quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:43 schreef CantFazeMe het volgende:
Een bril in een vaatwasser?!!!!
quote:Op zaterdag 13 september 2008 @ 14:40 schreef Gummibeer79 het volgende:
En heb hem dus vrolijk in de vaatwasser gestopt.
Een vaatwasser in je bril stoppenquote:Op zaterdag 13 september 2008 15:00 schreef veldmuis het volgende:
Andersom werkt wel goed.
ja, ik dacht ook dat het over een mooie bril gingquote:Op zaterdag 13 september 2008 14:54 schreef B.E.D het volgende:
Ik dacht dat dit ging over een dope, lauwe, flexe, chille, gruwelijke, spange, wrede of boemtranga bril.
Je oren maanden niet wassen en het opgespaarde vuil van je bril afschrapen en verkopen als 'brillenvet'?quote:Op zaterdag 13 september 2008 15:00 schreef veldmuis het volgende:
Andersom werkt wel goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
quote:Op zaterdag 13 september 2008 15:26 schreef yosander het volgende:
Ik dacht dat dit weer een topic was over die belachelijke 'shuttershades'.
Voorbeeldje:Gast, m'n humeur..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar zijn die dingen eigenlijk voor![]()
Om door jaloezieën naar buiten te kunnen kijken.quote:Op zaterdag 13 september 2008 15:28 schreef Sm0keZ het volgende:
Gast, m'n humeur..
Waar zijn die dingen eigenlijk voor
Idd dat vraag ik mij ook afquote:
Wacht dan maar op de lange termijn effecten van al dat gelaser.quote:Op zaterdag 13 september 2008 16:24 schreef hierissieweer het volgende:
Heb het wel eens vaker gehoord, bril in de vaatwasser. schijnt te helpen, heb het overigens nooit aangedurfd en nu hoef ik niet meer, want mijn ogen zijn gelaserd. Nooit meer last van vieze glazen!
écht! dit ís het origineel!quote:
Ik zoek niet, ik vraag het zodat andere mensen gaan zoekenquote:Op zaterdag 13 september 2008 18:19 schreef Gummibeer79 het volgende:
[..]
écht! dit ís het origineel!
Maar.... veel plezier met zoeken!
Ga ik ondertussen nog wat Baas-paints maken
Jij bent echt dom heh?!quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:40 schreef Gummibeer79 het volgende:
Ik draag dus een bril, trendy modelletje, niks mis mee.
Vanmorgen kon ik er dus nauwelijks meer iets door zien, dus eventjes gekeken waar het aan lag.
Hartstikke vette glazen!
Dus ik dacht, die moet schoon.
En heb hem dus vrolijk in de vaatwasser gestopt.
Maar nu kan ik er al helemaal niets meer door zien!
Klacht: Vaatwasser werkt niet goed (denk ik)
Subklacht: Sunblokjes zijn kutblokjes
Ze zijn er wel hoor. Misschien beter kijken. Bril nodig?quote:Op zaterdag 13 september 2008 20:18 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Ken jij knappe mannen met een bril dan?
Ik ben ze nog niet tegen gekomen.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Misschien ff na laten kijken danquote:Op zaterdag 13 september 2008 20:57 schreef Gummibeer79 het volgende:
[..]
Ze zijn er wel hoor. Misschien beter kijken. Bril nodig?
Of vieze katten.... Mijn kater is vies.... Ik ga morgen eens kijken of.....quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:32 schreef kurk_droog het volgende:
@TS
[ afbeelding ]
Moeten ze zeker in de handleiding zetten dat je er geen brillen in kan doen?
tu/equote:Op zaterdag 13 september 2008 20:18 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Ken jij knappe mannen met een bril dan?
Ik ben ze nog niet tegen gekomen.
quote:Op zaterdag 13 september 2008 20:57 schreef Gummibeer79 het volgende:
[..]
Ze zijn er wel hoor. Misschien beter kijken. Bril nodig?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |