is het niet gelukt?quote:Op zaterdag 13 september 2008 16:05 schreef DuTank het volgende:
Trieste mannetjes die denken dat wij FOK!ers kankerdom zijn en in die PayPal-truc trappen
(Even kort het verhaal: er werden paar topics geopend door een of andere kneus die beweerde dat als je 1 euro naar bepaalde Paypalaccounts stuurde, je dan je geld in een week tijd kon verhonderdvoudigen)
quote:
Natuurlijk gedelete door onze fantastische modsquote:Op zaterdag 13 september 2008 16:09 schreef Rem-koe het volgende:
Waar is het topic? Dan stuur ik gelijk 1 euro!
Daar gaat m'n kansquote:Op zaterdag 13 september 2008 16:12 schreef DuTank het volgende:
[..]
Natuurlijk gedelete door onze fantastische mods
En dat is niet gelukt? Ja, dan moet je wel dom zijn!quote:Op zaterdag 13 september 2008 16:05 schreef DuTank het volgende:
Trieste mannetjes die denken dat wij FOK!ers kankerdom zijn en in die PayPal-truc trappen
(Even kort het verhaal: er werden paar topics geopend door een of andere kneus die beweerde dat als je 1 euro naar bepaalde Paypalaccounts stuurde, je dan je geld in een week tijd kon verhonderdvoudigen)
100 euro maar? ik had 3000 knakkers na een half jaarquote:Op maandag 15 september 2008 10:28 schreef PDOA het volgende:
Het werkt echt! Ik stuurde vorige week een euro en toen ik net mijn bankrekening checkte stond er opeens 100 euro op! Ik kan het iedereen aanraden!!
hoe dom? jouw taalgebruik laat eerder zien dat jíj ook niet bijster slim bent..quote:Op zaterdag 13 september 2008 16:05 schreef DuTank het volgende:
quote:Op zaterdag 13 september 2008 20:09 schreef postmortum het volgende:
ik dacht dat het over Danny en zijn abo's ging
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |