Dan loopt 't kwijl er zo uit, terwijl je niks doorhebt.quote:Op zaterdag 13 september 2008 16:39 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Ohja, Morgen is je wang HEEL dik
Bekkenquote:Op zaterdag 13 september 2008 17:24 schreef Bert.Wasbeer het volgende:
dat wordt lekker bekken vanavond dan :x
quote:Op zaterdag 13 september 2008 17:40 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Bekken
Anyway, k moest eergister ook kies trekken, zo gedaanHeb 5 minuutjes daar in de stoel gezeten
quote:Op zaterdag 13 september 2008 17:42 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
rest van de tijd lag je in houtgreep op de grond???
quote:Op zaterdag 13 september 2008 16:36 schreef L-IS het volgende:
+100000000000000000 mooi vriendinnetje dat vet lief voor mij is
Hoezo, waren het zetpillen die ie in moest nemen?quote:
quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:54 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hoezo, waren het zetpillen die ie in moest nemen?
Houtgreep.quote:Op zaterdag 13 september 2008 17:42 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
rest van de tijd lag je in houtgreep op de grond???
Nu je t zegt, klinkt eigenlijk best logischquote:
omdat je niet slim bent?quote:Op zaterdag 13 september 2008 19:13 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nu je t zegt, klinkt eigenlijk best logisch
Waarom wist ik dit niet eerder?
daar moet ze dan maar omheen kijken zegmaar...quote:Op zaterdag 13 september 2008 19:19 schreef L-IS het volgende:
godverdegodver straks naar m'n vriendin en heb ik zo'n muil:p
rofl ik moest lachenquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:20 schreef kyna het volgende:
[..]
daar moet ze dan maar omheen kijken zegmaar...
hahaquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:22 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
rofl ik moest lachen
*ziet TS al met z'n spacelippen fladderen
Ja mijn verstandskiezen zijn er op jonge leeftijd al uit gehaald hequote:
zie je wel,dat is het!quote:Op zaterdag 13 september 2008 19:26 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja mijn verstandskiezen zijn er op jonge leeftijd al uit gehaald he![]()
![]()
![]()
dat dusquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:25 schreef kyna het volgende:
[..]
haha
nee serieus...TS kan er niet mee omgaan...
quote:Op zaterdag 13 september 2008 19:25 schreef kyna het volgende:
[..]
haha
nee serieus...TS kan er niet mee omgaan...
Je ijlt nog naquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:28 schreef L-IS het volgende:
[..]
wtf ben pro
alleen niet met tabletten![]()
is t wel speeksel?quote:Op zaterdag 13 september 2008 19:31 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Je ijlt nog na
oooh, en er drupt wat speeksel uit je mondhoeken
quote:
oh bah! nou moet je ophoudenquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:35 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
![]()
Weet ik wat die dude in z'n mond neemt?
of ducktape over zn lippen plakken, fladderen ze ook niet zo bij het fietsenquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:37 schreef kyna het volgende:
[..]
oh bah! nou moet je ophouden
maarre TS kan n zak over zijn hoofd doen?
quote:Op zaterdag 13 september 2008 19:41 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
of ducktape over zn lippen plakken, fladderen ze ook niet zo bij het fietsen
als de wind goed staat welquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:43 schreef kyna het volgende:
[..]
![]()
zie t al voor me....hij kan altijd nog gaan vliegen
lijkt dr op liefjequote:Op zaterdag 13 september 2008 19:46 schreef kyna het volgende:
[..]
ik denk dat de vogel al is gevlogen,sweety
Wat boeit zo'n bed nou.quote:Op zaterdag 13 september 2008 16:36 schreef L-IS het volgende:
kutweekend dat nu verpest is, als ik uitga krijg ik geheid een klap op m'n bed van m'n lievige vriendjes:P
stond daar nog niet geregistreerd dus werd tijd:Pquote:Op maandag 15 september 2008 13:16 schreef Adelante het volgende:
spoedeisened hulp voor een opgezete wang...
'wis dom'quote:Op maandag 15 september 2008 13:51 schreef RobRobert het volgende:
Ik dacht ook dat het 'ver stands' kiezen zijn.... MAAR:
Waarom is het in het Engels dan Wisdom teeth??
Was dat van de ontsteking?quote:Op maandag 15 september 2008 13:19 schreef L-IS het volgende:
[..]
stond daar nog niet geregistreerd dus werd tijd:P
Naaah, mn wang is net zo dik en bol ten hoogte van mn oor en kwam dikke troep uit en ik kon niks meer zonder pijn. Vrij logisch bijna 5 dagen na de ingreep
ik hoefde niet eens te zeggen waarvoor ik kwam![]()
![]()
![]()
quote:Een verstandskies zou zo heten omdat verstandskiezen pas laat opkomen, net als volgens sommigen het verstand. In ouder Nederlands sprak men ook wel van wijsheidskies. En in Belgisch-Nederlands is wijsheidstand nog steeds een gewoon woord. Verstandskies, wijsheidskies en wijsheidstand gaan terug op het Latijnse dens sapientiae, 'tand der wijsheid'. Dit verklaart ook waarom de woorden voor verstandskies in veel talen zo op elkaar lijken: veel medische termen zijn leenvertalingen uit het Latijn, dat lang de voornaamste wetenschapstaal was. Het zijn de laatste tanden die bij de mens doorkomen.
De alternatieve volksetymologische verklaring dat verstandskiezen zo worden genoemd omdat ze achter in de mond staan (ver-stands-kies) is daarentegen onwaarschijnlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |