Nee dat was ikquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O, was jij die Anonieme Fokker?.
Ja, en laat ik Miss_S dan toch ook maar even een welkom terug wensen.
Oké. Ik ga eerlijk zijn. Ik zat er niet op te wachten. Ik vind het topic nu leuker dan voorheen. Er werd in het verleden veel te fel op Miss_S gereageerd, maar ik moet ook zeggen dat ik het nu wél prettiger vind zonder al die drama's om niks iedere keer.quote:Op zaterdag 13 september 2008 19:24 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Sorry, ik ben een beetje flauw. Maar ik vind het ook leuk.
En opvallend dat niemand hoi, welkom had gezegd (including me, ik zat me af te vragen wat het was - en dan vooral zelf niet doen
Jawelquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:53 schreef Sugar het volgende:
Ik heb geen geschiedenis met Miss_s en vind het alleen maar leuk, weer een nieuw geluid (voor mij dan).
@ PF: niemand zei dat ie me aan de dunne kant vond.
Ik vind je wel dun (niet dik, dunner dan normaal)quote:Op zaterdag 13 september 2008 20:00 schreef Sugar het volgende:
Dus je vindt mij niet dun, dan zou ik dus volgens je theorie een dikke buik moeten hebben?
Nou.. Of sugar wil gewoon echt graag weten HOE ik het bedoelquote:Op zaterdag 13 september 2008 20:02 schreef kwakveense het volgende:
ow PFje, wat ben je jezelf weer lief vast aan t kletsen![]()
Ja dat bedoel ik! Wat ben ik toch goed met woordenquote:Op zaterdag 13 september 2008 20:06 schreef Sugar het volgende:
Oh, je schreef straks: sommigen vinden haar al aan de dunne kant.
En nu zeg je dat je me dun vindt, zoals in dun-normaal en niet mager-dun.
Dus ehm.... ik denk dat ik je snap: je vindt me normaal slank en niet mager tot dun. Denk ik.Dat zou ik in elk geval snappen, ik zie mezelf niet als dun en helemaal niet als mager uiteraard. Slank vind ik al ver gaan.
Je wordt oud.quote:Op zaterdag 13 september 2008 20:35 schreef SHE het volgende:
Dit is teveel voor mij.
Mijn lief is de deur uit, de worst is met touwtje en al opgegeten. Nu rest mij slechts nog het schoonmaken van het huis, doen van de afwas, vloeren dweilen en douchen + opmaken
Iets in mij wil liever vies op de bank blijven zitten of in bed kruipen.
Hoe deed ik dat toch vroeger? Stappen, stappen, stappen, 80 uur werken, weer stappen, afspraak hier, afspraak daar.
Ik ga al piepen als ik naar mijn ouders ' moet ' tegenwoordig.
Je bent gesetteldquote:Op zaterdag 13 september 2008 20:35 schreef SHE het volgende:
Dit is teveel voor mij.
Mijn lief is de deur uit, de worst is met touwtje en al opgegeten. Nu rest mij slechts nog het schoonmaken van het huis, doen van de afwas, vloeren dweilen en douchen + opmaken
Iets in mij wil liever vies op de bank blijven zitten of in bed kruipen.
Hoe deed ik dat toch vroeger? Stappen, stappen, stappen, 80 uur werken, weer stappen, afspraak hier, afspraak daar.
Ik ga al piepen als ik naar mijn ouders ' moet ' tegenwoordig.
quote:Op zaterdag 13 september 2008 20:35 schreef SHE het volgende:
de worst is met touwtje en al opgegeten.
Wat goed, ik wou dat ik mij meer dan 1x per week opmaaktequote:Op zaterdag 13 september 2008 20:51 schreef SHE het volgende:
Oh nee, alsjeblieft niet zeg, ik ga niet uit hoor!
Het was gisternacht al 5 uur, dus ik ben wel even genezen.
Ik maak me ook altijd op als ik tv ga kijken in mijn eentje. Gewoon, zodat ik er leuk uitzie als ik ga plassen![]()
En voordeel is dat wanneer HE lam thuis komt, ik er helemaal foxy uitzie en hij dan altijd zo grappig glijerig gaat doen.
Dat en ik ben een ontzettende doos natuurlijk.
quote:Op zaterdag 13 september 2008 20:51 schreef SHE het volgende:
Ik maak me ook altijd op als ik tv ga kijken in mijn eentje. Gewoon, zodat ik er leuk uitzie als ik ga plassen![]()
Ik ben 15 jaar lang van donderdag tot zondag onafgebroken op stap geweest, in binnen en buitenland.quote:Op zaterdag 13 september 2008 20:43 schreef Isegrim het volgende:
Maar SHE gaat stappen vanavond? Ik moet zeggen dat ik daar ook niet meer aan moet denken hoor. Maar ik heb er nooit echt van gehouden. De harde muziek, het agressieve 'jagen'... Mijn favoriete discotheek was een gay disco waar de sfeer altijd superrelaxt was.
Ik zo:quote:Op zaterdag 13 september 2008 20:57 schreef Greys het volgende:
Wat betreft make-up... ik zou zo graag willen dat ik rode lipstick kon hebben, maar ik word er net een opblaaspop met een drankprobleem van.
quote:Op zaterdag 13 september 2008 20:59 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik ben 15 jaar lang van donderdag tot zondag onafgebroken op stap geweest, in binnen en buitenland.
Ik kan ECHT geen club, feest of discotheek meer zien.
Sterker nog, ik heb echt een aversie jegens alles wat er naar riekt.
Bovendien mag ik toch nergens meer roken, dus screw'm !![]()
In deze nieuwe fase van mijn leven, word ik schaamteloos dronken bij poezie-voordrachten, kruip ik lam over de bar in de foyer van Carre en vertel ik de opgedirkte meneer naast mij, dat hij voor 50 euro minder een paar straten verder een paar van die 'ballerina's ' naakt kan zien. Tevens test ik mijn paaldans skills tegen de pilaren van ons monumentale stadhuis en heb ik nog zeer regelmatig sjans tussen de dampende deuren van het vriesvak bij de AH XL.
Wat nou oud???
Ik zo... (en het erge is, dat ik dat dus gewoon zelf ben, zie het opblaaspop idee?quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:00 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik zo:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |