vertel eens?quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
Is dat die gast van wie z'n kind zelfmoord had gepleegd wat zo krampachtig van GS werd geweerd?
nee dat was een andere. zijn dochter heeft inderdaad zelfmoord gepleegd. niks om grappen over te maken dus.quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
Is dat die gast van wie z'n kind zelfmoord had gepleegd wat zo krampachtig van GS werd geweerd?
een pimp abohouderquote:Op zaterdag 13 september 2008 18:13 schreef jordeeeh het volgende:
FOK! heeft geen reaguurders.
En ga lekker op GS posten ipv hier dan
voor ordinaire tvp-tjes hebben we een bookmark functie.quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:13 schreef Biogarde het volgende:
Wie?
Nou ja, wat er staat. Ze zijn altijd zo maatschappij-kritisch toch?quote:
Ja, en nu?quote:
Het kind heeft juist gehandeld. Als nageslacht van een kansloze mongool is geen andere optie mogelijkquote:Op zaterdag 13 september 2008 18:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
Nou ja, wat er staat. Ze zijn altijd zo maatschappij-kritisch toch?
Maar toen een kind van een van die kanslozen mongolen zichzelf van kant had gemaakt (op zich niet zo gek met zo'n vader), werd er op spastische manieren cencuur toegepast.
Lekker consequent.
zeau, -1 voor dit reaguurseltjequote:Op zaterdag 13 september 2008 18:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Een gast die Dominique heet! Wat een homo/transsexueel/ladyboy/shemale.
Natuurlijke selectiequote:Op zaterdag 13 september 2008 18:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Het kind heeft juist gehandeld. Als nageslacht van een kansloze mongool is geen andere optie mogelijk.
lol. je weet dat danny gewoon ordinair op vakantie gaat van jouw centjes?quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:15 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja, en nu?
Neqschot!
Ga lekker neuqen met de heaumeau's van GS gozer
dat is overal zo, op fok is het niet anders.quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Maar toen een kind van een van die kanslozen mongolen zichzelf van kant had gemaakt (op zich niet zo gek met zo'n vader), werd er op spastische manieren censuur toegepast.
Lekker consequent.
Ja dat weet ik.quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:17 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
lol. je weet dat danny gewoon ordinair op vakantie gaat van jouw centjes?_!
gooi je wel eens geld in de sleaut?
-1 omdat bans niet worden besproken op het forum.quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:18 schreef Olep het volgende:
Ga weg met je Geenstijl taal. Je weet dat hier een ban op staat?
Maar FOK! pretendeert niet censuurloos te zijn. GS wel.quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:17 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
dat is overal zo, op fok is het niet anders.
en nu had je eigenlijk tot inkeer moeten komen en zien dat je een lutser bent.quote:
helemaal niet. ze hebben alleen reacties die offtopic waren weggehaald zoals ze alttijd doen.quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Maar FOK! pretendeert niet censuurloos te zijn. GS wel.
Op het moment dat het een van die droeftoeters persoonlijk aangaat, gaan ze ineens huilen. Agossie..
En ik ben een lutser, omdat?quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:19 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
en nu had je eigenlijk tot inkeer moeten komen en zien dat je een lutser bent._!
neen, ik wil het probleem bespreekbaar maken zoals dat al lang gebruikelijk is op veel fora.quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja..
Maar TS, ga lekker terug naar GS als je je er zo aan ergert
Nee hoor, het ging veel verder dan dat. ^^quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:20 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
helemaal niet. ze hebben alleen reacties die offtopic waren weggehaald zoals ze alttijd doen.
edit:// -weggejorist en opgerot-
toch niet de fantastische features.quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:21 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
En ik ben een lutser, omdat?
Weet jij de reden waarom ik een abo heb genomen? Nee
door juiste moderators (waar hier een gebrek aan is) heeft men het offtopic geblaat de kop in kunnen drukken. zoals het hoort!quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee hoor, het ging veel verder dan dat. ^^
Nou dan kun je nog wat van hem leren hequote:Zeer buitengewoon goed schrijver...
je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:23 schreef Biogarde het volgende:
Zullen we dat onderlinge gebitch over abo's e.d. achterwege laten? Wellicht komt er dan nog iets van die pareltje terecht...
Dank u.
Want GeenStijl maakt wel grappen over zelfmoord van andermans kinderen?quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Maar toen een kind van een van die kanslozen mongolen zichzelf van kant had gemaakt (op zich niet zo gek met zo'n vader), werd er op spastische manieren censuur toegepast.
Lekker consequent.
ach en wee, een reaguurder met de typische grote bek vanachter zijn pc. nekschotje hier en daar, even op zijn bek timmeren maar als ie echt voor je deur zou staan gaan lopen schijten als een reiger met diarree.quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:23 schreef santax het volgende:
[..]
Nou dan kun je nog wat van hem leren he
Daarnaast is het natuurlijk zo dat als je grof geld verdiend door andere publiekelijk kapot te maken je niets anders verdiend dan een zeer trage en pijnlijke dood. Een slopende ziekte is wat ik jouw 'vriend' wel toewens eigenlijk. Ohja, als jouw vriend daar een probleem mee heeft, mag hij in persoon, en niet via dat websitetje van hem, even bij mij thuis zijn gelijk komen halen
Dan is het een vent. Tot die tijd: neqschot voor die vuile parasiet. Er is niets zo laag als jezelf te verrijken aan het leed van andere. En als je daarbij de ruggengraat toont van een een-cellige door bijvoorbeeld al je stukken over Stivoro te deleten (!) als ze plotseling sponsor worden van je pagina... tja...
Jammer dat ze dan niet zijn aangepakt door een andere communityquote:Op zaterdag 13 september 2008 18:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Lekker consequent.
zo nu en dan wil ik die typische fok reaguurdertjes even plagen, die happen altijd zo lekker en nemen veel dingen veel te serieus.quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:26 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb het idee dat je hier nu meer fok! aan het bashen bent (en GS aan het ophemelen) dan dat je er mee zit dat men dhr. weesie niks gunt.
lekker belangrijk geenstijl leeft op het principe de een zijn dood is de ander zijn brood. Ze hebben tot nu toe vaak genoeg karaktermoord gepleegd. Ik zou er echt niet kunnen huilen. Als je hard en ongenuanceerd wilt zijn, moet je niet raar opkijken als je het terugkrijgtquote:Op zaterdag 13 september 2008 18:25 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Want GeenStijl maakt wel grappen over zelfmoord van andermans kinderen?
Dat laatste betwijfel ik, maar jij kent hem. Regel het maar. Sanda regels? Kickbox regels? Zeg het maar. Liever niet teveel gedoe met grondgevechten, maar als ie dat wil, ook goed. Gewoon man2man, fair fight. Daar zul je jouw maat nooit op betrappen. Op Fair... En dat is wat er zo misselijk aan dat ventje is. Precies wat jij omschrijft. En inderdaad, precies wat ik wilde toen ik de reactie op geenstijl-niveau tikte. Dank u.quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:25 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
ach en wee, een reaguurder met de typische grote bek vanachter zijn pc. nekschotje hier en daar, even op zijn bek timmeren maar als ie echt voor je deur zou staan gaan lopen schijten als een reiger met diarree.
Nou ja, ze maken er maar wat graag melding van als het kind van iemand anders het doet.quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:25 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Want GeenStijl maakt wel grappen over zelfmoord van andermans kinderen?
Ja hoor, wie raakt er nou niet aan de schijt van Dominique?quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:25 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
ach en wee, een reaguurder met de typische grote bek vanachter zijn pc. nekschotje hier en daar, even op zijn bek timmeren maar als ie echt voor je deur zou staan gaan lopen schijten als een reiger met diarree.
mr. wannabe streetfighter. je maakt jezelf compleet belachelijk.quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:27 schreef santax het volgende:
[..]
Dat laatste betwijfel ik, maar jij kent hem. Regel het maar. Sanda regels? Kickbox regels? Zeg het maar. Liever niet teveel gedoe met grondgevechten, maar als ie dat wil, ook goed. Gewoon man2man, fair fight. Daar zul je jouw maat nooit op betrappen. Op Fair... En dat is wat er zo misselijk aan dat ventje is. Precies wat jij omschrijft. En inderdaad, precies wat ik wilde toen ik de reactie op geenstijl-niveau tikte. Dank u.
zo is het maar netquote:Op zaterdag 13 september 2008 18:28 schreef Dutch_Nelson het volgende:
S1nn3rz is te arm om geld in de sloot te gooien___!
Ach is hij Dominique Weesie! Wat een kwal vind ik dat. Zag 'm laatst ergens op tv.quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja hoor, wie raakt er nou niet aan de schijt van Dominique?![]()
[ afbeelding ]
Bron?quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Maar FOK! pretendeert niet censuurloos te zijn. GS wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |