Omg. Ik deel je liefde.quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:33 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ik heb ze (nog) niet.. Zit nog te dubben maar vind ze echt geweldig![]()
http://stores.ebay.nl/SHOES-AND-SHOES
Wat grappig, ik heb ook Cobain Allstars. Ze zien er alleen totaal anders uit. Beetje oud gemaakt en op de zijkant van de hak is de naam geborduurd. Deze dus:quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:04 schreef Frenkel het volgende:
Wil die Kurt Cobain All Stars besetellen bij Classic Sport Shoes.. zijn ook maar 50 dollar..
[ afbeelding ]
http://www.classicsportsh(...)se-shoes-lyrics.html
Zijn de verzendkosten ook 50 dollar..
Ja ze hebben ze wel in mijn maat, maar de verzendkosten houdt me tegen. Al is het dan in totaal nog niet echt superduur natuurlijk. Heb ook nog nooit paypal gebruikt (en ook geen creditcardquote:Op maandag 6 oktober 2008 00:40 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Omg. Ik deel je liefde.
Maar natuurlijk niet meer in mijn maat.Anders had ik ze gekocht.
Wel in jouw maat?
Verzending is wel echt super duur!
Verzending Elk volgende object uit deze aanbieding Naar Service
US $22,00 + $15,00 Nederland USPS Priority Mail InternationalTM
6 tot 10 werkdagen*
US $35,00 + $17,00 Nederland USPS Express Mail InternationalTM
3 tot 5 werkdagen*
Ik heb ook eerst iets besteld zonder te weten hoe paypal werkte, en dat is niet echt handig.quote:Op maandag 6 oktober 2008 07:44 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ja ze hebben ze wel in mijn maat, maar de verzendkosten houdt me tegen. Al is het dan in totaal nog niet echt superduur natuurlijk. Heb ook nog nooit paypal gebruikt (en ook geen creditcard).
Ik zal ze niet echt vaak dragen omdat ik voor m'n werk sjieke shoes aan moet, hmm.. En ik heb nog goede all stars. Dilemma's dilemma's![]()
Maar het zijn op zeker een van de leukste die ik ooit gezien heb
Moeilijk, moeilijk, maar ik zou ze nooit te klein kopen. Ik heb zelf maat 38 en heb toen een keertje 37,5 gekocht, en dat verschil is zeker te merken. Als het een halve maat te groot is zou je dat dus ook moeten merken.. maar ik zou alsnog eerder voor US 12 gaan dan voor 11,5. Al vind ik het raar dat je niet gewoon een normale maat 46 hebt..quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:31 schreef BostonGeorge het volgende:
Hoi,
Post hier niet zo vaak, maar hoop dat dit de goede plek is voor een goed advies
Met die geile lage dollar kan ik All Stars op Ebay natuurlijk ook niet laten liggen, alleen die irritante maten!
Ik heb 2 paar die ik graag wil, US 11,5 en 12, terwijl ik normaal gewoon maat 46 heb. US 12 komt uit op EUR 46,5 volgens de tabellen, terwijl US 11,5 ergens tussen de EUR 45 en 46,5 in moet zitten. Valt het met het verschil met US 12 ten opzichte van EUR 46 mee ? want ik kan ze bijna niet laten liggen..
Normalitair heb ik maat 45, wat overeenkomst met maat 11 qua All Stars.quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:31 schreef BostonGeorge het volgende:
Hoi,
Post hier niet zo vaak, maar hoop dat dit de goede plek is voor een goed advies
Met die geile lage dollar kan ik All Stars op Ebay natuurlijk ook niet laten liggen, alleen die irritante maten!
Ik heb 2 paar die ik graag wil, US 11,5 en 12, terwijl ik normaal gewoon maat 46 heb. US 12 komt uit op EUR 46,5 volgens de tabellen, terwijl US 11,5 ergens tussen de EUR 45 en 46,5 in moet zitten. Valt het met het verschil met US 12 ten opzichte van EUR 46 mee ? want ik kan ze bijna niet laten liggen..
Ja ik las het in je foboquote:Op maandag 6 oktober 2008 11:57 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik heb ook eerst iets besteld zonder te weten hoe paypal werkte, en dat is niet echt handig.Ik zag staan bij paypal dat je ook gewoon via je bankrekening kon betalen, dus ik dacht dat zal wel lukken, maar uiteindelijk heb ik het m'n vader maar met creditcard laten doen.
Je moet met een bankrekening 5-7 dagen wachten totdat alles rond is of zo.. ben wel benieuwd of het dan wel werkt.
Ze zijn inderdaad erg leuk. Ik zie dat je ze ook in het roze hebt, maar die vind ik dan weer niet leuk. Hoop dat mijn maat er binnenkort ook nog bijkomt.
Hey wat gek trouwens! Ik had die schoenen in mijn ebay gezet om te volgen, en daar staat onder verzending: gratis.Bij jou ook?
Verzending zal wel gratis zijn voor binnen de USquote:Op maandag 6 oktober 2008 15:37 schreef Miracle_Drug het volgende:
ww
[..]
Ja ik las het in je foboWas niet echt bemoedigend, wat ik las
Maar goed, die veiling duurt nog wel even dus ik heb nog even tijd (moeten ze niet ineens verkocht worden natuurlijk
)
Die roze vind ik ook niet leuk, welke maat heb je dan? Want ik dacht dat er wel wat verschillende maten bij stonden?
Huh ja ik zie ook dat de verzending gratis isMaar dat zal wel niet, al zou het wel lekker zijn
Als je naar boven scrollt staat er dat het binnen de US ook niet gratis is. Daarom vind ik het zo vreemd.quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:08 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Verzending zal wel gratis zijn voor binnen de USwat opzich jammer is
Ik heb maat 38.. UK 5,5 US Men 5,5, US WO 7,5 is dat dus.quote:Op maandag 6 oktober 2008 15:37 schreef Miracle_Drug het volgende:
ww
[..]
Ja ik las het in je foboWas niet echt bemoedigend, wat ik las
Maar goed, die veiling duurt nog wel even dus ik heb nog even tijd (moeten ze niet ineens verkocht worden natuurlijk
)
Die roze vind ik ook niet leuk, welke maat heb je dan? Want ik dacht dat er wel wat verschillende maten bij stonden?
Huh ja ik zie ook dat de verzending gratis isMaar dat zal wel niet, al zou het wel lekker zijn
hmm dat is wel apart iddquote:Op maandag 6 oktober 2008 16:14 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Als je naar boven scrollt staat er dat het binnen de US ook niet gratis is. Daarom vind ik het zo vreemd.
Heb maat 44quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:50 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb met normale schoenen maat 40 of als ze echt walgelijk klein vallen 41, maar 40 was bij m'n All Stars te groot. Ik heb nu dus maat 39,5. Die dingen vallen echt groot. In het begin heb ik ze qua breedte echt ff in moeten lopen, maar nu zitten ze heerlijk.
Ik heb zojuist trouwens deze binnengekregen.
[ afbeelding ]
Dus nu heb ik zwart/grijze en bruine, dee belangrijkste kleuren, en mag ik geen andere meer kopen voorlopig.
W8 heb ik (zitten perfect) daar hebben ze dus 2 paar van.. Ik doelde er ook op dat de verkoop nog bijna een maand duurt en inderdaad 2 paar.quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:16 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik heb maat 38.. UK 5,5 US Men 5,5, US WO 7,5 is dat dus.En die hebben ze niet. Wel een halve maat kleiner. M5/W7 dus. Ik heb ook wel schoenen in die maat, maar vind een half maatje groter toch wel een stuk fijner..
Welke maat heb jij dan? En het is toch geen veiling trouwens? Je moet ze gewoon kopen. Maar je hebt wel gelijk, want ze hadden vaak maar 2 paar van een bepaalde maat, en als die allebei weg zijn ben je inderdaad te laat.
Bovendien is de pond een stuk meer waard dan de euro, en de dollar een stuk minder, dus je bent sowieso goedkoper uit als je ze op ebay koopt.quote:Op maandag 6 oktober 2008 18:44 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
W8 heb ik (zitten perfect) daar hebben ze dus 2 paar van.. Ik doelde er ook op dat de verkoop nog bijna een maand duurt en inderdaad 2 paar.
Ik ga over 2 weken naar de UK, ben bang dat als ik ze nou koop ik daar weer wat leukers tegenkom (al lijkt de kans me klein, ik vind ze echt super!)
Ebay? Of waar vandaan?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:47 schreef Bravebart het volgende:
Sinds kort deze, zitten super en kosten ook nog eens lekker weinig, vanuit Amerika
[ afbeelding ]
Amazonquote:
Ik heb dat bij mijn all stars die een halve maat te klein zijn, bij alle andere all stars niet.. kan dus goed aan de maat liggen.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:19 schreef UrAnus het volgende:
heb mijn Chucks nu momenteel 2,5 bijna 3 weken in bezit, maar nu zijn de zijkanten van de zolen dat zeg maar vast zit aan het stof, aan het loslaten.
Elke keer als ik dus een stap vooruit zet dan zie je aan de zijkanten een gat, doordat de lijm dat de zool met het stof verbindt losraakt.
Kan ik hier nog mee teruggaan? Want ik denk toch wel dat meer mensen hier last van hebben en vroeg of laat komt dit probleem toch voor neem ik aan als ik nieuwe haal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |