar eens iets aan gaan doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |