Foundation is idd vreselijk, poeder gebruik ik ook niet standaard. En ik heb paarsig oogpotlood en smeer rosebud salve omdat ik het blikje so sweet vindquote:Op zaterdag 13 september 2008 20:59 schreef Isegrim het volgende:
Ik gebruik nooit lippenstift. Ik heb wel twee lipglossjes maar die draag ik zelden (alleen als ik ovuleer eigenlijk). Verder draag ik al jaren vrijwel altijd dezelfde grijszilveren oogpotlood (HEMA nr. 22) en mascara. Ik houd absoluut niet van foundation e.d.
Jahoor, de tijd is echt rijp, net alsof ik mezelf hoorquote:Op zaterdag 13 september 2008 20:35 schreef SHE het volgende:
Dit is teveel voor mij.
Mijn lief is de deur uit, de worst is met touwtje en al opgegeten. Nu rest mij slechts nog het schoonmaken van het huis, doen van de afwas, vloeren dweilen en douchen + opmaken
Iets in mij wil liever vies op de bank blijven zitten of in bed kruipen.
Hoe deed ik dat toch vroeger? Stappen, stappen, stappen, 80 uur werken, weer stappen, afspraak hier, afspraak daar.
Ik ga al piepen als ik naar mijn ouders ' moet ' tegenwoordig.
quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:06 schreef Greys het volgende:
Komt bij nader inzien misschien meer door de gezichtsuitdrukking dan door de rode lipstick![]()
Je kijkt alsof er iets in je kont zit!quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zo... (en het erge is, dat ik dat dus gewoon zelf ben, zie het opblaaspop idee?)
[ afbeelding ]
Ongewenst dan zeker!quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:09 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Je kijkt alsof er iets in je kont zit!
Het is een mooie opblaaspop, ware het niet dat ze kijkt alsof iemand het ventieltje heeft laten schieten.quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zo... (en het erge is, dat ik dat dus gewoon zelf ben, zie het opblaaspop idee?)
[ afbeelding ]
Nou, we hebben vanmiddag voor het eerst unprotected sex gehad.quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:07 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Jahoor, de tijd is echt rijp, net alsof ik mezelf hoor.
quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:13 schreef ColdFeet het volgende:
Maar lieve schattekes, wat doen jullie allemaal thuis op zaterdagavond?
quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:14 schreef SHE het volgende:
[..]
Nou, we hebben vanmiddag voor het eerst unprotected sex gehad.
Het was...ehm, alsof ik op de achterbank van een toyota lag
Ik : Ollie, kom op, hij kan er gewoon in hoor
Hij: Jamaar kan dat dan wel zomaar?
Ik: Mijn kut is zonder pil geen biohazard, noch een zwavelput..doe niet zo stom en stop erin!!!
Hij: Ja ...ok, ik doe het nu ok?
Ik:ya think?
Hij: Ghe, toch voelt het anders zo he?
Nu vraag ik je. Libido starting point : 10
Post coitaal was deze -20
Ik ga echt 14 pakken condooms kopen!
Ohquote:
quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:14 schreef SHE het volgende:
[..]
Nou, we hebben vanmiddag voor het eerst unprotected sex gehad.
Het was...ehm, alsof ik op de achterbank van een toyota lag
Ik : Ollie, kom op, hij kan er gewoon in hoor
Hij: Jamaar kan dat dan wel zomaar?
Ik: Mijn kut is zonder pil geen biohazard, nog een zwavelput..doe niet zo stom en stop erin!!!
Hij: Ja ...ok, ik doe het nu ok?
Ik:ya think?
Hij: Ghe, toch voelt het anders zo he?
Nu vraag ik je. Libido starting point : 10
Post coitaal was deze -20
Ik ga echt 14 pakken condooms kopen!
Goed plan, in dat gevalquote:Op zaterdag 13 september 2008 21:16 schreef kwakveense het volgende:
ik kijk last night of the proms en knabbel op zilveruitjes, augurkjes en rijstwafels...
uitgaanbeuh. kom ik mannen tegen enzo. en als ze me geen aandacht geven voel k me lelijk en ongewenst. als ze me wel aandacht geevn vind ik ze stom, of schiet ik in een rare kronkel en begin mn ex te missen, of ze worden mn toekomstige ex en blijken een zak hooi te zijn.
ik zit voorlopig lekker op de bank op zaterdag.
Moet vast lukken, als ik plankgas rijquote:Op zaterdag 13 september 2008 21:16 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh
Kom je hierheen? Ik ben lekkere liflafjes aan het maken, ben alleen ietsie te laat begonnen met kokenAlles staat nu te pruttelen, over drie kwartier ofzo eten
Deze Slank-topics zijn zó veel meer dan een kwekgroepje.quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:11 schreef SHE het volgende:
[..]
Het is een mooie opblaaspop, ware het niet dat ze kijkt alsof iemand het ventieltje heeft laten schieten.
I'd buy you.
Anytime
Vanaf Antwerpen is het minder dan een half uurquote:Op zaterdag 13 september 2008 21:17 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Moet vast lukken, als ik plankgas rij.
Thanksquote:Op zaterdag 13 september 2008 21:17 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Goed plan, in dat geval
PF, ik vind je wenkbrauwen zo... streng. Lekker wijf verder, hoor
Ik ben ook best schattigquote:Op zaterdag 13 september 2008 21:21 schreef Ewelina het volgende:
Oh en in vind al die foto's echt leuk!
Ik had me PF anders voorgesteld, wat schattiger (niet negatief bedoeld hoor,maar met een bijnaam als bolletje...)
en Greys! Een foto!
Jij ookquote:Op zaterdag 13 september 2008 21:24 schreef kwakveense het volgende:
jeumig man, jullie zijn sowieso allemaal lekkere wijven
lekkere wijven topic ftw
Het idee babies maken vind ik doodeng. Ik ben helemaal panisch ook, zo zonder de pil.quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:18 schreef motorbloempje het volgende:
SHE ging toch met HE WE's maken?
waarom dan comdooms muts?
Vanaf Hilversum is het minimaal anderhalf popjequote:Op zaterdag 13 september 2008 21:21 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Vanaf Antwerpen is het minder dan een half uur(volgens mijn vent, ik slaap altijd in de auto
)
Tip!quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:24 schreef SHE het volgende:
[..]
Het idee babies maken vind ik doodeng. Ik ben helemaal panisch ook, zo zonder de pil.
Klinkt het heel gek als ik gewoon liever met condooms vrij en ik ooit een keer per ongeluk zwanger raak en het me overkomt?
Het 'eraan werken' vind ik afgrijselijk!
Sowieso wil ik eerst even lekker 6 maanden pilvrij mijn lichaam de rust gunnen. Ik ben er echt nog even niet aan toe. Volgend jaar voor het eggie!
Als ik dan wel durf
Zo zie je er meer uit zoals ik dachtquote:Op zaterdag 13 september 2008 21:22 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
ThanksIdd, complimentjes boost
Met neutrale make up vind ik mezelf leuker,
zo zoet als hier ben ik helemaal nietmaar ik zit wel onder de make up
[ afbeelding ]
[..]
Ik ben ook best schattig![]()
Ik trek soms gewoon een verwaande kutkop
tadaa:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
/einde spam
So much voor mijn topografische kennisquote:Op zaterdag 13 september 2008 21:25 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Vanaf Hilversum is het minimaal anderhalf popje.
Je hebt voor zover ik zie prachtige verhoudingen. Mooi rondquote:Op zaterdag 13 september 2008 21:27 schreef Greys het volgende:
Oh ik heb een foto gevonden (telefoonfotootje, slechte kwaliteit) waarop het tietenprobleem een beetje duidelijk wordt wellicht. Mijn knoopjes schieten dus echt vaak open. Dat ziet er zo ordinair uit, zoals hier.
Jullie vinden vast dat ik me aanstel, maar ik vind die borsten echt veel te groot en als ik er dan over klaag ben ik weer bang dat ik er iets ergs over afroep
[ afbeelding ]
Nog wat rode lipstick, smokey eyes en je bent klaarquote:Op zaterdag 13 september 2008 21:27 schreef Greys het volgende:
Oh ik heb een foto gevonden (telefoonfotootje, slechte kwaliteit) waarop het tietenprobleem een beetje duidelijk wordt wellicht. Mijn knoopjes schieten dus echt vaak open. Dat ziet er zo ordinair uit, zoals hier.
Jullie vinden vast dat ik me aanstel, maar ik vind die borsten echt veel te groot en als ik er dan over klaag ben ik weer bang dat ik er iets ergs over afroep
[ afbeelding ]
Bij mij was het panische er gelijk na de eerste maand al af toen ik toch niet zwanger bleek te zijn. Het maakte gelijk plaats voor een professioneel fanatisme om ervoor te zorgen dat het die maand erna dan wel zou lukken. En tegen de tijd dat ik wél een keer zwanger was wilde ik niet eens meer testen omdat het toch niet zo wasquote:Op zaterdag 13 september 2008 21:24 schreef SHE het volgende:
[..]
Het idee babies maken vind ik doodeng. Ik ben helemaal panisch ook, zo zonder de pil.
Klinkt het heel gek als ik gewoon liever met condooms vrij en ik ooit een keer per ongeluk zwanger raak en het me overkomt?
Het 'eraan werken' vind ik afgrijselijk!
Sowieso wil ik eerst even lekker 6 maanden pilvrij mijn lichaam de rust gunnen. Ik ben er echt nog even niet aan toe. Volgend jaar voor het eggie!
Als ik dan wel durf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |