Ik ben ook druk met andere dingen iddquote:Op zaterdag 13 september 2008 15:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, ik zie het al. Ik kan nog steeds beter doorgaan met mijn cabineritten-database dan me hier op te houden
niet meer kopen danquote:
Misschien helpt het wel als je het correct speltquote:
quote:Op zaterdag 13 september 2008 16:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien helpt het wel als je het correct spelt
quote:
Ik zit nu dus met een paar van die MSN-jeugdigen in de groepquote:Op zaterdag 13 september 2008 16:29 schreef Dr_Flash het volgende:
paupers die taalverkrachting maar gewoon goedkeuren
"jonguh ju moed niet zo zijkuh je begreipd tog wad ur staad"
wegwezen, terug naar school, stelletje ongeletterde boeren
Met wat geluk is er dan nog wat aan bij te schavenquote:Op zaterdag 13 september 2008 16:31 schreef qu63 het volgende:
Het meest stomme vind ik nog wel is dat ze bijna allemaal jonger zijn dan mn zusje
20quote:Op zaterdag 13 september 2008 16:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met wat geluk is er dan nog wat aan bij te schaven![]()
Hoe oud is je zusje?
Oh nou ZO jong is dat toch niet?quote:Op zaterdag 13 september 2008 16:43 schreef qu63 het volgende:
[..]
20
Oudste (op mij na dan) is 21 als ik t goed heb..
Zeikvent.quote:Op zaterdag 13 september 2008 16:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien helpt het wel als je het correct spelt
Gebruik jij dan hoofdletters en punten sukkel.quote:Op zaterdag 13 september 2008 16:29 schreef Dr_Flash het volgende:
paupers die taalverkrachting maar gewoon goedkeuren
"jonguh ju moed niet zo zijkuh je begreipd tog wad ur staad"
wegwezen, terug naar school, stelletje ongeletterde boeren
jongste is net een maand 17quote:Op zaterdag 13 september 2008 16:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nou ZO jong is dat toch niet?
Zo tampon weer naar binnen duwt, ik ben klaar.quote:Op zaterdag 13 september 2008 16:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou nouDe hormoontjes spelen weer op, ik wacht wel even
![]()
Kusje hoor B
Mooi makkelijk ben jijquote:Op zaterdag 13 september 2008 16:51 schreef Bengeltje het volgende:
Zo tampon weer naar binnen duwt, ik ben klaar.
teveel gedronken dat je alles dubbel zag/deed?quote:Op zaterdag 13 september 2008 17:12 schreef Sjowhan het volgende:
Wedstrijd gewonnen, aantal biertjes gedronken, daarna nog even het dorp in geweest, 2 paar schoenen gekocht, geurtje gekocht, 2 cadeaus voor 2 jarige vrouwen en nu dus arm weer thuis![]()
En vanavond harde dampende stoomsex met je slaapiequote:Op zaterdag 13 september 2008 17:12 schreef Sjowhan het volgende:
Wedstrijd gewonnen, aantal biertjes gedronken, daarna nog even het dorp in geweest, 2 paar schoenen gekocht, geurtje gekocht, 2 cadeaus voor 2 jarige vrouwen en nu dus arm weer thuis![]()
Whehehe, HertogJan blikbier onder de douchequote:Op zaterdag 13 september 2008 17:14 schreef qu63 het volgende:
[..]
teveel gedronken dat je alles dubbel zag/deed?
Sexquote:Op zaterdag 13 september 2008 17:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En vanavond harde dampende stoomsex met je slaapie
Filmpje wordt 't denk. Met vriendin welquote:Op zaterdag 13 september 2008 17:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Lekker, filmpje kijken of muziek luisteren.
Ah, toch een beetje handwerk dusquote:Op zaterdag 13 september 2008 17:38 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Filmpje wordt 't denk. Met vriendin wel
ik ga bureaustoel hangenquote:Op zaterdag 13 september 2008 17:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Lekker, filmpje kijken of muziek luisteren.
Dat hangt van haar af.quote:Op zaterdag 13 september 2008 17:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah, toch een beetje handwerk dus
Is er ook Turks appelbier?quote:
Neem eens de bus!quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:26 schreef Dr_Flash het volgende:
die nachttrein doet er echt veel te lang overik kan nauwelijks meer iets daar. Mss moet ik maar niet helemaal naar Warschau doorrijden.
Er moet ook nog gegeten wordenquote:
Je gaat fietsen?quote:
Nee, maar het heeft gewoon niet veel zin om op zaterdag te gaan rushen om om 17:55 de nachttrein terug te pakken als je dan de hele zondag nog thuis zit. Als er dan om 23:00 nog een nachttrein naar Berlijn gaat heb je nog de hele zondag om thuis te komen. En vanuit Berlijn is dat ruim genoegquote:
nope van de Turkse Bazaarquote:
ja. Schaam jequote:Op zaterdag 13 september 2008 19:32 schreef JortK het volgende:
Sorry?
quote:Op zaterdag 13 september 2008 19:32 schreef JortK het volgende:
Sorry?
Ik wil het niet wetenquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga eens even een dikke stierenworst opwarmen
kijk mij eens interessant Engels lullenquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:56 schreef JortK het volgende:
Mental note: Make sure not to get a visual.
Jij ziet niet dat dat Frans is?quote:Op zaterdag 13 september 2008 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kijk mij eens interessant Engels lullen
nee. Ik spreek genoeg talen dacht ik, maar hier heb je me tukquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:58 schreef JortK het volgende:
Jij ziet niet dat dat Frans is?
pwnquote:Op zaterdag 13 september 2008 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee. Ik spreek genoeg talen dacht ik, maar hier heb je me tuk
Daar ga ik heen binnenkortquote:Op zaterdag 13 september 2008 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Ondertussen is de keuken nog steeds bezet.
Is iemand van jullie bekend in Berlijn?
Nope. Ik ben hier nog niet eens bekendquote:Op zaterdag 13 september 2008 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Ondertussen is de keuken nog steeds bezet.
Is iemand van jullie bekend in Berlijn?
Ik wil eind oktober ffquote:Op zaterdag 13 september 2008 20:08 schreef JortK het volgende:
2 weken.
Oh gratis dus? Altijd mooiquote:Op zaterdag 13 september 2008 20:13 schreef JortK het volgende:
Geen idee wat er is, ik ga met me werk
http://nl.wikipedia.org/wiki/Berlijn#Toerismequote:Op zaterdag 13 september 2008 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik kom er altijd doorheen op weg naar Polen. Maar ik heb nou een relaxt weekendje gepland met ook een stopover van een dikke 3 uur in Berlijn. Dingen die ik daar kan gaan bekijken? Of moet ik maar gewoon een beetje op een station blijven rondhangen?
Zondagochtend tussen 9 en half 1, naahquote:Op zaterdag 13 september 2008 20:26 schreef qu63 het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Berlijn#Toerisme
En het nachtleven schijnt ook te gek te zijn, maar daar maak je niet veel van mee in die 3 uur, gok ik
Dan gaat de laatste net naar huisquote:Op zaterdag 13 september 2008 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zondagochtend tussen 9 en half 1, naah
Jajaquote:Op zaterdag 13 september 2008 20:39 schreef Sjowhan het volgende:
Ik ga filmpje oid kijken, tot morgen
Ik begrijp het ook nietquote:Op zaterdag 13 september 2008 21:36 schreef mcDavid het volgende:
Waarom is het in hemelsnaam zo rustig hier?
wat valt tegen?quote:
ow jaquote:Op zaterdag 13 september 2008 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
de drukte, de gezelligheid, en zo..
gaafquote:Op zaterdag 13 september 2008 21:55 schreef Ynske het volgende:
Eventjes een plaatje waar ik oa geweest ben.
[ afbeelding ]
Le Mont St Michel
nope, dat valt nog onder laag Normandiëquote:Op zaterdag 13 september 2008 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
gaafmooi weer zo te zien
![]()
Dat is in Bretagne toch?
Heb je nog stoomtreintjes en zo gedaan?quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:59 schreef Ynske het volgende:
nope, dat valt nog onder laag Normandië
en die dag hadden we echt heel prachtig weerheeft lekkere platen opgeleverd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op zaterdag 13 september 2008 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb je nog stoomtreintjes en zo gedaan?we hebben er 1 gedaan in SommeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar verder vooral rondgereden langs kustplaatsen en gekeken
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |