Ik moet mn glas ook nog bijvullenquote:
Ohjeequote:Op zaterdag 13 september 2008 23:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zou knap zijn. Waar en hoe laat?
Camebridgelaan, rond een uurtje of... twee? Zoiets?quote:Op zaterdag 13 september 2008 23:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zou knap zijn. Waar en hoe laat?
Kan. waarom spreek je me niet aan?quote:Op zaterdag 13 september 2008 23:23 schreef Burdie het volgende:
[..]
Camebridgelaan, rond een uurtje of... twee? Zoiets?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Weet je hoe eng jij bentquote:Op zaterdag 13 september 2008 23:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan. waarom spreek je me niet aan?
quote:Op zaterdag 13 september 2008 23:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan. waarom spreek je me niet aan?Omdat ik in de auto zatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
In een reflex wilde ik hard gaan zwaaien naar je, maar toen besefte ik me dat je waarschijnlijk geen idee had wie ik ben.
ik ben geen bekende nederlander of zo hoorquote:Op zaterdag 13 september 2008 23:29 schreef Burdie het volgende:
[..]
Omdat ik in de auto zat.
In een reflex wilde ik hard gaan zwaaien naar je, maar toen besefte ik me dat je waarschijnlijk geen idee had wie ik ben.
quote:
Nee duhquote:Op zaterdag 13 september 2008 23:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik ben geen bekende nederlander of zo hoor
Dat was ie ook ja -->quote:
How cute dude past beterquote:
quote:
Dat zeg ikquote:
ik geloofterniksvanquote:Op zaterdag 13 september 2008 23:31 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nee duh.
Ik riep wel heel hard 'heeee dat is fles!' maar m'n vriend was de enige die het hoorde.
Dat was een hoofdletter iquote:
Alsof ik jouw toesteming ergens bij nodig hebquote:
Da's ook nie goe nie hčquote:
Wanneer gaan we weer visjes eten of zo Es? Ik lus wel wat?quote:
ok, afnokzequote:Op zaterdag 13 september 2008 23:38 schreef es70 het volgende:
[..]
Da's ook nie goe nie hč.
Morgen verjaardag, ga afnokken nu.
Haha dat had ik zeker gedaan als we niet in de auto zaten (m'n vriend reed). We waren al voorbij toen ik goed en wel door had dat jij het was. Volgende keer maak ik het goed, okee?quote:Op zaterdag 13 september 2008 23:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alsof ik jouw toesteming ergens bij nodig heb
Zeg gewoon ff hoi volgende keer
Ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 13 september 2008 23:45 schreef Burdie het volgende:
[..]
Haha dat had ik zeker gedaan als we niet in de auto zaten (m'n vriend reed). We waren al voorbij toen ik goed en wel door had dat jij het was. Volgende keer maak ik het goed, okee?.
Oeh, schpannendquote:Op zaterdag 13 september 2008 23:49 schreef Burdie het volgende:
Dan doe ik wel m'n avatar na bij je.
Je gaat in je eentje 2 kikkers na doenquote:Op zaterdag 13 september 2008 23:49 schreef Burdie het volgende:
Dan doe ik wel m'n avatar na bij je.
Ja, ben gewoon echt wakker nuquote:Op zondag 14 september 2008 07:52 schreef Kuukske het volgende:
Hoihoi, je bent er ook vroeg bij?
Dat kan natuurlijk ook jaquote:Op zondag 14 september 2008 07:55 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb last van dat ritme.
Je bent opgesloten tot in de tuinquote:Op zondag 14 september 2008 09:26 schreef qu63 het volgende:
De zon schijnt nog niet in onze tuin, dus buiten is het nog te koud
ja, de rest is de grote boze buitenwereldquote:
Jaquote:Op zondag 14 september 2008 10:24 schreef qu63 het volgende:
De lucht is gewoon nog helemaal blauw hier!
Een van je huisgenoten denk ik?quote:Op zondag 14 september 2008 10:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Welke idioot gaat er nou een regenpak wassen in de wasmachine?
Ik ga eerst ff kijken hoe het weer blijft vandaag, en dan misschien ff een stukje fietsenquote:Op zondag 14 september 2008 10:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
JaHier ook
Heerlijk weer eigenlijk
Doe deze maarquote:
Idd, het wordt dus niet fietsen in een t-shirtjequote:Op zondag 14 september 2008 10:39 schreef Dr_Flash het volgende:
na ja, mochten wat graadjes bij, maar verder: Uitstekend
Goed hequote:Op zondag 14 september 2008 10:48 schreef Troel het volgende:
[..]
Doe deze maar
Hoihoihoihoihoi!!!!
Wat ben je heerlijk vrolijk vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |