jaquote:Op zaterdag 13 september 2008 18:45 schreef jordeeeh het volgende:
Maar goed TS, wat is nou de bedoeling van dit topic?
Kan je tegen je ouders stoer zeggen: "HA! Kijk mij eens stoer trollen op FOK!![]()
, ze happen allemaal ensorts
![]()
![]()
".
Of komt er op de weblog van GS nu ineens een koel berichtje "GS'er disst alle FOK!ers mwoap mwoap!"
Mensen die zich op een community site moeten bewijzen dat ze bij een andere community zitten
1,5quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:30 schreef Ronaldsen het volgende:
Hoe oud was dat kind van hem dan? Die Weesie is toch nog niet zo oud?
Nooit geweten dit trouwens
Riep je plicht niet?quote:
je vat het echt niet he, bobby.quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:47 schreef BobbyB het volgende:
Altijd leuk van die TSers die, op het moment dat de replies tegen hem, of niet naar zijn zin zijn, ze ineens veranderen van "ja, maar het was om uit te lokken zodat mensen gingen happen en ik meende het niet"
quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:47 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Riep je plicht niet?
"S1nn3rz, je moet de tafel nog afruimen!"
thanks for the reminder!quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:47 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Riep je plicht niet?
"S1nn3rz, je moet de tafel nog afruimen!"
Oh jawel hoor, alleen jij mij niet! Zo blijkt maar weer dat er hersendode mensen op GS komen.quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:48 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
je vat het echt niet he, bobby._!
Het geeft niet dat je fout zit hoorquote:Op zaterdag 13 september 2008 18:48 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
je vat het echt niet he, bobby._!
Pas maar op, dadelijk gaat ie jankend naar Deau en zeggen dat de FOK!kertjes hem weer zitten te pesten en dan gaan ze weer zeggen dat FOK! het lelijke mensen forum is enzoquote:Op zaterdag 13 september 2008 18:50 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Het geeft niet dat je fout zit hoor
Is toch ook zoquote:Op zaterdag 13 september 2008 18:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Pas maar op, dadelijk gaat ie jankend naar Deau en zeggen dat de FOK!kertjes hem weer zitten te pesten en dan gaan ze weer zeggen dat FOK! het lelijke mensen forum is enzo
Kom dan ook met goede argumenten, hoef je ook niets tevergeefs na te zoeken.quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ben je gebanned of GS ofzo?
Ik gun die gasten geen hits door nu mijn tijd te gaan verneuken om voor jou voorbeelden te zoeken op die kankersite.
Werkelijk waar een prachtige onderbouwing!quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ben je gebanned of GS ofzo?
Ik gun die gasten geen hits door nu mijn tijd te gaan verneuken om voor jou voorbeelden te zoeken op die kankersite.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |