abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62163248
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 21:33 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Ik heb ze (nog) niet.. Zit nog te dubben maar vind ze echt geweldig

http://stores.ebay.nl/SHOES-AND-SHOES
Omg. Ik deel je liefde.
Maar natuurlijk niet meer in mijn maat. Anders had ik ze gekocht. Wel in jouw maat?

Verzending is wel echt super duur!

Verzending Elk volgende object uit deze aanbieding Naar Service
US $22,00 + $15,00 Nederland USPS Priority Mail InternationalTM
6 tot 10 werkdagen*
US $35,00 + $17,00 Nederland USPS Express Mail InternationalTM
3 tot 5 werkdagen*
  maandag 6 oktober 2008 @ 01:30:10 #177
205272 Daury
Boot nodig ?
pi_62163616
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 13:04 schreef Frenkel het volgende:
Wil die Kurt Cobain All Stars besetellen bij Classic Sport Shoes.. zijn ook maar 50 dollar..

[ afbeelding ]

http://www.classicsportsh(...)se-shoes-lyrics.html

Zijn de verzendkosten ook 50 dollar..
Wat grappig, ik heb ook Cobain Allstars. Ze zien er alleen totaal anders uit. Beetje oud gemaakt en op de zijkant van de hak is de naam geborduurd. Deze dus:

" Ik was gewoon met een mbo-opleiding in Nederland bezig, waar heb je het over ? "
pi_62164525
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 00:40 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Omg. Ik deel je liefde.
Maar natuurlijk niet meer in mijn maat. Anders had ik ze gekocht. Wel in jouw maat?

Verzending is wel echt super duur!

Verzending Elk volgende object uit deze aanbieding Naar Service
US $22,00 + $15,00 Nederland USPS Priority Mail InternationalTM
6 tot 10 werkdagen*
US $35,00 + $17,00 Nederland USPS Express Mail InternationalTM
3 tot 5 werkdagen*
Ja ze hebben ze wel in mijn maat, maar de verzendkosten houdt me tegen. Al is het dan in totaal nog niet echt superduur natuurlijk. Heb ook nog nooit paypal gebruikt (en ook geen creditcard ).

Ik zal ze niet echt vaak dragen omdat ik voor m'n werk sjieke shoes aan moet, hmm.. En ik heb nog goede all stars. Dilemma's dilemma's

Maar het zijn op zeker een van de leukste die ik ooit gezien heb
pi_62169114
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 07:44 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Ja ze hebben ze wel in mijn maat, maar de verzendkosten houdt me tegen. Al is het dan in totaal nog niet echt superduur natuurlijk. Heb ook nog nooit paypal gebruikt (en ook geen creditcard ).

Ik zal ze niet echt vaak dragen omdat ik voor m'n werk sjieke shoes aan moet, hmm.. En ik heb nog goede all stars. Dilemma's dilemma's

Maar het zijn op zeker een van de leukste die ik ooit gezien heb
Ik heb ook eerst iets besteld zonder te weten hoe paypal werkte, en dat is niet echt handig. Ik zag staan bij paypal dat je ook gewoon via je bankrekening kon betalen, dus ik dacht dat zal wel lukken, maar uiteindelijk heb ik het m'n vader maar met creditcard laten doen. Je moet met een bankrekening 5-7 dagen wachten totdat alles rond is of zo.. ben wel benieuwd of het dan wel werkt.

Ze zijn inderdaad erg leuk. Ik zie dat je ze ook in het roze hebt, maar die vind ik dan weer niet leuk. Hoop dat mijn maat er binnenkort ook nog bijkomt.

Hey wat gek trouwens! Ik had die schoenen in mijn ebay gezet om te volgen, en daar staat onder verzending: gratis. Bij jou ook?
pi_62171586
Hoi,

Post hier niet zo vaak, maar hoop dat dit de goede plek is voor een goed advies
Met die geile lage dollar kan ik All Stars op Ebay natuurlijk ook niet laten liggen, alleen die irritante maten!
Ik heb 2 paar die ik graag wil, US 11,5 en 12, terwijl ik normaal gewoon maat 46 heb. US 12 komt uit op EUR 46,5 volgens de tabellen, terwijl US 11,5 ergens tussen de EUR 45 en 46,5 in moet zitten. Valt het met het verschil met US 12 ten opzichte van EUR 46 mee ? want ik kan ze bijna niet laten liggen..
  maandag 6 oktober 2008 @ 13:51:10 #181
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_62172148
mijn leren krijtstreep Allstars hebben de vakantie helaas niet overleefd.
schoenen waren nog niet heel veel gedragen, maar blijkbaar was een 10 uur durende trekking door modder en over vulkanen toch teveel voor ze.
die randen waren van onderaf volledig losgelaten en zaten vol met zand en troep,.. en de zool begon aan alle kanten water te lekken.

heb ze dus maar met de veters aan elkaar geknoopt en over een stroomkabel geworpen in San Jose, grote kans dat ze daar nog steeds boven de winkelstraat bungelen. helaas vergeten een Pic te maken!
pi_62172562
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 13:31 schreef BostonGeorge het volgende:
Hoi,

Met die geile lage dollar kan ik All Stars op Ebay natuurlijk ook niet laten liggen, alleen die irritante maten!
Ik heb 2 paar die ik graag wil, US 11,5 en 12, terwijl ik normaal gewoon maat 46 heb. US 12 komt uit op EUR 46,5 volgens de tabellen, terwijl US 11,5 ergens tussen de EUR 45 en 46,5 in moet zitten. Valt het met het verschil met US 12 ten opzichte van EUR 46 mee ? want ik kan ze bijna niet laten liggen..
Moeilijk, moeilijk, maar ik zou ze nooit te klein kopen. Ik heb zelf maat 38 en heb toen een keertje 37,5 gekocht, en dat verschil is zeker te merken. Als het een halve maat te groot is zou je dat dus ook moeten merken.. maar ik zou alsnog eerder voor US 12 gaan dan voor 11,5. Al vind ik het raar dat je niet gewoon een normale maat 46 hebt..
  maandag 6 oktober 2008 @ 14:14:26 #183
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_62172734
Het verschil van een halve maat is zeker te merken. Heb normaliter 43 en ik heb mijn huidige paar in maat 42,5 genomen. Nu zijn ze ingelopen en het is nu wel oké, maar het begin was verschrikkelijk.
  maandag 6 oktober 2008 @ 14:17:16 #184
12871 Myster_E
Ne t'en fais pas,
pi_62172801
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 13:31 schreef BostonGeorge het volgende:
Hoi,

Normalitair heb ik maat 45, wat overeenkomst met maat 11 qua All Stars.
Ik heb echter ook diverse All Stars met maat 10,5 en 11,5 welke me prima zitten.
Enkel in de breedte zit het aan het begin wat krap bij 10,5, maar dat rekt wel enigszins.

Het verschil van 0,5 maten lijkt me te verwaarlozen.
pi_62174931
ww
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 11:57 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Ik heb ook eerst iets besteld zonder te weten hoe paypal werkte, en dat is niet echt handig. Ik zag staan bij paypal dat je ook gewoon via je bankrekening kon betalen, dus ik dacht dat zal wel lukken, maar uiteindelijk heb ik het m'n vader maar met creditcard laten doen. Je moet met een bankrekening 5-7 dagen wachten totdat alles rond is of zo.. ben wel benieuwd of het dan wel werkt.

Ze zijn inderdaad erg leuk. Ik zie dat je ze ook in het roze hebt, maar die vind ik dan weer niet leuk. Hoop dat mijn maat er binnenkort ook nog bijkomt.

Hey wat gek trouwens! Ik had die schoenen in mijn ebay gezet om te volgen, en daar staat onder verzending: gratis. Bij jou ook?
Ja ik las het in je fobo Was niet echt bemoedigend, wat ik las Maar goed, die veiling duurt nog wel even dus ik heb nog even tijd (moeten ze niet ineens verkocht worden natuurlijk )

Die roze vind ik ook niet leuk, welke maat heb je dan? Want ik dacht dat er wel wat verschillende maten bij stonden?

Huh ja ik zie ook dat de verzending gratis is Maar dat zal wel niet, al zou het wel lekker zijn
pi_62175889
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 15:37 schreef Miracle_Drug het volgende:
ww
[..]

Ja ik las het in je fobo Was niet echt bemoedigend, wat ik las Maar goed, die veiling duurt nog wel even dus ik heb nog even tijd (moeten ze niet ineens verkocht worden natuurlijk )

Die roze vind ik ook niet leuk, welke maat heb je dan? Want ik dacht dat er wel wat verschillende maten bij stonden?

Huh ja ik zie ook dat de verzending gratis is Maar dat zal wel niet, al zou het wel lekker zijn
Verzending zal wel gratis zijn voor binnen de US wat opzich jammer is
We fear that which we cannot see
pi_62176087
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 16:08 schreef Ali_Ilegali het volgende:

[..]

Verzending zal wel gratis zijn voor binnen de US wat opzich jammer is
Als je naar boven scrollt staat er dat het binnen de US ook niet gratis is. Daarom vind ik het zo vreemd.
pi_62176156
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 15:37 schreef Miracle_Drug het volgende:
ww
[..]

Ik heb maat 38.. UK 5,5 US Men 5,5, US WO 7,5 is dat dus. En die hebben ze niet. Wel een halve maat kleiner. M5/W7 dus. Ik heb ook wel schoenen in die maat, maar vind een half maatje groter toch wel een stuk fijner..
Welke maat heb jij dan? En het is toch geen veiling trouwens? Je moet ze gewoon kopen. Maar je hebt wel gelijk, want ze hadden vaak maar 2 paar van een bepaalde maat, en als die allebei weg zijn ben je inderdaad te laat.

[ Bericht 0% gewijzigd door Smart_ass op 06-10-2008 16:25:11 ]
pi_62177252
Ik heb met normale schoenen maat 40 of als ze echt walgelijk klein vallen 41, maar 40 was bij m'n All Stars te groot. Ik heb nu dus maat 39,5. Die dingen vallen echt groot. In het begin heb ik ze qua breedte echt ff in moeten lopen, maar nu zitten ze heerlijk.

Ik heb zojuist trouwens deze binnengekregen .

Dus nu heb ik zwart/grijze en bruine, dee belangrijkste kleuren, en mag ik geen andere meer kopen voorlopig .
pi_62177342
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 16:14 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Als je naar boven scrollt staat er dat het binnen de US ook niet gratis is. Daarom vind ik het zo vreemd.
hmm dat is wel apart idd
pi_62177422
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 16:50 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb met normale schoenen maat 40 of als ze echt walgelijk klein vallen 41, maar 40 was bij m'n All Stars te groot. Ik heb nu dus maat 39,5. Die dingen vallen echt groot. In het begin heb ik ze qua breedte echt ff in moeten lopen, maar nu zitten ze heerlijk.

Ik heb zojuist trouwens deze binnengekregen .

[ afbeelding ]

Dus nu heb ik zwart/grijze en bruine, dee belangrijkste kleuren, en mag ik geen andere meer kopen voorlopig .
Heb maat 44 maar qua schoenen alles ook in die maat, behalve 1paar airwalks die heeft 43
Maar die je binnen hebt gekregen zijn vetttt
pi_62180238
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 16:16 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Ik heb maat 38.. UK 5,5 US Men 5,5, US WO 7,5 is dat dus. En die hebben ze niet. Wel een halve maat kleiner. M5/W7 dus. Ik heb ook wel schoenen in die maat, maar vind een half maatje groter toch wel een stuk fijner..
Welke maat heb jij dan? En het is toch geen veiling trouwens? Je moet ze gewoon kopen. Maar je hebt wel gelijk, want ze hadden vaak maar 2 paar van een bepaalde maat, en als die allebei weg zijn ben je inderdaad te laat.
W8 heb ik (zitten perfect) daar hebben ze dus 2 paar van.. Ik doelde er ook op dat de verkoop nog bijna een maand duurt en inderdaad 2 paar.

Ik ga over 2 weken naar de UK, ben bang dat als ik ze nou koop ik daar weer wat leukers tegenkom (al lijkt de kans me klein, ik vind ze echt super!)
pi_62181822
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 18:44 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

W8 heb ik (zitten perfect) daar hebben ze dus 2 paar van.. Ik doelde er ook op dat de verkoop nog bijna een maand duurt en inderdaad 2 paar.

Ik ga over 2 weken naar de UK, ben bang dat als ik ze nou koop ik daar weer wat leukers tegenkom (al lijkt de kans me klein, ik vind ze echt super!)
Bovendien is de pond een stuk meer waard dan de euro, en de dollar een stuk minder, dus je bent sowieso goedkoper uit als je ze op ebay koopt.
Ah ja, dan heb jij inderdaad een halve maat groter dan ik. Ik zit wel te twijfelen om W7 te kopen, daar heb ik ook een paar van, maar vind het toch zonde denk ik. Het heeft erg lang geduurd voordat ze lekker zaten bij mij, omdat ze eigenlijk net iets te smal zijn (wel wat uitgelopen nu). Dus ik hoop dat ze nog in mijn maat komen, anders kan ik die gast altijd mailen. Ze zijn wel uniek volgens mij, heb ze verder nog nooit gezien.
Als ik nog eens iemand tegenkom met die schoenen dan zal jij het zijn.
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 17:47:51 #194
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_62207730
Sinds kort deze, zitten super en kosten ook nog eens lekker weinig, vanuit Amerika

Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 21:53:57 #195
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_62215128
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 17:47 schreef Bravebart het volgende:
Sinds kort deze, zitten super en kosten ook nog eens lekker weinig, vanuit Amerika

[ afbeelding ]
Ebay? Of waar vandaan?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  woensdag 8 oktober 2008 @ 08:21:19 #196
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_62223187
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 21:53 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Ebay? Of waar vandaan?
Amazon
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
  woensdag 8 oktober 2008 @ 23:19:03 #197
166212 UrAnus
FlipperdeFlip
pi_62247963
heb mijn Chucks nu momenteel 2,5 bijna 3 weken in bezit, maar nu zijn de zijkanten van de zolen dat zeg maar vast zit aan het stof, aan het loslaten.
Elke keer als ik dus een stap vooruit zet dan zie je aan de zijkanten een gat, doordat de lijm dat de zool met het stof verbindt losraakt.
Kan ik hier nog mee teruggaan? Want ik denk toch wel dat meer mensen hier last van hebben en vroeg of laat komt dit probleem toch voor neem ik aan als ik nieuwe haal?
This ain't Chingy nigga, this is Chino
This flow right herr' be wetter than Finding Nemo
pi_62259484
Even over die maten (ik zie dat sommige users daardoor misschien niet zouden bestellen): bij mijn All Stars staat er gewoon in welke maat het in US en in EU is.
Dan zou er geen probleem moeten zijn lijkt me.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_62261465
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 23:19 schreef UrAnus het volgende:
heb mijn Chucks nu momenteel 2,5 bijna 3 weken in bezit, maar nu zijn de zijkanten van de zolen dat zeg maar vast zit aan het stof, aan het loslaten.
Elke keer als ik dus een stap vooruit zet dan zie je aan de zijkanten een gat, doordat de lijm dat de zool met het stof verbindt losraakt.
Kan ik hier nog mee teruggaan? Want ik denk toch wel dat meer mensen hier last van hebben en vroeg of laat komt dit probleem toch voor neem ik aan als ik nieuwe haal?
Ik heb dat bij mijn all stars die een halve maat te klein zijn, bij alle andere all stars niet.. kan dus goed aan de maat liggen.
  donderdag 9 oktober 2008 @ 15:40:39 #200
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_62261740
Heb er ook last van. Voor mijn werk moet ik vaak op mijn hurken zitten en dan zie je echt van die 'bollingen' ontstaan aan de zijkanten.

Grappig genoeg is dat alleen bij mijn normale All Stars, bij mijn Herringbones zit alles nog goed vast. Komt misschien ook omdat bij die het rubber vast zit op een leren strip. Kun je ook wel op het plaatje zien, dat zwarte randje boven de zool.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')